fafnersbane 7623 Skrevet 9. November, 2017 Kvinde 1966, jeg synes bestemt, at det er noget, du skal tilbyde. Mange tror åbenbart, at sounds skal forbindes med smerte, måske de har været udsat for undersøgelser, hvor en vatpind er ført ind i urinrøret. Det kan virke ubehageligt, fordi det er nødvendigt med friktion i forbindelse med en prøvetagning, og når man skal tisse efterfølgende, føles det som glasskår. Sounds derimod, anvendt på den rette måde med masser af smørelse, har en fantastisk stimulerende, behagelig og vellystfremkaldende effekt, der forstærker udløsningen/ orgasmen markant. De, der ikke har prøvet det, har virkelig en stor oplevelse til gode. Der er absolut intet at frygte, spring ud i det og bliv en stor oplevelse rigere. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 10. November, 2017 fafnersbane skrev, for 7 timer siden: Kvinde 1966, jeg synes bestemt, at det er noget, du skal tilbyde. Mange tror åbenbart, at sounds skal forbindes med smerte, måske de har været udsat for undersøgelser, hvor en vatpind er ført ind i urinrøret. Det kan virke ubehageligt, fordi det er nødvendigt med friktion i forbindelse med en prøvetagning, og når man skal tisse efterfølgende, føles det som glasskår. Sounds derimod, anvendt på den rette måde med masser af smørelse, har en fantastisk stimulerende, behagelig og vellystfremkaldende effekt, der forstærker udløsningen/ orgasmen markant. De, der ikke har prøvet det, har virkelig en stor oplevelse til gode. Der er absolut intet at frygte, spring ud i det og bliv en stor oplevelse rigere. Tak. Du har helt ret. Og Gud ske lov er vi forskellige. Der kan være meget stor nydelse i det hvis man vel og mærke ka nyde og slappe af i det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 14. November, 2017 Jeg syntes klart det er noget du skal ha på menu kortet, har selv lige købt en i silikone, lige som sådan en perlerække, det er en god fornemmelse, jeg kommer forbi og prøver det sammen med en gang massage skal dig lige sige st første gang jeg legede med den, sve det lidt næste dag når jeg tissede. Ikke noget voldsomt men alligevel. Men de efterfølgende gange har der ikke været noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 14. November, 2017 Pool skrev, for 6 minutter siden: Jeg syntes klart det er noget du skal ha på menu kortet, har selv lige købt en i silikone, lige som sådan en perlerække, det er en god fornemmelse, jeg kommer forbi og prøver det sammen med en gang massage skal dig lige sige st første gang jeg legede med den, sve det lidt næste dag når jeg tissede. Ikke noget voldsomt men alligevel. Men de efterfølgende gange har der ikke været noget Tak.. Tror os det kommer på.. Dem jeg har er lige... Så må vi se om jeg får nogen andre hen af vejen.. Du er velkommen... Ja høre det ka mærkes lidt dagen efter men ikk hos alle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1075 Skrevet 14. November, 2017 Ved ikke rigtig om jeg skal blande mig, men gør det alligevel. Jeg har leget med sounds og rose buds i mange år og det er noget af det fedeste... og behøver ikke have noget som helst med SM/BDSM at gøre. Som det gælder for så meget andet, så skal hygiejnen være i top. Det vil sige soundens sprittes af før brug, vaskes og sprittes igen efter brug så den er klar og ren til næste gang. En god glidecreme gerne bakterie hæmmende eller dræbende. Start med små størrelser 4-5 mm kan alle tage, den må ikke presses ned. Er målet at kunne tage større sounds skal den trænes langsomt med spring på 0,5-1,0 mm afgangen. Jeg foretrækker nu sound af rustfrit stål eller kirurgisk stål da det er nemmere at holde rent end silicone og især på en klinik er det vigtigt. Prøv det I vil ikke fortryde det, det lover jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 14. November, 2017 SpankingSub skrev, for 10 minutter siden: Ved ikke rigtig om jeg skal blande mig, men gør