Hop til indhold
TheVoice

Odense – Sassy en eksotisk skønhed.

Recommended Posts

Analog skrev, for 6 timer siden:

Hun skriver hun stedet er diskret, er det  en boligblok, hus, række hus, og er det til at parker ubemærket. nu ingen adresse :-)

Ring og spørg pigen ;) Jo flere detaljer i skriver på nettet, jo lettere er det at stykke et billede sammen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analog skrev, for 17 timer siden:

Hun skriver hun stedet er diskret, er det  en boligblok, hus, række hus, og er det til at parker ubemærket. nu ingen adresse :-)

Hun har skiftet sted nogle gange siden hun startede.  I dag holder hun til i et villa-kvarter.  Stedet er diskret, der er findes fine muligheder for at parkere lidt væk fra huset og ligeledes komme ind til huset uden, at alle naboerne kan se en.   Der er pænt og rent, det frække rum er større og mere smagfuldt end hendes tidligere steder.  Badefaciliteterne er ligeledes ok.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daass skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er en åbensindet dame, der leder efter masser af spænding, frække spil og sjov. Jeg rejser en masse på grund af mit arbejde, men jeg kan tage fri, når jeg vil. Jeg er på udkig efter en mand, der vil hjælpe mig når jeg er liderlig. Vi kan opnå at vores fantasier bliver til virkelighed. 

Kontakt mig på ---> s. id/2H-7H <---, der er garanteret diskrethed. Jeg håber, at vi snakkes så hurtigt som muligt. Kys.

Det er det forkerte sted at søge, og du må komme med bedre kontakt opl hvis det skal lykkes at tilfredsstille dit behov

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...