Hop til indhold
sejer

Lækker_bisken er USERIØS

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Lækker_bisken

Havde en meget detaljeret aftale med "hende" i Sunds ved Herning. Manglede kun husnummeret. Det kom aldrig. Og jeg var kørt til Sunds. En mindre dagsrejse. Så moralen er . Få hele adressen, eller foreslå et videomøde på Skype eller WhatsApp eller lignende inden mødet.   Der er godt nok mange FAKERE på SugarDaters. Hilsen Sejer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Finn1101 skrev, for 9 timer siden:

Eller endnu bedre: Drop Sugardaters og undgå snyd, svindel og skuffelser. 

ja en del dukker ikke op

hvis du tar en gp er , dukker den forkerte op, altså ikke hende på fotoet, og tiden er sat i gang, når hun kommer ind af døren, og det tager 5 min af aftale hvad der skal ske, og finde ud af betaling og ekstrabetaling for ydelser, 

det føles som at blive snydt syntes jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Finn 1101

Hver gang du har muligheden sabler du sd ned.

Ja der er rigtig meget plat og svindel . Men rimeligt nemt at gennemskue . Når man har været der lidt.

Hader også at skal betale for at søge efter piger. Men bed i det sure æble i foråret. 

Det er hårdt arbejde . Og meget tidskrævende. Men man lære efterhånden hvilken profiler man skal undgå. Som FEKS. Den trådstarter linker til. 

Men med hårdt arbejde og erfaring ligger der nogle helt fantastiske guldkorn derinde. Ægte liderlig piger og kvinder . Amatør kvinder som før kunne findes på annoncelight og i helt gammel dage ekstrabladet.

Men ja men skal passe på . Svindel og afpresning har jeg været udsat for.

 triste skæbner. Men det findes jo også de andre steder.

Og det er til absolut rimlige priser. Mellem 700 og 2000. Og med ekstremt god tid nogle gange. 

Hvis man søger de ægte amatører der har et stort sex drive er det sd man skal bruge . Men regn med at det er svært og tidskrævende at finde de gode. 

Men ikke fedt at man skal betale og helt sikker på at sd sætter en masse fake profiler på :).

 

EPO

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
EPO skrev, for 47 minutter siden:

Finn 1101

Hver gang du har muligheden sabler du sd ned.

Ja der er rigtig meget plat og svindel . Men rimeligt nemt at gennemskue . Når man har været der lidt.

Hader også at skal betale for at søge efter piger. Men bed i det sure æble i foråret. 

Det er hårdt arbejde . Og meget tidskrævende. Men man lære efterhånden hvilken profiler man skal undgå. Som FEKS. Den trådstarter linker til. 

Men med hårdt arbejde og erfaring ligger der nogle helt fantastiske guldkorn derinde. Ægte liderlig piger og kvinder . Amatør kvinder som før kunne findes på annoncelight og i helt gammel dage ekstrabladet.

Men ja men skal passe på . Svindel og afpresning har jeg været udsat for.

 triste skæbner. Men det findes jo også de andre steder.

Og det er til absolut rimlige priser. Mellem 700 og 2000. Og med ekstremt god tid nogle gange. 

Hvis man søger de ægte amatører der har et stort sex drive er det sd man skal bruge . Men regn med at det er svært og tidskrævende at finde de gode. 

Men ikke fedt at man skal betale og helt sikker på at sd sætter en masse fake profiler på :).

 

EPO

 

Der er en alvorlig anklage du kommer med, kan du understøtte dit postulat om fake profiler ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næhh det kan jeg ikke:) .

Men en bestemt type annoncer for man aldrig svar fra . Så er næsten sikker. Mund ikke de rigtig gerne vil havde det til at se ud som om udvalget er meget stort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
EPO skrev, for 30 minutter siden:

Næhh det kan jeg ikke:) .

Men en bestemt type annoncer for man aldrig svar fra . Så er næsten sikker. Mund ikke de rigtig gerne vil havde det til at se ud som om udvalget er meget stort.

Hvad slags "annoncer" taler du om ?

du kan vel ikke forvente at alle svarer dig ?

du skulle nok overveje dine anklager igen, sd læser sikkert med herinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
8270 skrev, for 19 timer siden:

Der er en alvorlig anklage du kommer med, kan du understøtte dit postulat om fake profiler ?

der er masser af falske profiler, jeg har haft måske 10 der slet ikke vil mødes men henvise til at snakke på andre sider

en del vil kun tjatte måske sælge lidt stjåldne fotos til dig , eller chatte på skype for at udnytte dig senere

nogle vil have penge i forvejen, det er ikke altid , en pige 

og en del profiler, hvor navnet nævnes er hævn eller sjov , uden det er sjovt fra andre på en pige

men man kan f deme få meget fisse og 18 til 30 årige til at sutte ens pik ok )

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
8270 skrev, for 5 minutter siden:

Hvad slags "annoncer" taler du om ?

du kan vel ikke forvente at alle svarer dig ?

du skulle nok overveje dine anklager igen, sd læser sikkert med herinde..

åh nej nu er jeg bange bange bange !!!'

nåe nej de kender da ikke min profil derinde og kan ikke se mine id på nettet her pyyh der var du næsten ved at gøre mig bange, heldigvis er du fuld af varm luft , 

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm fint .

Og ja det gør de sikkert .

Mener jeg engang har læst at eroguide annonceligh samt sd er samme ejer.

Men hvorfor skal jeg passe på ?

Hvad kan der lige ske ved at jeg siger som jeg gør  ;). 

Mange der har udtalt sig om at stedet er fyldt med fake profiler ;). Desuden er jeg jo ligeglad , da jeg har fundet noget af det bedste købesex længe derinde.

Hvad for annoncer der måske er fake måmå man selv lære 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Jeg tror det største problemmed sugardaters er at rigtig mange både piger og mænd bruger sitet til fræk chat uden intention om at ville mødes med ret mange. Læs fx indlæg herinde på eroguide der står meget om at skrive kun lidt om action. Så se jer selv i øjnene drenge ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, den 14/12/2017 at 14:40:

Jeg tror det største problemmed sugardaters er at rigtig mange både piger og mænd bruger sitet til fræk chat uden intention om at ville mødes med ret mange. Læs fx indlæg herinde på eroguide der står meget om at skrive kun lidt om action. Så se jer selv i øjnene drenge ...

Hvad møder da mere end en ny hver måned , og mødes ofte igen 

Du må da være virkelig dårlig til at date

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
Kongens skrev, for 15 timer siden:

Hvad møder da mere end en ny hver måned , og mødes ofte igen 

Du må da være virkelig dårlig til at date

Jeg har dateret ca 10 fra sugardaters det kan sagtens lade sig gøre siger bare det tager tid og der er mange useriøse man spilder tid på. Ved fra pigerne derinde de oplever det sammen med mange mænd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
sejer skrev, den 8/11/2017 at 19:09:

https://sugardaters.dk/show?alias=Lækker_bisken

Havde en meget detaljeret aftale med "hende" i Sunds ved Herning. Manglede kun husnummeret. Det kom aldrig. Og jeg var kørt til Sunds. En mindre dagsrejse. Så moralen er . Få hele adressen, eller foreslå et videomøde på Skype eller WhatsApp eller lignende inden mødet.   Der er godt nok mange FAKERE på SugarDaters. Hilsen Sejer

 

Jeg tror faktisk hun er seriøs, men hun bor ikke så diskret, derfor er der visse forhold som skal falde i hak før hun tør modtage besøg.

Hun tilbyder ukomplicerede sexaftaler mod en synes jeg rimelig betaling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...