det alligevel. Jeg har leget med sounds og rose buds i mange år og det er noget af det fedeste... og behøver ikke have noget som helst med SM/BDSM at gøre. Som det gælder for så meget andet, så skal hygiejnen være i top. Det vil sige soundens sprittes af før brug, vaskes og sprittes igen efter brug så den er klar og ren til næste gang. En god glidecreme gerne bakterie hæmmende eller dræbende. Start med små størrelser 4-5 mm kan alle tage, den må ikke presses ned. Er målet at kunne tage større sounds skal den trænes langsomt med spring på 0,5-1,0 mm afgangen. Jeg foretrækker nu sound af rustfrit stål eller kirurgisk stål da det er nemmere at holde rent end silicone og især på en klinik er det vigtigt. Prøv det I vil ikke fortryde det, det lover jeg Det er ok at blande sig. Og ja self skal de gøres rene både før og efter... Ville aldrig starte med en stor, med nogen der ikk har prøvet det før... Vil jo ikk gøre skade... Eller skræmme nogen væk.. Tak.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 kvinde 1966 skrev, den 14/11/2017 at 18:41: Det er ok at blande sig. Og ja self skal de gøres rene både før og efter... Ville aldrig starte med en stor, med nogen der ikk har prøvet det før... Vil jo ikk gøre skade... Eller skræmme nogen væk.. Tak.. det ser frækt ud på film men hvor lang ned i nungen kan man føre de stål stænger ned / sounds helt ned i pungen ??? har leget lidt med det og det gør forbandet ondt når man skal tisse resten af dagen kan man undgå det det skulle jo give en større orgasme ikke vil gerne høre nogle svar fra jer der udøver denne kunst og fra dem der har prøvet det har set nogen tage flere stænger eller nogle enorm tykke sound fortæl lidt om det det kan ikke være rigigt at man skal have så stærke smerte vi at tisse vel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Februar, 2018 (edited) Så skal det godt nok være en fleksibel sound hvis den skal kunne kommer hele vejen rundt Redigeret 28. Februar, 2018 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 28. Februar, 2018 Glatpung skrev, for 43 minutter siden: det ser frækt ud på film men hvor lang ned i nungen kan man føre de stål stænger ned / sounds helt ned i pungen ??? har leget lidt med det og det gør forbandet ondt når man skal tisse resten af dagen kan man undgå det det skulle jo give en større orgasme ikke vil gerne høre nogle svar fra jer der udøver denne kunst og fra dem der har prøvet det har set nogen tage flere stænger eller nogle enorm tykke sound fortæl lidt om det det kan ikke være rigigt at man skal have så stærke smerte vi at tisse vel Hej. Helt ned i pungen er nok lige langt nok ikk.. Den kan komme ret langt ned i urin røret. Hvis man er øvet i det. Som ny er det noget sværere og kommer tit ikk længere ned end pikkens længde i stiv tilstand vel og mærke... Det at det gør forbandet ondt.. hmm det har jeg ikk hørt fra nogen.. Men det kan gøre lidt ondt/svie lidt både på dagen og dagen efter. Som øvede kan man opnår en orgasme som ja er noget større end ellers.. Men man skal jo ku li både tanken og følesen af sounden før man opnår det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 kvinde 1966 skrev, for 8 minutter siden: Hej. Helt ned i pungen er nok lige langt nok ikk.. Den kan komme ret langt ned i urin røret. Hvis man er øvet i det. Som ny er det noget sværere og kommer tit ikk længere ned end pikkens længde i stiv tilstand vel og mærke... Det at det gør forbandet ondt.. hmm det har jeg ikk hørt fra nogen.. Men det kan gøre lidt ondt/svie lidt både på dagen og dagen efter. Som øvede kan man opnår en orgasme som ja er noget større end ellers.. Men man skal jo ku li både tanken og følesen af sounden før man opnår det ok måske jeg er meget lille i urinrøret har dog ikke problem med at komme af med vandet hvor lagt op sætte man så det de kalder kateter dem der skal have det sat op ?? skriv gerne en personlig besked og