Hop til indhold
Guest kmd

så var der en som tog førstepladsen i pris

Recommended Posts

kmd skrev, for 3 minutter siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=Sødsomsukker1

skriver som svar på min venlige besked , at jeg tilbyder for lidt, jeg svarer hvad vil du have og så ak ja 

copy paster

Fra: watermark_hidden.png Sødsomsukker1 , Modtaget: 12.11.2017 14:23
Du åbnede: 14:23

Vi kan det hele skal bare have 30.000

Hold da op... Hvis de ka få det så tror jeg da os lige jeg skal til at tilbyde mere end jeg gør her.... Hva tror de det er for en verden.... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Hold da op... Hvis de ka få det så tror jeg da os lige jeg skal til at tilbyde mere end jeg gør her.... Hva tror de det er for en verden.... :D

griner ja det forståes 

for det beløb har jeg set en pige en gang i ugen i et år, smiler og vi var begge glade for den aftale, den løb i 1,5 år faktisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

De er jo hele ude i skoven de unge tøser.... :D

nej det er en enlig svale, har dog mødt en som ville have 8000 for en halv time kors

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Okay ja men hun har nok ikk mange besøg så tænker jeg.... Så ka hun lære det ka hun.. :D

Bare det de tror at det måske ku lade sig gøre forstår man jo ikk.. 

ja men det gør de heller ikke , det er narrefisse, , talte med hende med de 8000 en måned senere da var vi tæt på 3000 og mere end en times tid )

har dog givet 4000 for to timer til en engang, det var eksklusivt, hun manglede resten af indskud til en lejlighed, og det var bare ok sjovt og fantastisk sex, nok lidt hævnsex for hende

hun var lige kommet ud af et parforhold , men ellers tja ) 
der kan være en snæver grænse imellem selvtillid og selvovervurdering, og der kan være en selvovervurdering alene ))

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 7 minutter siden:

Okay ja men hun har nok ikk mange besøg så tænker jeg.... Så ka hun lære det ka hun.. :D

Bare det de tror at det måske ku lade sig gøre forstår man jo ikk.. 

De har jo lige set udsendelsen omkring Gina. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 8 minutter siden:

ja men det gør de heller ikke , det er narrefisse, , talte med hende med de 8000 en måned senere da var vi tæt på 3000 og mere end en times tid )

har dog givet 4000 for to timer til en engang, det var eksklusivt, hun manglede resten af indskud til en lejlighed, og det var bare ok sjovt og fantastisk sex, nok lidt hævnsex for hende

hun var lige kommet ud af et parforhold , men ellers tja ) 
der kan være en snæver grænse imellem selvtillid og selvovervurdering, og der kan være en selvovervurdering alene ))

Ja det må hun være... Men hun har så heller ikk styr på hva hun vil hvis hun går fra 8 til 3 tusinde på en mån... De aner jo ikk hva de laver... Skræmmende... 

4000 er os meget.. Ell måske er det bare mig der har den tanke... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

:D nååå ja det må være det... 

En fejl ved den udsendelsesrækken har jo nok været, at man faktisk i ikke fik fortalt ret meget omkring, hvad man kunne tjene. De unge piger har jo bare hørt at man kunne få dyre restaurantbesøg, overnatninger på de dyreste hoteller, dyre taster m.v..  uden at tænke videre over spørgsmålet "Gu ved hvor meget sex og samvær der skal leveres for disse ting". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

En fejl ved den udsendelsesrækken har jo nok været, at man faktisk i ikke fik fortalt ret meget omkring, hvad man kunne tjene. De unge piger har jo bare hørt at man kunne få dyre restaurantbesøg, overnatninger på de dyreste hoteller, dyre taster m.v..  uden at tænke videre over spørgsmålet "Gu ved hvor meget sex og samvær der skal leveres for disse ting". 

Du har nok ret.... Jeg har ikke set udsendelsen selv, men kun læst lidt her og hørt kollegaer tale om den... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere kommentarer til dette.

Næsten alle mine erfaringer med SD siger, at beløbet falder - eller kan forhandles ned, ofte til nul.

