Hop til indhold

Recommended Posts

 

Hvis din udtalelse skulle være korrekt så var hun 8-10 år da hun kaldte sig Caroline med de røde læber på frederiksborgvej hvor Jeg mødte hende første gang for mere end 20 år siden.

Dette forum skulle gerne bidrage til at man får nogle sandfærdige facts også kan folk selv vurdere hvad de vil og hvad de iøvrigt tænder på selvom man skyder 15 år ved siden af.

Brunella er en veteran og har brugt måske 25-40 forskellige kunsternavne ligesom hun har været på rigtige mange af de etablerede bordeller i København igennem 90èrne for så til sidst

at gå solo de sidste mange år. Hendes billeder har ALDRIG været ægte pånær et enkelt eller 2 som hun ikke bruger mere. På en god dag med lidt photoshop kunne sagtens "ligne" dem på de billeder hun bruger, men man skal ikke forvente at møde den pige ( iøvrigt taget fra førende nøgenmodelblade) som er på hende utallige billeder. Hun er en petit pige og derfor kan det være svært at bedømme hendes alder. Hun er ml 42-45 og ikke en dag yngre.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hatten skrev, for 8 timer siden:

Brunella er født i 1987, og de fleste af hendes billeder er fra 2006-2010, hvor hun optrådte under et par andre kunstnernavne.

Jeg er, som efterhånden kendt, meget, meget stor fan af Brunella og nyder hvert minut jeg er sammen med hende, men der er ingen grund til groft at fejlinformere om hedes alder - hun er super dejlig som hun er.

Hatten synes at sidde med insiderviden om Brunella. Jeg ønsker ikke at diskutere pigers adler, men hattens postulat er for groft ved siden af. Hvis fødselsåret er 1987 har hun været yngre end 10 år første gang jeg besøgte hende. Venligst tro mig - det er ikke tilfældet:P

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af at have en time i selskab med dette smukke kvindemenneske torsdag eftermiddag og hun leverer præcist det hun skriver om -
Jeg tilbyder meget intense, kærlige og super frække kæresteoplevelser med
våde kys, - berøring af dine erogene zoner, nærværende øjenkontakt, krop mod krop,
og ualmindelig fræk fransk.

Min første tanke, da jeg trådte ind ad døren var, hvorfor i alverden jeg havde ventet næsten 3/4 år med at besøge hende igen? Hun ser fantastisk smuk ud og jeg blev modtaget med er varmt kram og kys og en bemærkning om at vi vist havde set hinanden før - jo jo - 1 gang - det var sgu godt husket!

Jeg havde en forrygende elskerinde oplevelse - ren GFE - der manglede absolut ikke noget. Det smukkeste ansigt med de varmeste brune øjne og søde, hvide smil, de blødeste læber der leverede de skønneste tungekys (og blow) og en slank og fit krop med silkeblød hud der smøg sig om en og så har hun en virkelig sød og humoristisk personlighed

Der kommer ikke til at gå lige så lang tid til næste gang! Tak Brunella, hvis du ser dette :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...og med hensyn til alder og billeder. Kan kun sige at hun må være 36+ og at billederne formentlig ikke er hende. Men de er vellignende og hun har en krop som på billederne og hun holder sig fantastisk. Der er flere 40 årige, hvis det er det hun er, som ikke kommer i nærheden af hendes udseende

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der ser ud til at vi har fået fastslået at Brunella`s billeder ikke er af hende og at hun ikke har den alder som hun reklamerer med. Så nu ved evt nye gæster som overvejer et besøg at

man IKKE møder en kvinde på 28 :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig lidt sjov - Har man haft en lidt skuffende oplevelse, så er det snyd o.lignende når billederne ikke er ægte, når  kvinden tydeligvis + 15 år ældre, osv. Har man oplevet en god kemi, så er alt pludselig helt ok. 

Markedsførings etikken bliver aldrig bedre, hvis man ikke formår at holde fast i nogle principper. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke fordi alderen i sig selv er et problem.

Nogle af mine bedste oplevelser har været med "Angela 30," hvis alder mindst skulle ganges med 1½, med mindre det da var storrygningen der havde sat sine spor.

Hun måtte i øvrigt gerne komme tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Trods alder og evt. fake billeder, er hun helt sikkert et besøg værd. pænt over middel på alle punkter

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 timer siden:

Egentlig lidt sjov - Har man haft en lidt skuffende oplevelse, så er det snyd o.lignende når billederne ikke er ægte, når  kvinden tydeligvis + 15 år ældre, osv. Har man oplevet en god kemi, så er alt pludselig helt ok. 

Markedsførings etikken bliver aldrig bedre, hvis man ikke formår at holde fast i nogle principper. 

