Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Hjælp til betatest af app til søgning efter thaimassage klinkker

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hejsa!

Vi har lige færdigjort beta-udgaven af en smartphone app "Thaimassage i Danmark" hvori man kan søge efter thaimassageklinikker i Danmark.

Hvis I har lyst til at hjælpe os med at få den testet af, skal i gøre en af nedenstående:

For Iphone/Ipad brugere

  • Send en e-mail til: [email protected]
  • Skriv blot ”Betatest” i emnet på e-mailen. Efterlad selve beskeden tom.
  • Efterfølgende vil du få tilsendt en invitation pr. e-mail med nærmere instruktioner.
  • Vi sender invitationer ud løbende, og det kan ikke garanteres at disse udsendes lige med det samme.
  • Tilføj adressen ”[email protected]” til dine kontakter for at undgå at invitationen ender i uønsket-post/spamfilter.

For alle andre (Android brugere - ekskl. Windows phone-brugere)

På forhånd tak for hjælpen med at teste!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, den 28/10/2017 at 16:11:

Hejsa!

Vi har lige færdigjort beta-udgaven af en smartphone app "Thaimassage i Danmark" hvori man kan søge efter thaimassageklinikker i Danmark.

Hvis I har lyst til at hjælpe os med at få den testet af, skal i gøre en af nedenstående:

For Iphone/Ipad brugere

  • Send en e-mail til: [email protected]
  • Skriv blot ”Betatest” i emnet på e-mailen. Efterlad selve beskeden tom.
  • Efterfølgende vil du få tilsendt en invitation pr. e-mail med nærmere instruktioner.
  • Vi sender invitationer ud løbende, og det kan ikke garanteres at disse udsendes lige med det samme.
  • Tilføj adressen ”[email protected]” til dine kontakter for at undgå at invitationen ender i uønsket-post/spamfilter.

For alle andre (Android brugere - ekskl. Windows phone-brugere)

På forhånd tak for hjælpen med at teste!

Jotak. Jeg har installeret den på min smartphone. Det virker overhovedet ikke! Og min Phone er ellers een af de hurtige. Men her... cirkel, der bare bliver ved med at køøøøre rundt. Opdatering? Glem det!

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Steppeulven skrev, for 6 timer siden:

Jotak. Jeg har installeret den på min smartphone. Det virker overhovedet ikke! Og min Phone er ellers een af de hurtige. Men her... cirkel, der bare bliver ved med at køøøøre rundt. Opdatering? Glem det!

Er din GPS slået fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...