Hop til indhold
Guest h20

Herskerinden Ilsa ved Randers

Recommended Posts

Guest h20

Har her til aften besøgt Herskerinden Ilsa i hendes netop åbnede domicil lidt uden for Randers. Eftersom jeg længe har været et, stort set, passivt medlem af sitet må jeg nok hellere starte med at addressere motivation for at skrive en anmeldelse nu. Jeg har absolut ingen relation til Herskerinde Ilsa, men jeg har længe savnet muligheder for denne slags oplevelser i Østjylland, og er endt med at køre en del efter dem. Håber basalt set andre også får gode oplevelser hos Ilsa så det forbliver muligt at besøge hende i fremtiden.

 

Mine interesser ligger i den helt blide ende af hvad der diskutteres i dette sub-forum, så kan ikke udtale mig om Herskerindens evner ud i de mere advancerede områder. Mine 30 minutter gik med pirring og anal leg, kombineret med en ønske om for første gang at prøve sounds og strøm. Sounds var ikke umiddelbart noget for mig, men strøm delen var rigtigt godt. Herskerinden havde spændt mig fast på et kors, og fandt noget udstyr frem hvor hun placerede en slags elektrode på sit bryst. Effekten var at hun, med varierende strømstyrke, kunne bruge sine fingre og hænder til at pirre og støde hele 'forsiden' :) med særligt mærkbare indslag leveret til nipples og pung. 

 

De oplevelser jeg søger er klart mere i "erotisk dominans" end ydmygelse eller kliniske forhold, og herskerinden leverede fuldt ud på tilstædeværelse og stemning. Skader hellere ikke når en yderst køn kvinde presser sig ned i en tætsiddende dragt :) Den opgivede alder på 30 har jeg ingen grund til at tvivle på. 

 

Domicilet ligger et lille stykke uden for Randers og er yderst diskret. Flot og velholdt hus, badeværelse, osv. Selve lege rummet er godt og stemningsfyldt indrettet, med mange montre fyldt med alverdens udstyr. Jeg ved ikke hvad halvdelen var, men lod dog mærke til at herskerinden ikke havde problemer med at finde alternative brystklemmer da den første type ikke gav helt nok reaktion :)  I forbindelse med sounds kørte hun et rullebord frem hvorpå der stilfyldt var lined et stort udvalgs af sounds op. Mit indtryk var at der er udstyr til at muliggøre mange forskellige fornøjelser - det er ikke et sted hvor der bare er blevet malet sort og sat et skildt med dominans op på døren.

 

Ovenstående siger nok allerede at der er 100% chance for at jeg kommer igen. Ser frem til at forsøge med andre nye oplevelser (udfordringer? :) ). Konkret var jeg så dum at takke nej til at prøve en vacuum pose under vores snak inden seancen, hvilket jeg ærgrede mig over på vej hjem. Next time.

 

Link til hjemmesiden http://danskdomina.dk . Fandt annonce med 'kalender' på annoncelight.dk 

 

 

Redigeret af h20

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke den helt samme oplevelse jeg har af hine fik at vide jeg skulle være der kl 19 og havde bestilt en time med 2 domina, da jeg kom klokken 19 var hun optage og kom først til 20 sender, hun kan ikke ses havde men kan hold til går over end grænser. Jeg havde nogle tinge jeg gerne ville og hun sag ja til dem over sms, men da lege kom blive det ikke til noget. Jeg fik kun 35-40 ud af den time jeg havde bestil så synd bestem ikke hun er penge være

 

Hold jer langt fra hin af der er andre der bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillefyr30 skrev, for 2 timer siden:

Ikke den helt samme oplevelse jeg har af hine fik at vide jeg skulle være der kl 19 og havde bestilt en time med 2 domina, da jeg kom klokken 19 var hun optage og kom først til 20 sender, hun kan ikke ses havde men kan hold til går over end grænser. Jeg havde nogle tinge jeg gerne ville og hun sag ja til dem over sms, men da lege kom blive det ikke til noget. Jeg fik kun 35-40 ud af den time jeg havde bestil så synd bestem ikke hun er penge være

 

Hold jer langt fra hin af der er andre der bedre

Kære lillefyr30

Jeg er helt vildt forvirret over det du skriver. 

