Hop til indhold
storefrederik

Deepthroat - kan det gøre ondt?

Recommended Posts

Fik endelig prøvet, men blev lidt overrasket at de sidste cm ned i halsen faktisk gjorde ondt i pikken. Er det virkelig normalt?

Pigen er ret godt anmeldt, og jeg tror ikke fejlen ligger der - synes ikke jeg skal nævne navne for at undgå en debat om pigen.

Måske er jeg bare for følsom eller forkert formet? Eller?

Andre der har prøvet deepthroat med samme konklusion?

Del dette indlæg


Link til indlæg
storefrederik skrev, for 21 minutter siden:

Fik endelig prøvet, men blev lidt overrasket at de sidste cm ned i halsen faktisk gjorde ondt i pikken. Er det virkelig normalt?

Pigen er ret godt anmeldt, og jeg tror ikke fejlen ligger der - synes ikke jeg skal nævne navne for at undgå en debat om pigen.

Måske er jeg bare for følsom eller forkert formet? Eller?

Andre der har prøvet deepthroat med samme konklusion?

Vinklen og fyrens størrelse spiller selvfølgelig ind og så er svælget et sæt muskelbundter uden lige og det er nok dem du har kunnet mærke ? (går ud fra at det ikke var ved roden men omkring hoved du følte noget)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fortæller pigerne om deepthroath til Uniqelady.dk ifg. Ekstrabladet..https://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/gagging-med-glaede-goer-hende-til-deep-throat-dronning/5333614

"Noget af det fede ved at øve deep-throating er, at man kan se sine fremskridt fra gang til gang, og den dag det lykkedes mig at klemme den helt ned føltes fantastisk, som en sejr for mig og en ny oplevelse for pikken, jeg øvede mig på."

"Når jeg deep-throater, er det en slags konkurrence, jeg har med mig selv. Når pikken passerer mit svælg og går videre ned i halsen, kan jeg ikke trække vejret, jeg tænder på breath control, og det ser jeg som en stor del af det at deep-throate."

"Gagging synes jeg er frækt, fordi jeg bliver brugt som en slags bolledukke. Her synes jeg, det er sjovest, hvis jeg ligger på ryggen, og han boller mig ned i min mund og hals, og netop fordi jeg er nederst og derfor ingen kontrol har, bruger jeg min hånd, hvis jeg skal signalere stop."

"Jeg kan godt lide, at min mund er en dejlig blød og velkommen ting, han kan stikke sin pik ind i og bruge. Når jeg bliver gagget, løber snotten ud af min næse, jeg savler, mine øjne løber i vand, og min brækrefleks får mig til at lave sådan en pre-opkast lyd. Det er bedst at lege med dette nogle timer, efter man har spist, så man ikke rent faktisk kommer til at kaste op."

Sådanne friske unge piger har jeg aldrig mødt i byen..

 

 

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
storefrederik skrev, for 24 minutter siden:

OK, tak for svar. Så er det ikke kun mig 

Og ja det var ude ved hovedet at det var ubehageligt.

Imponerende teknik af pigen - men lidt for av til det var godt...

Kan du skrive i en PB hvem pigen var? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
storefrederik skrev, for 18 minutter siden:

OK, tak for svar. Så er det ikke kun mig ;)

Og ja det var ude ved hovedet at det var ubehageligt.

Imponerende teknik af pigen - men lidt for av til det var godt...

Jeg er heller ikke til deep throat, da pigerne nærmest skubber min pik bagud i førsøget på at få mig helt ned i halsen og tage mig til roden uden at det  er lykkedes nogen af dem endnu - og en enkelt eller 2 har endda prøvet flere gange.

Jeg synes det er mere pirrende at blive slikket op og ned ad skaftet, rundt om pikhovedet, tygget lidt af kindbisserne, hevet lidt i nosserne mv., fremfor at det skal være så voldsomt og pigen er lige ved at brække sig - det synes jeg faktisk er ret uinteressant.

