Hop til indhold
Pigeforskeren

Gentlemen House, Årslevvej 3

Recommended Posts

Jeg var i dag forbi Årslevvej 3 i Rødovre (Gentlemen House). - Der var "Til salg" skilt foran bygningen. - Har de ungarske piger opgivet stedet?

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et af de få steder med en "line op." De har tidligere ligget i Vanløse og en kort periode i Glostrup, og er et etableret set-up. Jeg tror at vi vil se dem dukke op et nyt sted, hvis de er lukket ned. (Jeg tror dog ikke at det er ejeren af huset, der har drevet stedet). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

Det er et af de få steder med en "line op." De har tidligere ligget i Vanløse og en kort periode i Glostrup, og er et etableret set-up. Jeg tror at vi vil se dem dukke op et nyt sted, hvis de er lukket ned. (Jeg tror dog ikke at det er ejeren af huset, der har drevet stedet). 

Hvad mener du med "line up"? - Jeg har ikke været indenfor på stedet i nogen tid, men hjemmesiden har i måneder virket som "fastkørt" eller "død". Den har indeholdt billeder af de samme tre piger i lang tid. Næ, jeg tror heller ikke, at husets ejer har drevet stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 time siden:

Hvad mener du med "line up"? - Jeg har ikke været indenfor på stedet i nogen tid, men hjemmesiden har i måneder virket som "fastkørt" eller "død". Den har indeholdt billeder af de samme tre piger i lang tid. Næ, jeg tror heller ikke, at husets ejer har drevet stedet.

Line up ;) 

 

image.jpeg.ae35a55382ef757ad1257554ff75450c.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 14/11/2017 at 21:35:

Det er et af de få steder med en "line op." De har tidligere ligget i Vanløse og en kort periode i Glostrup, og er et etableret set-up. Jeg tror at vi vil se dem dukke op et nyt sted, hvis de er lukket ned. (Jeg tror dog ikke at det er ejeren af huset, der har drevet stedet). 

Var det dem der hed "Hungarian Studio" da de lå i Vanløse? Jeg har besøgt begge steder, og har ikke umiddelbart forbundet dem, da G.H. efter min opfattelse slet ikke havde samme kvalitet i udvalget af piger, som det hedengangne H.S. (Husker stadig med længsel Melania og de unge tvillinger, hvis navne jeg desværre har glemt.)

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 4 timer siden:

Var det dem der hed "Hungarian Studio" da de lå i Vanløse? Jeg har besøgt begge steder, og har ikke umiddelbart forbundet dem, da G.H. efter min opfattelse slet ikke havde samme kvalitet i udvalget af piger, som det hedengangne H.S. (Husker stadig med længsel Melania og de unge tvillinger, hvis navne jeg desværre har glemt.)

 

Morten

Ku' du ikke fortælle lidt om "de unge tvillinger"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 1 minut siden:

Ku' du ikke fortælle lidt om "de unge tvillinger"?

Der er ikke så forfærdeligt meget at fortælle. Der var tale om et sæt enæggede tvillinger der (som jeg umiddelbart husker det) var på "menukortet" ad to eller tre omgange i løbet af Hungarian Studios sidste leveår. De arbejdede både enkeltvis og sammen, og var kønne unge kvinder, der til fulde levede op til standarden af service, som man normalt blev præsenteret for på adressen i Vanløse. 

De var ikke på stedet ret lang tid af gangen; men har utvivlsomt haft andre etablissementer rundt om i Europa, hvor de også slog deres folder. De var annonceret til at komme tilbage til Vanløse, da Politiet slog til mod indehaveren af H.S. og stedet derfor lukkede. Det skuffede sikkert mange andre end mig. Jeg kan som nævnt ikke huske deres navne, ikke at det ville hjælpe meget, da de sikkert har optrådt under nom de guerre.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...