Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe kigget på Lillys annoncer, og i mandags fik jeg endelig lov til at opleve hende.

Jeg bestilte en time med anal og "extra naughty fun package" til en samlet værdi af 3000, hvilket er lidt dyrt for min pengepung - men det var alle pengene værd!

Jeg kom ind og blev taget godt imod af Lilly, der var iført lidt frækt undertøj og et sødt smil, og efter at have lagt jakken og overleveret pengene gik vi straks i gang med at kysse dybt og intensivt stående der på gulvet. Hun er en fremragende kysser, og jeg har aldrig nogensinde fået så lidenskabelige og kæresteagtige kys fra en gp.

Imens begyndte hun at pille mit tøj af, og jeg fik også pakket hende ud, så jeg kunne kysse og kæle for hendes dejlige ungpigebryster og smage hendes fisse, som i øvrigt var særdeles velsmagende.

Ned på sengen, hvor jeg slikkede fisse længe, inden hendes røv fik samme tur (med hende på alle fire). Der var helt fint for hende, at jeg også stak en finger op i røven på hende (vist nok inkluderet i fun package). Nu tog hun så min pik i munden og suttede dybt og godt. Igen nok et af de bedste blows, jeg nogensinde har fået. Hun kunne tage den til roden (hvilket kun er sket for mig en enkelt gang før - men June fra damernefordig), og jeg kunne tage fat i hendes baghoved og kneppe hårdt og dybt igennem i hendes hals.

Jeg skal ikke beskrive hele seancen, men en sidste ting skal dog nævnes: Jeg var på forhånd bange for, at hun ikke ville kunne tage mig analt. Det sker jævnligt for mig, at pigerne springer fra den del, fordi jeg er for stor, og da jeg så hende (hun er virkelig lille og petit), var jeg næsten sikker på, at det ikke ville kunne lade sig gøre. Min overraskelse var derfor stor, da hun spurgte, om jeg ville kneppe hende i røven nu, og den blev endnu større, da jeg i løbet af næsten ingen tid trængte dybere ind, end jeg nogensinde før har oplevet. Hun tog den helt til roden, og jeg kunne flytte rundt på hende, så jeg bedst muligt kunne kneppe hårdt helt i bund. Særligt dejligt var det, da hun lå på alle fire, og jeg omfavnede hende bagfra, så jeg kunne lege med hendes bryster, samtidig med at jeg stadig trykkede den i bund i hendes røv - fantastisk!

Og så alligevel lige en sidste ting: Da jeg havde fået kondomet af igen, suttede hun mig færdig - igen dybt og med mundknep. Og da jeg sagde, at jeg var ved at komme, pressede hun min pik helt ned i halsen og slugte hver eneste dråbe. Og hun suttede og sugede videre, indtil jeg var helt tømt.

Alt i alt: Hun er dyr - men samtidig den ultimative oplevelse! Det bliver ganske enkelt ikke bedre.

Sted: 10/10

Udseende: 10/10

Personlighed: 10/10

Sex: 10/10 - men i virkeligheden helt uden for kategori.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fausto skrev, den 8/11/2017 at 10:06:

Jeg har længe kigget på Lillys annoncer, og i mandags fik jeg endelig lov til at opleve hende.

Jeg bestilte en time med anal og "extra naughty fun package" til en samlet værdi af 3000, hvilket er lidt dyrt for min pengepung - men det var alle pengene værd!

Jeg kom ind og blev taget godt imod af Lilly, der var iført lidt frækt undertøj og et sødt smil, og efter at have lagt jakken og overleveret pengene gik vi straks i gang med at kysse dybt og intensivt stående der på gulvet. Hun er en fremragende kysser, og jeg har aldrig nogensinde fået så lidenskabelige og kæresteagtige kys fra en gp.

Imens begyndte hun at pille mit tøj af, og jeg fik også pakket hende ud, så jeg kunne kysse og kæle for hendes dejlige ungpigebryster og smage hendes fisse, som i øvrigt var særdeles velsmagende.

Ned på sengen, hvor jeg slikkede fisse længe, inden hendes røv fik samme tur (med hende på alle fire). Der var helt fint for hende, at jeg også stak en finger op i røven på hende (vist nok inkluderet i fun package). Nu tog hun så min pik i munden og suttede dybt og godt. Igen nok et af de bedste blows, jeg nogensinde har fået. Hun kunne tage den til roden (hvilket kun er sket for mig en enkelt gang før - men June fra damernefordig), og jeg kunne tage fat i hendes baghoved og kneppe hårdt og dybt igennem i hendes hals.

