Hop til indhold
Guest Sweex

Massage med Pixie.

Recommended Posts

Jeg havde ca. samme oplevelse. Jeg var selvfølgelig lidt skuffet over, at det viste sig, at hun ikke tilbød dansk, men jeg takkede også ja til SF.

Stedet, denne gang, var ikke det bedste. Sengen var ikke rigtigt egnet til body-to-body, så det var der ikke meget af.

Men selvom jeg ikke kom helt så meget op at ringe, som sidst jeg besøgte hende, er hun stadig megasød og dejlig.

Redigeret af OneGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Pixie, da hun var i landet sidste gang og huserede på Østerbro. Købte den store pakke med 60 min. med sex, blæs og massage til 1.300. Hun er lidt afmålt, men ikke kold. Hun er en flot pige med en lækker krop. Så vidt jeg husker havde gajolerne fået hjælp. Hendes blæs var måske lidt over middel, men ikke imponerende. Sexen var rutinepræget og manglede indlevelse. Det bedste var nok hendes massage med varm olie, men i den sammenhæng var jeg jomfru, da jeg ikke havde prøvet den slags før. Så mit grundlag for en udtalelse om massage er begrænset. Men godt var det med massagen.

Desværre stoppede hun seancen så tidligt, at jeg efter det afsluttende bad opdagede, at der kun var gået 50 min. af de aftalte 60 min. Altså var jeg blevet snydt for 10 min., da jeg forlod lejligheden. Idet jeg åbnede døren, stod der en anden saftspændt ungersvend og ventede i opgangen. Temmelig uheldigt.

Konklusion: Pixie er en lækker pige, dog lidt afmålt. God til massage, mindre god til at sutte og knalde. Da hun snød med tiden, kommer jeg ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...