Hop til indhold
cumonface

Megafransk ( i annoncerne )

Recommended Posts

Min første debat tråd siden min forespørgsel om cof/cif her og håber på at lidt flere byder ind denne gang.

Ser mange gange at der i annoncerne står at der tilbydes megafransk og mit spørgsmål er hvad jeres erfaring er med hvad det så vil indebære. Vil gerne tro at der tilbydes afslutning i munden.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 2 minutter siden:

Min første debat tråd siden min forespørgsel om cof/cif her og håber på at lidt flere byder ind denne gang.

Ser mange gange at der i annoncerne står at der tilbydes megafransk og mit spørgsmål er hvad jeres erfaring er med hvad det så vil indebære. Vil gerne tro at der tilbydes afslutning i munden.

På forhånd tak.

Mega fransk er med afslut i munden. Hvad er din erfaring da?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 21 minutter siden:

Min første debat tråd siden min forespørgsel om cof/cif her og håber på at lidt flere byder ind denne gang.

Ser mange gange at der i annoncerne står at der tilbydes megafransk og mit spørgsmål er hvad jeres erfaring er med hvad det så vil indebære. Vil gerne tro at der tilbydes afslutning i munden.

På forhånd tak.

Yep - jeg tilbyder ialfald afslutning i munden.. har aldrig hørt om at megafransk skulle være andet? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, 1 time siden:

Ser mange gange at der i annoncerne står at der tilbydes megafransk og mit spørgsmål er hvad jeres erfaring er med hvad det så vil indebære. Vil gerne tro at der tilbydes afslutning i munden.

 

Det er ikke mit indtryk at der kan være forskellige opfattelser af Mega fransk.  Det er der derimod når vi taler super fransk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, 1 time siden:

Min første debat tråd siden min forespørgsel om cof/cif her og håber på at lidt flere byder ind denne gang.

Ser mange gange at der i annoncerne står at der tilbydes megafransk og mit spørgsmål er hvad jeres erfaring er med hvad det så vil indebære. Vil gerne tro at der tilbydes afslutning i munden.

På forhånd tak.

Sådan definerer Annoncelight superfransk:

Superfransk

Superfransk er oralsex til manden uden kondom, ham må dog ikke sprøjte sin sæd i munden på glædespigen. Ønsker manden at komme i munden på glædespigen, er det i stedet for megafransk han skal efterspørge. Nogle steder betyder superfransk dog, at glædespigen udfører oralsex på manden, hvor han kun har kondom på toppen af pikken. Så husk at forhør dig om hvilken variant glædespigen tilbyder inden i går i gang, så der ingen misforståelser opstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja DK fyr 34, og så kunne de piger der tilbyder superfransk med kondom på toppen godt selv skrive det i deres annoncer, hvilket nogle vistnok også gør, eller har gjort.

Så behøver man ikke at ulejlige sig som mand med at spørge først.

Andre, og den synes jeg egentlig god, skriver at de slikker skaftet uden kondom, men blow er med kondom.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden:

Ja DK fyr 34, og så kunne de piger der tilbyder superfransk med kondom på toppen godt selv skrive det i deres annoncer, hvilket nogle vistnok også gør, eller har gjort.

Så behøver man ikke at ulejlige sig som mand med at spørge først.

Andre, og den synes jeg egentlig god, skriver at de slikker skaftet uden kondom, men blow er med kondom.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja lige netop. I alle tilfælde hvor det der tilbydes, ikke er hvad det giver sig ud for at være, bør det deklareres. Ellers møder nogen måske op med én forventning og når svesken så kommer på disken, er det noget helt andet.

Hos mig er både super og mega  også helt uden. 

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Superfransk med kondom på toppen, er et københavnsk fænomen, findes ikke i resten af Danmark eller i resten af verden for den sags skyld...

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 2 timer siden:

Tak for de første svar men er det sådanne på jeres erfaringer også sådan at man får lov at komme i munden på de piger der tilbyder den ydelse?

Hvis pigen har tilbudt det og vi har aftalt det har jeg altid fået lov til at komme i munden.

Og i dag besøger jeg kun GP'er som hvor jeg må komme i munden, og faktisk er der rigtig mange også på klinikkerne. Der skal bare ikke tales om det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle har skrevet til mig for at få at vide hvem af de skønne GP'er man må komme i munden på.

Det kommer jeg ikke til at oplyse om da det er mellem den enkelte GP og mig, og det er en tillidssag og et spørgsmål om gensidig kemi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mega er da altid afslutning i munden? Jeg har kun oplevet variation i forhold til om der sluges eller spyttes. Jeg har desværre flere gange oplevet at gp’en smutter ud til vasken for at spytte og det synes jeg er et pænt stort turn-off. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...