Hop til indhold
Guest Wanker

Camille - Smuk GP

Recommended Posts

Hun er gudeskøn! Tog helt pusten fra mig ved at ride mig vildt og lidenskabeligt. Hende og Jessyca er ikke som resten af de piger der kommer hertil. De havde i hvert fald en uskyld over sig første gang de var her, og det er vist snart et år siden. Camile måtte dog relativt hurtigt tage hjem igen, og jeg ved ikke rigtig hvorfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 5 timer siden:

Hun er gudeskøn! Tog helt pusten fra mig ved at ride mig vildt og lidenskabeligt. Hende og Jessyca er ikke som resten af de piger der kommer hertil. De havde i hvert fald en uskyld over sig første gang de var her, og det er vist snart et år siden. Camile måtte dog relativt hurtigt tage hjem igen, og jeg ved ikke rigtig hvorfor.

Hun skulle opereres, og måtte tage hjem før tid. 

Camile/Camille er blandt de to GP'er, som jeg har haft bedst kemi med gennem min "GP karriere", og som jeg er kommet bedst ind på både seksuelt og personligt uden at sige for meget.

Hun er fantastisk sød, (på trods af sit manglende engelsk), sindssygt lidenskabelig og utroligt indlevende (især hvis kemien spiller max). 

Hun prøver samt forstår at give den bedste service, hun kan, modsat de fleste unge GP'ere (18-20 år), som enten ikke har det i sig eller ikke er erfaren nok til at levere. 

Er der kemi, er det 100% lig med en oplevelse, du vil gentage :) 

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er tilbage :)

Hun er superlækker og er også en af mine bedste oplevelser til dato. Sød og indlevende - eneste minus sidst var et kondom af dårlig kvalitet. Det sprang simpelthen under en heftig stående doggy (som hun selv medvirkede til ved at støde røven bagud).

Hvis hun er i byen må jeg se at finde tegnedrengen frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...