Hop til indhold
HenrikFrb

Anna Estrella Vanløse

Recommended Posts

De observante ved, at jeg tidligere på ugen, på min eneste fridag mellem to omgange 5-dages vagter,  besøgte Katy; og jeg må indrømme, at hun endnu ikke har forladt mine tanker (lidt teenager er der åbenbart stadig i mig :))
Men efter 4. dagen i denne (2.) omgang af vagter, synes jeg, at jeg trængte til at blive "forkælet" lidt ;) Det 'eneste' problem er bare...at min vagt sluttede kl 01:00, og på en søndag (nat) må man indrømme, at udvalget er tyndet lidt ud - hvilket selvfølgelig er forståeligt nok.
Som jeg tidligere har sagt, så foretrækker jeg 1 time ad gangen, så der er ro på, og ingen hastværk...den del af 'teenageren', har jeg fået lagt fra mig; og desuden(desværre) skal Katy jo puttesove kl. 02

Jeg har et stykke tid haft kig på en af modellerne fra "Angels Girls", og var da også positivt overrasket over den sene arbejdstid(stopper søndag kl 04):) Men da jeg sms'ede Jordan Maze, var der desværre ikke noget svar :( Måske havde hun også en sløv aften, og stoppede tidligt(en luksus, jeg desværre ikke har) ?:(? Så det må blive en anden gang, at jeg prøver en "film-stjerne". [Der er helt sikkert stadig lidt af dén teenager i mig endnu :D]

Nå, men en søgning på døgn-åbne steder gav da nogle forslag, og Anna i Vanløse, ligger blot 10 minutters kørsel væk. Jeg skrev til hende, og med min overtrætte humor, kunne jeg ikke lade være med at trække på smilebåndet, da hun svarede tilbage med "Come now" :lol::D
Da jeg så adressen, "...46 kld", dukkede en erindring om en (dårlig/skuffet) anmeldelse op, fra en mand i min lignende situation. Jeg var forberedt på, at billederne højst sandsynligvis ikke stemte overens med virkeligheden, og det var også rigtigt nok. Men, hendes person-beskrivelse var nu ikke helt forkert. Hun var stadig en petit (feminin rund) sag, dog var der nogle lyse striber i mørkt hår, i stedet for det blonde.
Iøvrigt, diskretionen er ikke helt i top, da et sensor-aktiveret lys, går i gang, når man går ind for, at gå hen til kældertrappen!:o

Jeg var træt, og "gennembanket" af 4 dages arbejde(med én mere i vente), og bestilte noget massage til, at starte med...og så må vi improvisere, hen ad vejen.
Jeg tror sør'me hun er professionel sports-massør! Hun tog godt fat, de steder på kroppen, der havde brug for det...og det var skønt!
Lige pludselig fangede jeg mig selv i at ønske, at hun bare fortsatte den gode sports-massage; det var lige før, at "det andet" var lige meget...men også >kun< lige før!:D
Jeg blev også en smule nervøs for, om hun ville være lige så hårdhændet, når jeg havde vendt mig om, og hun kom til lillemanden; men her havde hun nogle andre varierende teknikker ;)
For mit vedkommende blev der langsomt, men sikkert, bygget op til klimaks; og jeg lagde mærke til, de få gange jeg åbnede øjnene, at hun var opmærksom på mine reaktioner, og kiggede tilbage på mig med et lille blik i øjet, og et lille smil - det var frækt, og var da også med til, at "bægret til sidst flød over".
Nu havde jeg lukket øjnene, i det ultimative øjeblik; men fra aftørringen bagefter, gætter jeg på, at jeg havde præsteret at ligne et mindre springvand, muligvis i stil med dem man ser i Tivoli.
[Undskylder hermed for den grafiske analogi] :D

Jeg vil meget gerne prøve igen, når jeg atter en gang, har brug for en god og grundig udlø...afslapnings-massage:P
"Go'nat, og sov godt" ;);)

Redigeret af HenrikFrb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...