Hop til indhold

Recommended Posts

Efter ar have læst hendes anmeldelser igennem som var en del svingende, tog jeg i dag chancen og besøgte Kat i Randers. Efter sigende skulle hun være en legende når man drejer emnet ind på thai massage i byen. 

Jeg ankom til butikken hvor jeg bliver modtaget af kat i døren. Butikken i sig selv ligger på en gade hvor der i dag var ret stille hit trafikken, men jeg kunne forestille mig den er ret trafikeret med gående trafik på en dag hvor man ser mange mennesker i byen. Inde i butikken lugtede der af eucalyptus, og der var pænt og nydeligt dog uden det var moderne.

Kat er en dame som er i sin beste alder. Ikke så høj men slank og et par babser der har fået lidt kirurgisk hjælp. Hun er  var meget imødekommende, nemt til smil og samtalevenlig gennem hele seancen. En nydelig thai

Hun fortalte mig at hun ikke havde så travlt i dag, hvilket tydeligt kunne ses for jeg bestilte 1 time og jeg var først på gaden igen efter 1 time og 45 min.

Hendes massage var som forventet, man bliver rykket godt igennem og smidt i nogle stillinger som man ikke anede man stadig kunne. På det område er hun sgu en ener. Jeg besøger jævnligt thai’er i Randers og har aldrig set noget magen til. En Meget erfaren kvinde på det område. Under massage fik hun også pillet godt og grundigt ved kalorious samt pirret analt. 

BJ fik jeg narualt og dette gjorde hun til UG og det viste sig hun også åd klatten, men jeg tror jeg kom mere end hun havde regnet med for hun måtte give op og lod resten skyde af på min mave. 

RIM har hun helt styr på og det er som om det er en sport for hende om hvor langt hun kan komme ind med tungen, for hun går godt til den. Hun elsker at klappe folk i måsen og det var tydeligt hun var smaskliderlig under hele turen og hun kunne slet ikke sidde stille og jeg tror hun var træt af at jeg kun bestilte BJ og ikke fuld pakke.

Efter en meget grundig rengøring fik jeg en meget lang massage igen af nakke, ben og fødder mens vi havde en behagelig samtale. Hun rengjorde mig endnu engang og fik et glas vand et kram og et kys inden jeg stod på gaden igen. 

Gentagelse: Helt sikkert! 

 

 

 

 

 

 

https://www.eroguide.dk/thaimassage/Kat+Thai+Massage/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, Kat er blandt de bedste.....

Som @Mayday skriver, er der en del forskellige anmeldelser af Kat herinde. Det er dog min overbevisning at behandler du hende pænt og med respekt, går det som regel aldrig helt galt... Hvilket burde være en helt naturligt måde at behandle de kvinder man vælger at besøge

"Vær mod andre som du ønsker de er mod dig" 

Drop og prut om prisen, du kendte den sikkert inden du dukkede op. Lad være med at tage dem som en selvfølge, smig og charmerer lidt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har fået det til 600 rigtig mange gange .... og det var hende som kom med den pris .... 

det er uden en fuld massage ... men det er med 5 -10 min  olie pjask anal "opvarmings" massage  .. men fuld pakke til ug  ... super fransk ... osv...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Kat mange gange, dog har der været et ophold på et halvt års tid. Forleden besluttede jeg mig for at jeg skulle have en fuld pakke det bedste sted i Randers.

Hos Kat selvfølgelig, Hun blev tydeligvis glad for at se mig igen. Jeg fik den helt store welcome back tour.

Først en lækker massage hvor alle de gamle lemmer blev strakt igennem, med pirring de rigtige steder, jeg elsker at ligge på maven og hun tager fat imin pik bagfra og sutter den. Nå men om på ryggen, hun tog pikken i munden og suttede den stiv, hvorefter hun satte sig overskrævs på mig og red mig godt og grundigt. Jeg fik hende om på ryggen og kneppede hende med dybe stød, jeg kunne mærke hun blev mere liderlig og hun bad om mere, jeg stødte til og hun hævede benene langt op over hovedet så jeg rigtigt kunne komme til!

Jeg kunne mærke det komme langsomt, men da hun vendte sig tog det lang tid før vi kom igang igen og "skuddet" blev i bøssen, Kat kæmpede med blow/hand Jobs, deep throat og meget mere. Men nej, efter 7 kvarter måtte vi begge trætte og svedige erkende at det ikke blev idag. Det var absolut ikke Kats skyld.

 

Ugen efter fik jeg en lignende tur med et perfekt resultat.

Kat er det bedste fuck i Randers og omegn

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
puggimain skrev, for 11 timer siden:

Hvordan er det med parkering der? Er ikke fra Randers, men er i rækkevidde.

Der er gode parkeringsmuligheder ved kirken ca 50m derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan gør i aftaler i FP inden hun går i gang eller under massagen? Synes at hun somme tider er lidt svær at blive klog afhængigt af hendes humør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 2 timer siden:

Hvordan gør i aftaler i FP inden hun går i gang eller under massagen? Synes at hun somme tider er lidt svær at blive klog afhængigt af hendes humør. 

Jeg tror det er forskelligt fra person til person. Men helt klart det bedste at aftale i forvejen, så er der jo lagt klare linier for hvad der skal ske. Men kat er typen der nok skal spørge når hun har fået ens lem pirret tilpas nok. Man ka jo få en mand til alt når man har hans pikkemand i hånden ik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...