For det første, så holdte jeg fri i det tidsrum igår. Dette kan jeg endda bevise med en bon fra det sted, hvor vi spiste. 

Jeg havde KUN en bookning med to dominaer og det var klokken 14 - og her skete følgende: (Hvis det er dig og du TO gange har skrevet den forkerte tid)

Da du kommer til mig, snakker vi om, at du gerne vil have to Dominaer. Problemet er, at du ikke har penge nok med. Så derfor går vi ned i tid og du får to Dominaer i stedet for en. Vi snakker samme alle tre og du siger ordret til os, at du bare gerne vil forføres og have små elementer af smerte ind over. Eftersom der nu er to dominaer og du selv laver om på, hvad du ønsker vi skal lave, så forholder jeg til den nye plan. Jeg leger altid med stopord, så hvis jeg eller min med-domina er gået over din grænse, så skulle du have sagt dit stopord. Jeg spørger dig endda flere gange under seancen om du kan huske dit stopord, hvilket du svare ja til og herefter fortæller du mig, hvad stopordet er. Jeg spurgte dig efter vi var færdige om du var tilfreds og siger nikkende, at det var en god oplevelse. Det hele ender alligevel med, at du er 1 time + xtra tid til både samtale og bad. 

Hvis du ikke er tilfreds, så er det virkelig svært for mig, at forstå hvorfor du så siger, at det var en god oplevelse. Hvis du kan bevise overfor mig, at du har været ved mig og dette ikke bare en falsk anmeldelse, så giver jeg dig gerne alle pengene retur, samt den største undskyldning. Du kan fx fortælle mig lidt detaljer om mit badeværelse eller andre detaljer, som jeg ikke har billeder af på min hjemmeside. 

ILSA

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke fra igår af men fra da du var på Laksegade! Nej det er ikke der blev aftale 2000 kr for jer begge to, og du snakke ikke om du skulle havde flere penge. Det er jo ikke første gang, vi mødes og den første gang var ikke så og den anden var heller ikke selv om du lover det nok skulle blive bedre og knap så hår.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lillefyr30 skrev, for 10 minutter siden:

Det er ikke fra igår af men fra da du var på Laksegade! Nej det er ikke der blev aftale 2000 kr for jer begge to, og du snakke ikke om du skulle havde flere penge. Det er jo ikke første gang, vi mødes og den første gang var ikke så og den anden var heller ikke selv om du lover det nok skulle blive bedre og knap så hår.

 

Okay - Så kan jeg bedre forstå det. Jeg kunne heller ikke forstå, at det skulle have været igår. 

Men det er jo længe længe siden..

Jeg er helt med på, hvem du er nu. Jeg kan huske dig tydeligt. Og jeg vil gerne gå i detaljer med hvorfor vores 2 seancer aldrig er gået helt som forventet. Men dette synes jeg vi skal gøre i et "ikke-offentligt" rum, da jeg vil være ked af, at skulle udlevere dig offentligt. Du må meget gerne kontakte mig 29408737 eller via mail. 

Jeg håber du får en god aften.

Mvh. ILSA

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg ville gerne besøge Ilza, hvis ikke det var fordi afstanden var lidt for stor . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
h20 skrev, den 11/11/2017 at 00:43:

Har her til aften besøgt Herskerinden Ilsa i hendes netop åbnede domicil lidt uden for Randers. Eftersom jeg længe har været et, stort set, passivt medlem af sitet må jeg nok hellere starte med at addressere motivation for at skrive en anmeldelse nu. Jeg har absolut ingen relation til Herskerinde Ilsa, men jeg har længe savnet muligheder for denne slags oplevelser i Østjylland, og er endt med at køre en del efter dem. Håber basalt set andre også får gode oplevelser hos Ilsa så det forbliver muligt at besøge hende i fremtiden.