Hvis man ikke kender pigen i forvejen og hun ser u-attraktiv ud når man ankommer og ikke tilnærmelsesvis der ud som annoncebillederne bør man overholde princippet om at gå igen - det er jeg helt enig med TheVoice om.

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt sjovt at se hun stadig holder sig så godt gående, som anmeldelserne antyder.
Jeg har også kun gode minder med hende - især fra tiden hvor hun holdte til i Næstved. Ja, det er en del år siden.
Måske på tide at genskabe fortiden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, den 13/11/2017 at 10:10:

Jeg er, som efterhånden kendt, meget, meget stor fan af Brunella og nyder hvert minut jeg er sammen med hende, men der er ingen grund til groft at fejlinformere om hedes alder - hun er super dejlig som hun er.

Hatten synes at sidde med insiderviden om Brunella. Jeg ønsker ikke at diskutere pigers adler, men hattens postulat er for groft ved siden af. Hvis fødselsåret er 1987 har hun været yngre end 10 år første gang jeg besøgte hende. Venligst tro mig - det er ikke tilfældet:P

Mvh
Balshoi

Marts 1987. 

Jeg kan desværre, af diskretionshensyn ikke offentliggøre dokumentation for påstanden, da det af gode grunde ville afsløre tidligere kunstnernavne og endda fødenavnet

Redigeret af hatten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ged er da barberet Hatten. Som det blev skrevet indledningsvis så er det afgørende at GPèrne er så ærlige som det nu er muligt. Man kan ikke være i branchen i plus 20 år og blive

ved med at markedføre sig som 29 årig men derfor kan hun jo sagtens ha en pæn og nydelig krop som sagtens kunne sidde på en 29 årig kvinde.  Jeg syntes det fedt med kvinder som

har rundet 40, og som passer og plejer sig så vi kan få nogle gode sex oplevelser. Det bare useriøst at ha 25-40 kunsternavne og blive ved at markedsføre sig som en nyhed når det er en meget meget  gammel kending. Det er rigtig irriterende at man tror at man skal til at duske en ny skønhed og så er det bare en gammel kending som igen har sløret sandheden. Nogle syntes det fint at besøge samme GP massser af gange og så er der os andre som gerne vil prøve nyt og gerne så mange som muligt :)

Hotguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
hatten skrev, for 7 timer siden:

Marts 1987. 

Jeg kan desværre, af diskretionshensyn ikke offentliggøre dokumentation for påstanden, da det af gode grunde ville afsløre tidligere kunstnernavne og endda fødenavnet

Jeg forstår udmærket at du ikke kan vise din dokumentation frem, og har heller ingen interesse i at du gør det, men det ændrer ikke på at din oplysning om fødselsår er forkert. Jeg har ingen grund til at betvivle din ærlighed, men er helt sikker på du skriver 1987, hvor det ofrmentlig skulle være 1977

Jeg gentager gerne at Brunella var ældre end 10 år første gang jeg besøgte hende

I øvrigt enig med Hotguy12, er selv meget konsekvent med at vende i døren hvis pigen ikke opfylder mine forventninger i forhold til udseende og alder. Nåh ja, med undtagelse af når der er en gammel kending, og jeg ved der venter et superknald forude

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
hatten skrev, den 13/11/2017 at 01:59:

Brunella er født i 1987, og de fleste af hendes billeder er fra 2006-2010, hvor hun optrådte under et par andre kunstnernavne.

 

så altså 30 år gammel, og ikke 45 ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 1 time siden:

så altså 30 år gammel, og ikke 45

Du møder en meget, meget flot, velholdt, indbydende (og mange flere rosende ord kan tilføjes) pige på ca 40 år, med et udseende som mange piger 10-15 år yngre vil misunde hende. Jeg får en super GFE oplevelse hver gang og kan læse mig til her på forummet, at andre har samme oplevelse, så er alderen vel egentlig total ligegyldig??

I øvrigt finder jeg det dybt upassende at diskutere en piges alder og beklager jeg har deltaget i den del af skriveriet. Hvad alder angår, er dette min sidste kommentar står jeg af her :rolleyes:

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, den 15/11/2017 at 13:07:

Jeg får en super GFE oplevelse hver gang og kan læse mig til her på forummet, at andre har samme oplevelse, så er alderen vel egentlig total ligegyldig??

Det kunne jeg simpelthen ikke ha' sagt bedre.

For mig vil det også altid være oplevelsen der er af afgørende betydning, ikke pigens alder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 1 time siden:

Det kunne jeg simpelthen ikke ha' sagt bedre.

For mig vil det også altid være oplevelsen der er af afgørende betydning, ikke pigens alder. 

Helt og aldeles enig med jer begge!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...