Guest Alkoholikeren Skrevet 30. Oktober, 2017 Altså måske at der er sket et eller andet, ikke, som absolut ikke godt gået i 1986, mellem en ung Kevin Spacy, og en knægt på 14 stopper Housecof cards efter 6 sæson. http://jyllands-posten.dk/kultur/film/ECE9989298/netflix-traekker-stikket-paa-house-of-cards/ Al den korrekthed og krænkelses filosofi altid får de mest vidtgående konsekvenser, er jeg skide træt af, stop..... Fandme for kællingeagtigt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 409 Skrevet 31. Oktober, 2017 Hvis jeg skulle fyres hver gang jeg har været stiv og prøvet at lokke en 14 årig dreng op i min lejlighed, så havde min jobsituation mindet om Dovne Roberts 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 31. Oktober, 2017 Tror det igen er en der søger sine 15 minutters Fame. Jeg tvivler på at han på noget tidspunkt har sagt til Kevin Spacey at han kun var 14 år gammel. Og hvad hulen laver en knægt på den alder da også til sådan en fest??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9327 Skrevet 31. Oktober, 2017 Så fik man da en grund til at få afsluttet serien. Måske lidt utroligt, at der ikke skulle mere til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 7966 Skrevet 31. Oktober, 2017 Men de er trods alt ikke mere "forargede" end at de lige skal have sæson 6 med først. Gad vide om ikke det hele tiden har været meningen at den skulle slutte der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 120 Skrevet 31. Oktober, 2017 Beslutningen omkring House of Cards var vist taget før 'skandalen'. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg