Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge denne lille frækkert. 

Flot og sød, naboens datter type. 

Startede med en lækker 69’er, saftig og fræk fisse og rigtigt godt blow uden  gummi.

Derefter en tur i doggy, mega lækker lille røv  

Louise giver sig fuldt ud. 

Sluttede af med et fantastisk blow hvor hun fik ladningen i munden  

Privat og diskret  

Skal helt sikkert forbi hende igen, måske til en omgang græsk i hendes lille bagdel  

https://annoncelight.dk/showad/237438

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har besøgt hende flere gange og har aldrig oplevet at ikke svarer tilbage forholdsvis hurtigt ;) – hun er en fin pige og absolut et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg
cocacolazero skrev, den 12/1/2018 at 04:11:

Hun er lækker og rigtigt frækt har besøgt hende flere gange i et par år , men er stoppet med at besøge hende , 

Hvorfor? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet at skrive og ringe en del gange uden svar? Så jeg kan ikke genkende hendes hurtige respons

Slutter mig til opmæen, hun svarer aldrig tilbage

Redigeret af hejzan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik faktisk fat i hende efter mange weekender og aftener, aftalt en tid og har tilbagebragt 85km, dog blev telefonen lukket da jeg prøvede at melde min ankomst og få adressen. Men den blev aldrig åbnet...

Det kan godt være hun er et besøg værd, men det er vildt uprofessionelt at have en annonce med man bare skal ringe, så skal hun nok svare hurtigt, men de beskeder jeg sendte i løbet af 2017 for at få en tid har hun stadig ik svaret. 

Nu er jeg så også blevet brændt af på en aftale.

Så jeg ved ik gutter, held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Nu gav jeg det en chance mere, jeg smed en SMS afsted samt et opkald, men igen som alle de andre gange jeg har prøvet, ingen reaktion fra hende, jeg er i tvivl om hun egentlig er mulig at få kontakt til.... det var ihvertfald sidste gang jeg gav hende chancen.... slut prut :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Nå jeg synes hun ser så lækker ud at det skisme skulle ha en chance mere, og det lykkedes... det viste sig at hun hver gang havde skrevet tilbage til mig, men jeg modtog af uforklarlige grunde ikke hendes tilbagemeldinger/SMS den her gang ringede hun op, jeg så ved selvsyn at hun havde skrevet tilbage.... nå men nu fik jeg endelig en tid der, og det fortryder jeg absolut ikke, hvilken lækkerbisken, resten må i tænke jer til... min mening om det hele 13/13 ;-) 

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Opmæen skrev, for 2 timer siden:

Nå jeg synes hun ser så lækker ud at det skisme skulle ha en chance mere, og det lykkedes... det viste sig at hun hver gang havde skrevet tilbage til mig, men jeg modtog af uforklarlige grunde ikke hendes tilbagemeldinger/SMS den her gang ringede hun op, jeg så ved selvsyn at hun havde skrevet tilbage.... nå men nu fik jeg endelig en tid der, og det fortryder jeg absolut ikke, hvilken lækkerbisken, resten må i tænke jer til... min mening om det hele 13/13 ;-) 

godt du havde en go' tid med louise :)

Det var osse fint at du fik skrevet det herinde – altså hun faktisk havde skrevet tilbage men det er noget tekniknogetbøvl der har gjort at du ikke hørte fra hende – måske kan det give stof til efterretning for både pigerne og “hannerne” – nogle af misforståelserne drejer sig måske om teknikbøvl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil da lige give mit besyv med.

Jeg besøgte Louise i sidste uge og kom uden problemer igennem til hende på telefonen. Vi aftalte tid og jeg fik en fin SMS som bekræftede tiden.

Da jeg havde god tid skrev jeg tilbage at hvis hun fik tid før det aftalte måtte hun meget gerne skrive eller ringe. Lidt senere ringende hun at jeg bare kunne komme, da en defekt elevator i bygningen havde gjort at hun måtte aflyse et besøg.

Louise er en supersød, nærværende, fræk og smuk kvinde som bestemt kan sit kram og jeg gik derfra med det største smil på læberne.

Det er uden tvivl noget af det bedste sex jeg har fået.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt Louise flere gange og har været meget tilfreds , men sidste besøg var noget øv, og da jeg var kommet op til hende og betalt for et blow, gik hun igang efter max 5 min sagde hun at der var en anden der ventede på at komme, og så skulle det gå hurtigt, men så kan jeg bare ikke når jeg kan mærke at det bare skal overståes, så opgav og gik da jeg sad i bilen igen var der gået 12 min fra jeg gik fra bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...