Hop til indhold
pallehansen

Evelyne 1997 new girl in town - fantastisk

Recommended Posts

Var også forbi denne skønhed, waow. Hun var virkelig dejlig og sjov, og som de andre skriver så virker det virkelig som hun nyder hvad hun laver.

Ingen hast, det var tid til seriøse intime øjeblikke og sjove afslappende stunde.

Jeg havde også fortalt hende på forhånd at jeg ikke havde særlig meget erfaring med sex, og hun tilpassede
sig virkelig situationen og gav mig nogen gide fifs til ting jeg skulle gøre ;)
 

10/10, virkelig fed oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da nu kæft.. Hun bliver et dyrt og dejligt bekendtskab :wub:

Besøgte E og det var helt klart en oplevelse som var perfekt. Havde taget en flaske brus med, så mens proppen sprang vimsede en flot ung blondine rundt i rødt lingerie - og gjorde sig til :P

Allerede her starter det godt med drillende kys og  kram. Så med allerede en god boner var det tid til en hurtigt skyller. NY lejlighed, rå, classy og denne lejlighed med et åbent bad med glas til senge afdelingen. 

Herefter følger en time der bare voksede i lidenskab. Fræk leg med champagnen i spil - gik vi ellers på opdagelse oralt. Og det gør hun bare godt. Leger selv med, er aktiv og modtagelig. :)

Tungekyssene blev heftigere og efter de fleste stillinger igennem afsluttede jeg siddende på hende, i hendes varme mund med et blik i de frækkeste øjne. Herefter lå vi bare og vendte tilbage fra månen. Ingen stress og måtte selv tjekke tiden og der var der gået 55 min. Hurtigt bad og flirtende afsked.

Fik dog ikke trods ihærdigt forsøg ikke hende til orgasme, så det bliver en rematch meget snart. - Hun sagde selv det kræver tid, og det har jeg masser af :wub:

wow - af et første gangs møde tegner det dælme godt <3

Kan kun give trådstarter ret. Og en sammenligning med Vicky Basno og få andre ligger lige for. 

Denne aften. 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrGentleman skrev, for 32 minutter siden:

NY lejlighed, rå, classy og denne lejlighed med et åbent bad med glas til senge afdelingen. 

Cool. Har allerede forbandet mange gode minder fra timelange seancer i lige præcis den lejlighedstype i den så velbesøgte bygning på Islands Brygge, langt overvejende med Vicky B :wub:

Trods et rigtigt godt budget til spas er det lige før jeg håber på at Evelyne og Vicky B ikke får koordineret deres respektive ophold i Danmark. :mrgreen:

Damn! Hvor jeg elsker at komme i den bygning.. om man så må sige. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også sige god for hende.  Besøgte hende lørdag for formiddag. Dagens første kunde.

Fantastisk lækker pige og fed lejlighed. Hurtig kommunikation via mail.

Havde besluttet mig for en time med PSE og Anal. Jeg måtte dog nøjes med 30 min, da hun havde en gæst efter mig.

Hun er virkelig sød og imødekommende. Hun startede med at give, det nok bedste blow jeg nogensinde har fået. Havde bestilt med PSE og der var alt det facefuck/gagging jeg kunne drømme om. Kneppede hende i munden i flere positioner. Hende på ryggen i sengen med hovede ud over kanten var en fed oplevelse. Efter ca 20 min kom jeg hende i munden. Ikke noget med at rende ud på toilettet og spytte ud. Nej, hun legede med det i munden og sank så hver en dråbe. Hun er virkelig dirty og fræk. Hun gjorde hvad hun kunne for at få mig klar til en hurtig 2. omgang, hvilket desværre ikke lykkedes. Så anal må jeg have til gode til næste gang jeg skal besøge hende. Jeg skulle selvfølgelig kun betale for de ydelser jeg endte med at få.

 

Afsted med jer :)

Redigeret af Jaksor88

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaksor88 skrev, 1 time siden:

Havde besluttet mig for en time med PSE og Anal. Jeg måtte dog nøjes med 30 min, da hun havde en gæst efter mig.

Det er lige præcis årsagen til, at jeg altid sørger for at ha' aftalt det ønskede tidsrum med gp'en på forhånd.

Jaksor88 skrev, 1 time siden:

Jeg skulle selvfølgelig kun betale for de ydelser jeg endte med at få.

Det burde naturligvis være en selvfølge, men nogle gp'er har jo en lidt alternativ opfattelse af "fair trade".

Så det er blot endnu et kvalitets-stempel, der kan føjes til Evelyne: God stil. :)

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var nu ikke hendes skyld at det kun blev til 30 min. Så denne andmeldelse da jeg gik i seng kl 4 natten til lørdag. Skrev en mail til hende om jeg kunne komme kl 11 om lørdagen til 60 min.