Jeg skal ikke beskrive hele seancen, men en sidste ting skal dog nævnes: Jeg var på forhånd bange for, at hun ikke ville kunne tage mig analt. Det sker jævnligt for mig, at pigerne springer fra den del, fordi jeg er for stor, og da jeg så hende (hun er virkelig lille og petit), var jeg næsten sikker på, at det ikke ville kunne lade sig gøre. Min overraskelse var derfor stor, da hun spurgte, om jeg ville kneppe hende i røven nu, og den blev endnu større, da jeg i løbet af næsten ingen tid trængte dybere ind, end jeg nogensinde før har oplevet. Hun tog den helt til roden, og jeg kunne flytte rundt på hende, så jeg bedst muligt kunne kneppe hårdt helt i bund. Særligt dejligt var det, da hun lå på alle fire, og jeg omfavnede hende bagfra, så jeg kunne lege med hendes bryster, samtidig med at jeg stadig trykkede den i bund i hendes røv - fantastisk!

Og så alligevel lige en sidste ting: Da jeg havde fået kondomet af igen, suttede hun mig færdig - igen dybt og med mundknep. Og da jeg sagde, at jeg var ved at komme, pressede hun min pik helt ned i halsen og slugte hver eneste dråbe. Og hun suttede og sugede videre, indtil jeg var helt tømt.

Alt i alt: Hun er dyr - men samtidig den ultimative oplevelse! Det bliver ganske enkelt ikke bedre.

Sted: 10/10

Udseende: 10/10

Personlighed: 10/10

Sex: 10/10 - men i virkeligheden helt uden for kategori.

Jeg var også forbi Lilly både sidst hun var her og senest her i weekenden og jeg kan kun gentage Faustos beretning. 

Ved første øjekast lyder det dyrt, men når man tænker på hvor mange 'extras' der er inkluderet i prisen er det faktisk helt på niveau med mange af de ungarske piger der har alenlange menuer. Kys, super, deepthroat og mega med slug. Det løber sgu op. Kombinationen af hendes petite ungpigekrop, åbne sind og balls deep anal/facefuck gør hende til den perfekte PSE-pakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
maximus skrev, for 1 time siden:

Tjae , måske fordi hun først er her d 23 /1 , som der står i annoncen ;)

Man kan starte med at booke hende, som der står i annoncen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waverider skrev, den ‎09‎-‎11‎-‎2017 at 20:58:

Jeg var også forbi Lilly både sidst hun var her og senest her i weekenden og jeg kan kun gentage Faustos beretning. 

Ved første øjekast lyder det dyrt, men når man tænker på hvor mange 'extras' der er inkluderet i prisen er det faktisk helt på niveau med mange af de ungarske piger der har alenlange menuer. Kys, super, deepthroat og mega med slug. Det løber sgu op. Kombinationen af hendes petite ungpigekrop, åbne sind og balls deep anal/facefuck gør hende til den perfekte PSE-pakke.

Hun lyder godt nok som en der skal prøves :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Mon ikke hun begynder at svare i weekenden, jeg tænker hun har et privatliv som ikke nødvendigvis kan forenes med at svare mails fra alle os danske liderlige handyr 14 dage op til hun skal være her i 7 dage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Boone
lingo skrev, for 11 minutter siden:

Hej vil høre om nogen der ved hvordan man kommer I kontakt med Lilly. Jeg har prøvet mail og sms men intet lykkedes

Samme her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Jeg har også fået en aftale på plads, er også “stamkunde” så jeg tænker hun måske lige booker de faste gentlemen først og så fylder op derfra. Hun skal jo lige lande og lægge den store kabbale...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
redlillychilli skrev, for 8 timer siden:

Hmm..

weird

it's not true.

You know that.

shall I say more?

Don't lie on me, and stay away.

OWNED!!!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
redlillychilli skrev, for 9 timer siden:

Hmm..

weird

it's not true.

You know that.

shall I say more?

Don't lie on me, and stay away.

Hahaha :D

@Dingdong, you are so pathetic.

Del dette indlæg


Link til indlæg
redlillychilli skrev, for 9 timer siden:

Hmm..

weird

it's not true.

You know that.

shall I say more?

Don't lie on me, and stay away.

Dongding... måske en af jer har misforstået noget ;-) !

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, den 18/1/2018 at 13:59:

I have time 29th :-)

will be nice

 

dongding skrev, for 14 timer siden:

 I am a regular.

Er da noget underligt noget at skrive - hvis pigen ikke vil se dig?? 
Hvorfor genere hende?

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet ud fra 1 time hos Lilly. Skriver resten på engelsk da hun kiggger med herinde.

So I just finished a 1 hour session including PSE and anal.

She is absolutely what she write in her add, and I got what I came for.

I won’t go further in detail about the act itself. But she is more than worth the money.

Be nice to her. And enjoy ;)

Jakob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...