Hop til indhold
postmand

Hver 2. Dansker dyrker ikke oralsex - eb

Recommended Posts

Jeg synes også at det føltes som en væsentlig mangel hvis man i en længere varende relation har fravalgt oralsex.  Jeg kan såmænd godt forstå, at der findes mænd og kvinder der ikke oplever samme følelsesmæssige oplevelse som dem der virkelig nyder det.  Det er jo nok ingen hemmelig at der er forskel på hvor følsom man er, og evnen til at lære teknik og lytte til modparten.  Andre er måske lidt lammet af psykologi omkring hvad eksempelvis en pik´s øvrige funktion. Der er vel også nogen der bare lider af et ekstremt hygiejne vandvid. 

Jeg har haft et par relationer hvor kvinderne havde let til skede orgasme, uden andre hjælpemidler end en stiv pik. Gruppen er nok for lille til at konkludere på, men det undrede mig, at de ikke var specielt begejstrede for oral sex.  Jo jo, vi havde da oralsex, men jeg følte klart at når jeg var giveren, så varede det ikke længe før de ville have pikken i stedet. :-P  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme, at det for mit vedkommende afhænger af, hvem kvinden er, og hvordan den nedre anatomi er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg må indrømme, at det for mit vedkommende afhænger af, hvem kvinden er, og hvordan den nedre anatomi er.

Tja, jeg har prøvet at kæmpe med et par skamlæber der nok mindede mest om stænklapper fra en Scania Vabis, men jeg tænker mig at der sikkert også er ting hos mig som en gp'er finder knap så tiltalende hos mig. Hvis det er hygienjen du tænker på, så er vi på linje @Borende X .... Det skal være i orden.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er helt fantastisk at slikke en dejlig kvinde .. jeg véd ikke noget bedre, det er så lækkert!
Især hvis jeg mærker en respons .. hvis jeg er i tvivl, holder jeg mig til et par hurtige kys på de intime steder ...
Så ja, det undrer også mig at så mange fravælger det ...

Jeg har det lidt som @Carnalwolf - jeg er ikke nær så vild med at modtage blowjobs, som med at slikke pigen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes det er helt fantastisk at slikke en dejlig kvinde .. jeg véd ikke noget bedre, det er så lækkert!
Især hvis jeg mærker en respons .. hvis jeg er i tvivl, holder jeg mig til et par hurtige kys på de intime steder ...
Så ja, det undrer også mig at så mange fravælger det ...

Jeg har det lidt som @Carnalwolf - jeg er ikke nær så vild med at modtage blowjobs, som med at slikke pigen ...

My brother from another mother :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...