 

Hun havde svaret da jeg vågnede ved 8 tiden, og skrev at hvis jeg skulle have en time, skulle jeg komme 9.45. Det kunne beg desværre ikke nå, så endte med at komme 10.15 og få 30 min

Redigeret af Jaksor88

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaksor88 skrev, for 16 minutter siden:

Det var nu ikke hendes skyld at det kun blev til 30 min. Så denne andmeldelse da jeg gik i seng kl 4 natten til lørdag. Skrev en mail til hende om jeg kunne komme kl 11 om lørdagen til 60 min.

 

Hun havde svaret da jeg vågnede ved 8 tiden, og skrev at hvis jeg skulle have en time, skulle jeg komme 9.45. Det kunne beg desværre ikke nå, så endte med at komme 10.15 og få 30 min

Ja, der er vist ikke tvivl om at hendes kalender må være tæt pakket. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter ar havde læst med her, fik jeg aftale i hus, og fuld af optimisme drog jeg mod Islands Brygge. 

Evelyne er helt sikker en sød pige at se på, og imødekommende og på den måde leverer hun. Desværre virkede hun da jeg var forbi lettere fraværende og var ikke en oplevelse oppe i det helt høje ende. Ved ikke om det er den gode omtale, og deraf helt sikker store travlhed, der har gjort det svært for Evelyne at følge med. Virkede desværre på den måde da jeg var der, og at hun lidt har brug for en pause. Det er selvfølgelig også forståeligt, hvis hun ikke er vant til det. Det er også meget muligt det bare var kemien i mellem os der ikke var som den skulle være, og det er svært at gøre så meget ved, og sker jo nogle gange, selv med alle de bedste hensigter :)  Havde bestilt en time og startede fint ved velkomst. Herefter var det ret mekanisk blow som ikke var oppe og ringe, og sex’en virkede også meget som på autopilot. 

Men sød pige, virkede desværre lidt udkørt. Blir nok ikke gentagelse herfra, men kunne egentlig godt finde på at besøge igen, først i hendes næste besøg, udfra de anmelder der har været, for at håbe hun er “tilbage” med energi, lyst osv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JHP skrev, for 16 timer siden:

Efter ar havde læst med her, fik jeg aftale i hus, og fuld af optimisme drog jeg mod Islands Brygge. 

Evelyne er helt sikker en sød pige at se på, og imødekommende og på den måde leverer hun. Desværre virkede hun da jeg var forbi lettere fraværende og var ikke en oplevelse oppe i det helt høje ende. Ved ikke om det er den gode omtale, og deraf helt sikker store travlhed, der har gjort det svært for Evelyne at følge med. Virkede desværre på den måde da jeg var der, og at hun lidt har brug for en pause. Det er selvfølgelig også forståeligt, hvis hun ikke er vant til det. Det er også meget muligt det bare var kemien i mellem os der ikke var som den skulle være, og det er svært at gøre så meget ved, og sker jo nogle gange, selv med alle de bedste hensigter :)  Havde bestilt en time og startede fint ved velkomst. Herefter var det ret mekanisk blow som ikke var oppe og ringe, og sex’en virkede også meget som på autopilot. 

Men sød pige, virkede desværre lidt udkørt. Blir nok ikke gentagelse herfra, men kunne egentlig godt finde på at besøge igen, først i hendes næste besøg, udfra de anmelder der har været, for at håbe hun er “tilbage” med energi, lyst osv. 

 

Ærgerlig for dig at din oplevelse med hende ikke blev hvad du havde håbet. Det blev min i dag til gengæld. Uimodståelig sød pige som gav mig den bedste gfe til dato. Jeg kan med sikkerhed sige at næste gang hun kommer til Danmark vil jeg besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Hummer skrev, Lige nu:

Jeg skrev til Evelyne for nogle dage siden, men har ikke fået respons fra hende ...

Det ville jeg ikke være specielt bekymret over.

Når de udenlandske piger er rejst hjem kan man ikke forvente, at de læser der arbejdsmail hver dag. ;)

De fleste af dem har brug for at trække stikket nogle dage og bare slappe af, se familie og lokale venner m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ØV, hun har aflyst sin tur. Hun skrev på profilen for et par dage siden at hun var kommet til skade med benet og nu har hun altså aflyst.

Jeg håber at hun kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige sendt Evelyne en julehilsen med et spørgsmål om hun regnede med at returnere til København.

Mailen blev returneret med et "User not found" svar. Det kan godt gøre mig mind boggling bekymret. Jeg håber virkelig at Evelyne er OK...

Del dette indlæg


Link til indlæg
pallehansen skrev, for 7 minutter siden:

Jeg skrev til hende for et par uger siden. Hendes email virker desværre ikke længere :cry:

 Ikke gode nyheder men tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...