Hop til indhold
Finn1101

Danmarks ældste bordel – nu med rumænere

Recommended Posts

Det er Danmarks ældste bordel, Red Light i Abel Cathrines Gade. I mange år har stedet ikke annonceret (det har været unødvendigt), og ved indgangen stod ”Danske piger,” men de tider er forbi.

På stedet huserer nu nogle rumænere.

Som kunde kan man umiddelbart glæde sig over at prisen er faldet til cirka det halve – men det er nu alligevel bekymrende og tankevækkende.

(Man kan håbe på at det kun er midlertidigt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stykke byhistorie og kultur gik tabt da det kendte værtshus Frank A i Odense lukkede. 

http://kulturodense.dk/frank-a-odense-bykultur-lukker/

Der er vel ikke så meget andet at sige end tiderne ændre sig, og ikke alle tidligere kulturbærende "institutioner" kan overleve, fordi tiden er rendt fra dem.  Jeg synes også det var sørgeligt da Franck A lukkede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

I stykke byhistorie og kultur gik tabt da det kendte værtshus Frank A i Odense lukkede. 

http://kulturodense.dk/frank-a-odense-bykultur-lukker/

Der er vel ikke så meget andet at sige end tiderne ændre sig, og ikke alle tidligere kulturbærende "institutioner" kan overleve, fordi tiden er rendt fra dem.  Jeg synes også det var sørgeligt da Franck A lukkede.

Så kommer der et stykke kultur til bage i Odense når Frank A åbner  igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frække67 skrev, Lige nu:

Så kommer der et stykke kultur til bage i Odense når Frank A åbner  igen 

Måske, det er nok en svær øvelse af genoplive noget der måske har haft sin storhedstid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske kan vi få et Frank J her i København? Der er jo ved at være kommunalvalg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 24 minutter siden:

Der er vel ikke så meget andet at sige end tiderne ændre sig, og ikke alle tidligere kulturbærende "institutioner" kan overleve, fordi tiden er rendt fra dem.  Jeg synes også det var sørgeligt da Franck A lukkede.

Det er nu alligevel tankevækkende: taxachaufføren er araber, håndværkeren er polak, glædespigen er romaer… danskeren er djøfer eller invalidepensionist – og kronens værdi er et tal i bankernes excelark og ikke guld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 minut siden:

Det er nu alligevel tankevækkende: taxachaufføren er araber, håndværkeren er polak, glædespigen er romaer… danskeren er djøfer eller invalidepensionist – og kronens værdi er et tal i bankernes excelark og ikke guld.

Ja og grønhandleren på Nørrebro sælger mobiltelefoner der ikke er sporbare (Kaldes vist nok Burner Phone) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Finn1101 skrev, for 21 minutter siden:

Det er nu alligevel tankevækkende: taxachaufføren er araber, håndværkeren er polak, glædespigen er romaer… danskeren er djøfer eller invalidepensionist – og kronens værdi er et tal i bankernes excelark og ikke guld.

Har du overvejet om det er fordi de er bedst til det..... Har rejst en del og mødt folk fra mange forskellige lande, tænker ikke at danskere er helt vildt fantastiske mennesker ift. Det jeg møder i andre lande, snare tværtimod !! 

Kender også en hel del danskere der ikke er invalide pensionister eller djøfere.....mig selv inklusiv. 

Bare en tanke..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
TheVoice skrev, for 51 minutter siden:

I stykke byhistorie og kultur gik tabt da det kendte værtshus Frank A i Odense lukkede. 

http://kulturodense.dk/frank-a-odense-bykultur-lukker/

Der er vel ikke så meget andet at sige end tiderne ændre sig, og ikke alle tidligere kulturbærende "institutioner" kan overleve, fordi tiden er rendt fra dem.  Jeg synes også det var sørgeligt da Franck A lukkede.

Ja Franck A, var stedet jeg har brugt ms ge gode timer og nætter aftener der i primo 90 erne, rigtig trist at det lukkede..

tråden om red light ja trist at der bliver længere ig længere mellem de dejlige danske GP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, Lige nu:

 

tråden om red light ja trist at der bliver længere ig længere mellem de dejlige danske GP

Det synes jeg også. Der jo en særlig tråd om emnet, som nok dels besvarer spørgsmålet hvorfor, herunder også kan der gøres noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det synes jeg også. Der jo en særlig tråd om emnet, som nok dels besvarer spørgsmålet hvorfor, herunder også kan der gøres noget. 

Det eneste der er at gøre er at købe sex af danske piger...:P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

Det eneste der er at gøre er at købe sex af danske piger...:P;)

Det vil jo nok hjælpe en del ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Det er Danmarks ældste bordel, Red Light i Abel Cathrines Gade. I mange år har stedet ikke annonceret (det har været unødvendigt), og ved indgangen stod ”Danske piger,” men de tider er forbi.

På stedet huserer nu nogle rumænere.

Som kunde kan man umiddelbart glæde sig over at prisen er faldet til cirka det halve – men det er nu alligevel bekymrende og tankevækkende.

(Man kan håbe på at det kun er midlertidigt).

red light -husker jeg rigtigt?

der er/var en lille biograf/fjernsyns stue

hvor man kunne se lidt film-inden mødet med pigen

kom en del på Vesterbro med kammerat ,for ca 30 år siden :-o

så det vækkker minder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

Det er nu alligevel tankevækkende: taxachaufføren er araber, håndværkeren er polak, glædespigen er romaer… danskeren er djøfer eller invalidepensionist – og kronens værdi er et tal i bankernes excelark og ikke guld.

Du glemte: Hvad er konens værdi? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Du glemte: Hvad er konens værdi? :D

ækvivalent med en god GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gik glip af at møde danske piger i Abel Cathrines Gade. Kommer også til at gå glip af at møde romapiger i Abel Cathrines Gade. Men den dag de åbner et bordel med norske, svenske og islandske teenagetøser på Abel Cathrines Gade, kommer jeg rendende med en trompet i munden mens jeg spiller banjo og har lommen fuld af sprøde sedler :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Du glemte: Hvad er konens værdi? :D

Måske mere relevant at tale om hvad driftsomkostningen er :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 1 time siden:

red light -husker jeg rigtigt?

der er/var en lille biograf/fjernsyns stue

hvor man kunne se lidt film-inden mødet med pigen

kom en del på Vesterbro med kammerat ,for ca 30 år siden :-o

så det vækkker minder :D

Tror at du tænker på et sted i Eskildsggade, det sted lukkede for flere år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops

Konens værdi? Ja, du opdager i hvert fald, hvad hun selv mener, hun er værd, når skilsmissen kommer. 

Det beløb, jeg blev dømt til at betale i hustrubidrag om måneden, svarer nogenlunde til 5 fuldgode timer på en af de mere velrenommerede adresser i København og omegn - og så var dommeren endda nådig i forhold til det forlangte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Rumænerne har også nappet et Nørrebro bordel, der hvor Lundin mødte sit offer. Samme adresse Nordre Fasanvej 239.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...