Jeg kan godt lidt at sidde ovenpå pigen og styre seancen uden at stikke pikken alt for dybt ind, men jeg har oplevet piger, der så selv har skubbet på med knæet, for at få mig til at trænge dybere ind - men det tænder mig lidt af, da jeg som sagt gerne selv vil styre og pirre pigen ved ikke at lade hende få det hele på en gang - eller så det gør ondt på nogen af os ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Jeg synes det er mere pirrende at blive slikket op og ned ad skaftet, rundt om pikhovedet, tygget lidt af kindbisserne, hevet lidt i nosserne mv., fremfor at det skal være så voldsomt og pigen er lige ved at brække sig - det synes jeg faktisk er ret uinteressant.

Helt enig. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

Har haft 3partnere som kunne det og det var super. En af den brugte tungen imens nedenfra ohhh en fik lidt tårer i øjnene uden at stoppe

En nød jeg pressede i bund og kom så hun slugte direkte ,ja hvor f lagde jeg nu hendes tlf nummer )

 Men ellers er let leg med tungen meget godt, som skrevet

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
storefrederik skrev, den 7/11/2017 at 20:08:

Fik endelig prøvet, men blev lidt overrasket at de sidste cm ned i halsen faktisk gjorde ondt i pikken. Er det virkelig normalt?

Pigen er ret godt anmeldt, og jeg tror ikke fejlen ligger der - synes ikke jeg skal nævne navne for at undgå en debat om pigen.

Måske er jeg bare for følsom eller forkert formet? Eller?

Andre der har prøvet deepthroat med samme konklusion?

Øvelsen foretages bedst i en 69-stilling - pigen på ryggen nederst og du øverst - hvis pigen accepterer det. - I den stilling skal pikken ikke "knækkes" men kan glide ned i halsen på pigen, og du kan selv "styre" stødene. - Det kræver nok lidt tillid til dig fra pigens side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jisulin fox

Jeg har har heller ikke hørt om nogen der har været i min hals der havde ondt. Jeg kan dog ikke prale med jeg selv har prøvet at have min pik (Transpige) i halsen på en. Jeg er ellers ret følsom. I starten da jeg skulle lære dette læste jeg om nogle teknikker. Hvor man pressede tungen ned i munden og samme tid havde spidsen af tungen ude på læben. Det var et super tip til mig så glider de er de bare ned og når man så i bund kan man stikke tungen ud og slikke fyres pung vilket altid er nice ;-) og giver mig et kick hvergang. 

 

Men ja et godt blowjob er meget forskellig fra fyr til fyr. Så vi GPer må have ørene på arbejde for at høre hvad i drenge bedst kan lide :-* 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mine 47 år er der endnu ikke en der har kunne gøre det på mig , men om det er vinklen eller tykkelsen skal jeg ikke kunne vurdere , måske det bare er de partnere jeg nu engang har haft der ikke har kunnet eller haft lysten , en har dog prøvet , det lykkes ikke :)

Men går så heller ikke så meget op i det , jeg er mere til et langsomt , vådt og "fordybende" Bj ...  

Redigeret af Naboen

Del dette indlæg


Link til indlæg

‘Dem’ der bare maser på og ‘knækker’ pikken har ikke fanget teknikken endnu ... men dem der kan - Øjj det kan være lækkert !!

nogen der praler af at være gode til det ??? Får sgu lige lyst nu ;-) ... måske man skulle prøve at ringe til @janne19..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
storefrederik skrev, den 7/11/2017 at 20:08:

Fik endelig prøvet, men blev lidt overrasket at de sidste cm ned i halsen faktisk gjorde ondt i pikken. Er det virkelig normalt?

Pigen er ret godt anmeldt, og jeg tror ikke fejlen ligger der - synes ikke jeg skal nævne navne for at undgå en debat om pigen.

Måske er jeg bare for følsom eller forkert formet? Eller?

Andre der har prøvet deepthroat med samme konklusion?

Av - stakkels pik :( 

Fortalte du ikke pigen, at det gjorde ondt ?

For det vil jeg da mene er ret væsentlig , så hun ikke bare fortsatte ? 

Vi skal jo være gode ved hinanden 

- ikke efterlade folk med ømme lemmer og vedhæng :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...