 

Mine interesser ligger i den helt blide ende af hvad der diskutteres i dette sub-forum, så kan ikke udtale mig om Herskerindens evner ud i de mere advancerede områder. Mine 30 minutter gik med pirring og anal leg, kombineret med en ønske om for første gang at prøve sounds og strøm. Sounds var ikke umiddelbart noget for mig, men strøm delen var rigtigt godt. Herskerinden havde spændt mig fast på et kors, og fandt noget udstyr frem hvor hun placerede en slags elektrode på sit bryst. Effekten var at hun, med varierende strømstyrke, kunne bruge sine fingre og hænder til at pirre og støde hele 'forsiden' :) med særligt mærkbare indslag leveret til nipples og pung. 

 

De oplevelser jeg søger er klart mere i "erotisk dominans" end ydmygelse eller kliniske forhold, og herskerinden leverede fuldt ud på tilstædeværelse og stemning. Skader hellere ikke når en yderst køn kvinde presser sig ned i en tætsiddende dragt :) Den opgivede alder på 30 har jeg ingen grund til at tvivle på. 

 

Domicilet ligger et lille stykke uden for Randers og er yderst diskret. Flot og velholdt hus, badeværelse, osv. Selve lege rummet er godt og stemningsfyldt indrettet, med mange montre fyldt med alverdens udstyr. Jeg ved ikke hvad halvdelen var, men lod dog mærke til at herskerinden ikke havde problemer med at finde alternative brystklemmer da den første type ikke gav helt nok reaktion :)  I forbindelse med sounds kørte hun et rullebord frem hvorpå der stilfyldt var lined et stort udvalgs af sounds op. Mit indtryk var at der er udstyr til at muliggøre mange forskellige fornøjelser - det er ikke et sted hvor der bare er blevet malet sort og sat et skildt med dominans op på døren.

 

Ovenstående siger nok allerede at der er 100% chance for at jeg kommer igen. Ser frem til at forsøge med andre nye oplevelser (udfordringer? :) ). Konkret var jeg så dum at takke nej til at prøve en vacuum pose under vores snak inden seancen, hvilket jeg ærgrede mig over på vej hjem. Next time.

 

Link til hjemmesiden http://danskdomina.dk . Fandt annonce med 'kalender' på annoncelight.dk 

 

 

ok tak for din beretning fik du mulighed for at kysse eller  slikke hende  og hvordan fik du din udløsning var  et handjob ??? tak for en god fortælling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 4 timer siden:

når man betaler flere tusind kr så er det vel rimeligt at få orgasme og udløsning helt også slikke domina ikke hihi

Er det nu et krav?

Så hvis du betaler en høj pris for "en blid pige" så ville du også synes at det skulle involvere anal? Fordi nu havde du betalt hvad du betegner som mange penge.

Man aftaler jo selv med den pågældende Domina hvad man er til. Så kan man være heldig at få opfyldt det meste. 

Men du er meget forhippet på den seksuelle del omkring at slikke og få udløsning fra hendes hånd. Måske du skulle spørge mere ind i tråde omkring de piger som tilbyder sex?

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, for 6 minutter siden:

Er det nu et krav?

Så hvis du betaler en høj pris for "en blid pige" så ville du også synes at det skulle involvere anal? Fordi nu havde du betalt hvad du betegner som mange penge.

Man aftaler jo selv med den pågældende Domina hvad man er til. Så kan man være heldig at få opfyldt det meste. 

Men du er meget forhippet på den seksuelle del omkring at slikke og få udløsning fra hendes hånd. Måske du skulle spørge mere ind i tråde omkring de piger som tilbyder sex?

Du er lid underlig må jeg sige selfølgelig skal man da  have udløsning  også hos en Domina weller Herskerinde eller  hvad hun kalder sig   Jeg kår selfølgelig kun til en sådan kvinde du ønsker åbenbart kun smæk og smerte ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 16 minutter siden:

Du er lid underlig må jeg sige selfølgelig skal man da  have udløsning  også hos en Domina weller Herskerinde eller  hvad hun kalder sig   Jeg kår selfølgelig kun til en sådan kvinde du ønsker åbenbart kun smæk og smerte ????

Hvorfor acceptere du ikke bare at det ikke er alle der har samme lyster som dig Spamand? 

Det er ikke alle der går så meget op i om de får orgasme og at slikke pigen.

