Hop til indhold

Odense – Sassy en eksotisk skønhed.

Featured Replies

Skrevet

Sassy. She is on AnnonceLight today 23 aug. GOOD LUCK!

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hun skriver hun stedet er diskret, er det  en boligblok, hus, række hus, og er det til at parker ubemærket. nu ingen adresse :-)

Skrevet
Analog skrev, for 6 timer siden:

Hun skriver hun stedet er diskret, er det  en boligblok, hus, række hus, og er det til at parker ubemærket. nu ingen adresse :-)

Ring og spørg pigen ;) Jo flere detaljer i skriver på nettet, jo lettere er det at stykke et billede sammen....

Skrevet
  • Author
Analog skrev, for 17 timer siden:

Hun har skiftet sted nogle gange siden hun startede.  I dag holder hun til i et villa-kvarter.  Stedet er diskret, der er findes fine muligheder for at parkere lidt væk fra huset og ligeledes komme ind til huset uden, at alle naboerne kan se en.   Der er pænt og rent, det frække rum er større og mere smagfuldt end hendes tidligere steder.  Badefaciliteterne er ligeledes ok.

Skrevet
Daass skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er en åbensindet dame, der leder efter masser af spænding, frække spil og sjov. Jeg rejser en masse på grund af mit arbejde, men jeg kan tage fri, når jeg vil. Jeg er på udkig efter en mand, der vil hjælpe mig når jeg er liderlig. Vi kan opnå at vores fantasier bliver til virkelighed. 

Kontakt mig på ---> s. id/2H-7H <---, der er garanteret diskrethed. Jeg håber, at vi snakkes så hurtigt som muligt. Kys.

Det er det forkerte sted at søge, og du må komme med bedre kontakt opl hvis det skal lykkes at tilfredsstille dit behov

Skrevet
Mikael0061 skrev, for 3 timer siden:

Det er det forkerte sted at søge, og du må komme med bedre kontakt opl hvis det skal lykkes at tilfredsstille dit behov

Øhhh hvad?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.