tak for det du har skrevet Kvinde 1966 leger du med sounds i dit sted ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 28. Februar, 2018 Glatpung skrev, for 1 minut siden: ok måske jeg er meget lille i urinrøret har dog ikke problem med at komme af med vandet hvor lagt op sætte man så det de kalder kateter dem der skal have det sat op ?? skriv gerne en personlig besked og tak for det du har skrevet Kvinde 1966 leger du med sounds i dit sted ?? Ja det har du måske.. Har oplevede en som havde meget svært ved det da hans urin var meget lille... ( havde hans læge sagt) Nu er jeg jo ikk læge men en kateter skal meget længere ind.. Se det billede som en har lagt ind her... En sound skal jo være en nydelse.. Ja jeg leger med sound her os.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 ok du lyder til at være en spændende kvinde at opleve UMM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 hvad så med Prosteta massage 1966 kvinde tilbyder du ikke det også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 28. Februar, 2018 (edited) Glatpung skrev, for 1 minut siden: hvad så med Prosteta massage 1966 kvinde tilbyder du ikke det også Jo det gør jeg sammen med min massage. Redigeret 28. Februar, 2018 af kvinde 1966 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 kvinde 1966 skrev, for 2 minutter siden: Jo det gør jeg sammen med min massage. WAU du må være en fantastiks kvinde at være sammen med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 Glatpung skrev, Lige nu: WAU du må være en fantastiks kvinde at være sammen med tænke sig at have en sød kvinde der gør det ved en så at sige i begge ender haha så kan man da kun blive lykkelig det vil jeg prøve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 28. Februar, 2018 Glatpung skrev, for 10 minutter siden: tænke sig at have en sød kvinde der gør det ved en så at sige i begge ender haha så kan man da kun blive lykkelig det vil jeg prøve Mon ikk der er en derover hvor du kommer fra som kan det samme.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 kvinde 1966 skrev, for 56 minutter siden: Mon ikk der er en derover hvor du kommer fra som kan det samme.. hej det tror jeg ikke har ikke kendskab til det du er på Amager ser jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 28. Februar, 2018 Glatpung skrev, for 8 minutter siden: hej det tror jeg ikke har ikke kendskab til det du er på Amager ser jeg Tænker ikk det kun er noget vi kan herover men der er måske ikk så mange.. Ja jeg er på amager... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 kvinde 1966 skrev, 1 time siden: Tænker ikk det kun er noget vi kan herover men der er måske ikk så mange.. Ja jeg er på amager... ja sikke en dejlig kvinde du er har nu fundet din www side de mænd du tager under kærlig behandling ved du om de får ondt bagefter i urinrøret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 28. Februar, 2018 Glatpung skrev, for 3 minutter siden: ja sikke en dejlig kvinde du er har nu fundet din www side de mænd du tager under kærlig behandling ved du om de får ondt bagefter i urinrøret Jeg har ikke hørt om det før andet end lettere svie... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 28. Februar, 2018 kvinde 1966 skrev, 1 time siden: Jeg har ikke hørt om det før andet end lettere svie... let svide jeg syntes nu det var rigtig ubehgalig med vil gerne dyrke det lidt mereuden smerter fortæl lidt mere i en privat besked til mig om at lege med sounds og prosteta hvad bruger du der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1286 Skrevet 28. Februar, 2018 Glatpung skrev, 1 time siden: let svide jeg syntes nu det var rigtig ubehgalig med vil gerne dyrke det lidt mereuden smerter fortæl lidt mere i en privat besked til mig om at lege med sounds og prosteta hvad bruger du der Måske er du bare mere sensitiv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg