Hop til indhold

Thai Smile Massage - Buddinge - Tina

Featured Replies

Skrevet

Når jeg har brug for andet end massage kommer jeg jeg ofte hos Thai Smile Massage  hvor pigerne altid er søde og hvor de foruden at give en god massage  altid er friske på at tilbyde det meste, som de iøvrigt levere med nydelse og indlevelse når man blot får dem  varmet rigtig op.

Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt det er muligt at få andet end massage hos Tina. Hun virker som en stille pige, som elsker at give massage, men hun lægger ikke rigtig op til mere. Der er således heller ingen billede af hende.

Hvis der er nogle af jer som har haft succes med at lokke hende til mere kunne det være fint at høre, for ellers vil jeg ikke lægge op til det, men i stedet nøjes med den gode massage og så lave de sjove ting med de andre på stedet

Skrevet

Har været forbi en Tina hvis det er den Tina .der har været i top thai i Valby kan  du godt få en hj . Og hun var klar på mere .

Skrevet
  • Author

Tak for hurtigt svar

Ja, jeg mener at  hun har fortalt at hun startede der, men det virker som om hun har lagt alt det frække på hylden.

Skrevet

Hun er super sød og en god massør  .  Det kan da godt være at at det er fortid med alt det sjove  må forbi og se hvad der kan ske 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.