Pige A (28 år) første gang 1500 kr, næste gang nul

Pige B (29 år) første gang 800 kr. næste gang 500, 3. gang nul

Pige C (19 år) første gang 2500 kr næste gang 1000.

Pige D (32 år) første gang 3000 kr. næste gang 2000

Pige E (29 år) første gang 1000 kr .næste gang...desværre også 1000 kr. beløbet ligger fast. Og sådan er det. Det er jo en forhandling. Der er ingen rigtig pris. Således synes jeg heller ikke det er forkert eller latterligt at bede om 30.000 kr. Og der er mænd som gladeligt betaler 30.000 for en nat med den rigtige kvinde. Fx i Golf staterne.

Og nu til det egentlige emne: 30.000 er en formue, hvis du er dansk lønmodtager - ingenting hvis din personlige formue tælles i milliarder. Og 30.000 er et alt for lille beløb, hvis det at sprede benene for en mand som du ingen følelser har for er stærkt grænseoverskridende. Men hvor 300.000 kunne få dig til at overveje dine personlige grænser. Sådan er livet jo i sexbranchen. I et krydsfelt mellem markedslogik og personlige grænser/integritet.

Derfor er der i øvrigt heller ingen "for lav pris". Jeg så nogle få gange en pige som fik 200, måske 700 kr. Er det for lidt? Hvorfor? Jeg er godt klar over, at emnet er følsomt især for de fuldtidsprofessionelle prostituerede som er flittige (og velkomne) postere her på dette site. Men huske de har en klar interesse i at fremmane forestillingen om en normal-pris. En pris som ikke skal debateres. Så mænd der kun ønsker at betale et lavt beløb skal sættes på plads (af sex-sælgerne). Og mænd som kaster sig rundt med penge er tilsvarende et problem for køberne (presser prisen op). Faktisk er det sådan, at der er betydelig intern justits på et række udenlandsk debatfora for sex-købere. Mænd som betaler for meget bliver sat hurtigt på plads. 

Pt har B og jeg set hinanden i ca. 2-3 år on/off. Der er overhovedet ikke penge involveret. SD-sitet vrimler ikke ligefrem med kvinder, hvor dette er muligt (der er fx en del egentligt prostituerede og fred være med det), men det er muligt.

Men i forhold til selve prisspørgsmålet er der ingen - absolut ingen - rigtig pris. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
kvinde 1966 skrev, for 1 time siden:

Ja det må hun være... Men hun har så heller ikk styr på hva hun vil hvis hun går fra 8 til 3 tusinde på en mån... De aner jo ikk hva de laver... Skræmmende... 

4000 er os meget.. Ell måske er det bare mig der har den tanke... 

Hun var de 4000 værd!

Men det var en gang

Giver 1200 til min faste ! Sidst på måneden måske 700 for en hurtig

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har flere kommentarer til dette.

Næsten alle mine erfaringer med SD siger, at beløbet falder - eller kan forhandles ned, ofte til nul.

Pige A (28 år) første gang 1500 kr, næste gang nul

Pige B (29 år) første gang 800 kr. næste gang 500, 3. gang nul

Pige C (19 år) første gang 2500 kr næste gang 1000.

Pige D (32 år) første gang 3000 kr. næste gang 2000

Pige E (29 år) første gang 1000 kr .næste gang...desværre også 1000 kr. beløbet ligger fast. Og sådan er det. Det er jo en forhandling. Der er ingen rigtig pris. Således synes jeg heller ikke det er forkert eller latterligt at bede om 30.000 kr. Og der er mænd som gladeligt betaler 30.000 for en nat med den rigtige kvinde. Fx i Golf staterne.

Og nu til det egentlige emne: 30.000 er en formue, hvis du er dansk lønmodtager - ingenting hvis din personlige formue tælles i milliarder. Og 30.000 er et alt for lille beløb, hvis det at sprede benene for en mand som du ingen følelser har for er stærkt grænseoverskridende. Men hvor 300.000 kunne få dig til at overveje dine personlige grænser. Sådan er livet jo i sexbranchen. I et krydsfelt mellem markedslogik og personlige grænser/integritet.