Men sjov det er du.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 20 minutter siden:

Du er lid underlig må jeg sige selfølgelig skal man da  have udløsning  også hos en Domina weller Herskerinde eller  hvad hun kalder sig   Jeg kår selfølgelig kun til en sådan kvinde du ønsker åbenbart kun smæk og smerte ????

Nu er dominans jo meget andet end smerte. Men jeg kan godt høre at du har en meget sterotyp holdning til bdsm. Så jeg forstår faktisk ikke helt hvorfor du er så ivrig på netop denne del af EG. 

Hvis du har en holdning om selvfølgeligheder og at sådan skal det være. Så bliver det en smule svært at trænge igennem til dig.

Jeg søger feks ikke udløsning når jeg besøger en Domina. Men det kan jeg godt høre er helt sort snak i dine øre. For du har "krav" på at røre, slikke , gramse og få udløsning. 

Jeg tror bare vi bevæger os i to forskellige verdener;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, for 5 timer siden:

Nu er dominans jo meget andet end smerte. Men jeg kan godt høre at du har en meget sterotyp holdning til bdsm. Så jeg forstår faktisk ikke helt hvorfor du er så ivrig på netop denne del af EG. 

Hvis du har en holdning om selvfølgeligheder og at sådan skal det være. Så bliver det en smule svært at trænge igennem til dig.

Jeg søger feks ikke udløsning når jeg besøger en Domina. Men det kan jeg godt høre er helt sort snak i dine øre. For du har "krav" på at røre, slikke , gramse og få udløsning. 

Jeg tror bare vi bevæger os i to forskellige verdener;)

Tror desværre du taler for døve ører når det kommer til Glatpung aka Spamand. 

Han er meget snæversynet og har på ingen måde forståelse for andres lyster og sexuelle preferencer. 

Hvad Glatpung ikke har lyst til eller forstår, er i hans øjne forkert og underligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, den 25/12/2017 at 21:52:

Tror desværre du taler for døve ører når det kommer til Glatpung aka Spamand. 

Han er meget snæversynet og har på ingen måde forståelse for andres lyster og sexuelle preferencer. 

Hvad Glatpung ikke har lyst til eller forstår, er i hans øjne forkert og underligt.

 

AalborgLook skrev, den 25/12/2017 at 21:52:

Tror desværre du taler for døve ører når det kommer til Glatpung aka Spamand. 

Han er meget snæversynet og har på ingen måde forståelse for andres lyster og sexuelle preferencer. 

Hvad Glatpung ikke har lyst til eller forstår, er i hans øjne forkert og underligt.

 

AalborgLook skrev, den 25/12/2017 at 21:52:

Tror desværre du taler for døve ører når det kommer til Glatpung aka Spamand. 

Han er meget snæversynet og har på ingen måde forståelse for andres lyster og sexuelle preferencer. 

Hvad Glatpung ikke har lyst til eller forstår, er i hans øjne forkert og underligt.

 

AalborgLook skrev, den 25/12/2017 at 21:52:

Tror desværre du taler for døve ører når det kommer til Glatpung aka Spamand. 

Han er meget snæversynet og har på ingen måde forståelse for andres lyster og sexuelle preferencer. 

Hvad Glatpung ikke har lyst til eller forstår, er i hans øjne forkert og underligt.

Du skal sku ikke beskylde mig for at  være en aden og jeg er ikke serotyp det må være dig der er det når du siger sådan grimme ord om en du ejer måske alles meninger du er sku for langt ude jeg må ingive en klare over den måde du angriber mine holdninge så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siger bare:

Jeg bliver så pisseliderlig af at blive leget med af en dygtig domina..
Og jeg ville da ALDRIG besøge hende igen hvis hun sendte mig hjem uden at tage trykket på mig!!!

Tror heller ikke engang jeg ville kunne koncentrere mig om at styre bil faktisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, den 22.12.2017 at 16:08:

ok tak for din beretning fik du mulighed for at kysse eller  slikke hende  og hvordan fik du din udløsning var  et handjob ??? tak for en god fortælling

Hvis jeg får tilbud fra hende om den vacuumpose,vil jeg bestemt sige ja tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...