Derfor er der i øvrigt heller ingen "for lav pris". Jeg så nogle få gange en pige som fik 200, måske 700 kr. Er det for lidt? Hvorfor? Jeg er godt klar over, at emnet er følsomt især for de fuldtidsprofessionelle prostituerede som er flittige (og velkomne) postere her på dette site. Men huske de har en klar interesse i at fremmane forestillingen om en normal-pris. En pris som ikke skal debateres. Så mænd der kun ønsker at betale et lavt beløb skal sættes på plads (af sex-sælgerne). Og mænd som kaster sig rundt med penge er tilsvarende et problem for køberne (presser prisen op). Faktisk er det sådan, at der er betydelig intern justits på et række udenlandsk debatfora for sex-købere. Mænd som betaler for meget bliver sat hurtigt på plads. 

Pt har B og jeg set hinanden i ca. 2-3 år on/off. Der er overhovedet ikke penge involveret. SD-sitet vrimler ikke ligefrem med kvinder, hvor dette er muligt (der er fx en del egentligt prostituerede og fred være med det), men det er muligt.

Men i forhold til selve prisspørgsmålet er der ingen - absolut ingen - rigtig pris. 

 

Nu bor vi jo ikk i Golf starterne... :) 

Og det var de 30.000 jeg ikk forstod... Hva folk ellers gik er op til dem.. 

Og nej der er ingen rigtigt pris... Du har ret.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 1 time siden:

...Og der er mænd som gladeligt betaler 30.000 for en nat med den rigtige kvinde. Fx i Golf staterne...

Netop, med den rigtige kvinde.. og hende som er den rigtige for mig, eller dig, er måske ikke den rigtige for andre.

Sidste år tilbød jeg en webcampige væsentligt over dét beløb for en nat, og fik afslag.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

40.000 For en weekend i Milano, hvorfor i alverden hun ville til Milano fattede jeg ikke... men det er det højeste jeg har fået "tilbudt" :) 

Foreslog 24,- for en kop kaffe i sydhavnen og det blev ved det :) 

Typisk har det vel været fra 0 til 5-6.000 - meget afhængigt af hvad der blev aftalt af date.

Pigerne må helt selv om hvad de vil have, blander jeg mig ikke i - er i min gode ret til at sige "Det har jeg ikke råd til" :) Hvilket ofte er sandheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, den 12/11/2017 at 18:01:

Netop, med den rigtige kvinde.. og hende som er den rigtige for mig, eller dig, er måske ikke den rigtige for andre.

Sidste år tilbød jeg en webcampige væsentligt over dét beløb for en nat, og fik afslag.

KF.

Mon ikke du fik afslag, fordi hun jo udemærket godt vidste at du ikke ville give et beløb der var væsentligt større end 30000 kr for en nat ??  Kan godt være der er nogle der er meget blondiner, men ligefrem dumme er de jo ikke. Havde jeg været hende havde jeg da også sagt nej tak, for vidste jo ikke hvad der ville dukke op hvis det var, for en ting ville da være sikkert der dukkede nok ikke en op der ville give "væsentligt" mere end 30.000 kr for en nat

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Mon ikke du fik afslag, fordi hun jo udemærket godt vidste at du ikke ville give et beløb der var væsentligt større end 30000 kr for en nat ??  Kan godt være der er nogle der er meget blondiner, men ligefrem dumme er de jo ikke. Havde jeg været hende havde jeg da også sagt nej tak, for vidste jo ikke hvad der ville dukke op hvis det var, for en ting ville da være sikkert der dukkede nok ikke en op der ville give "væsentligt" mere end 30.000 kr for en nat

Jeg tror hun takkede nej, fordi det at sælge sex IRL, ikke er for hende.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
KF skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror hun takkede nej, fordi det at sælge sex IRL, ikke er for hende.

KF.

Og respekt for at hun holdt fast ved sine grænser og principper, selvom budet var stort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...