Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg har været der. En ældre slank kvinde gav en rigtig god massage, der var ikke tejn på andet, og jeg tror ikke du kan få ekstra her, men det ved jeg ikke om andre har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Malika er 49 år meget slank, du kan få hj og lov til at pille men ingen fp. men rigtig god hård og om hyggelig massage

Har besøgt hende mange gange. Massage + hj 600

          https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiJgdKG5pLXAhUHLhoKHZ-oCdwQFghDMAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.fjordavisen.nu%2F%3FId%3D19389&usg=AOvVaw10IxMYow8zNGKcMWh3q8fz

         Mvh Olsen

Redigeret af olsen40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Malika flere gange. 

Hun giver er faktisk god og hård massage, selv om man er nøgen og ikke helt kan skjule sin begejstring, så har jeg aldrig fået et tilbud om ekstra ydelser. 

Hvordan har du fået den mulighed Olsen40? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 1 time siden:

Har besøgt Malika flere gange. 

Hun giver er faktisk god og hård massage, selv om man er nøgen og ikke helt kan skjule sin begejstring, så har jeg aldrig fået et tilbud om ekstra ydelser. 

Hvordan har du fået den mulighed Olsen40? 

Hej Sol

Har kendt hende gennem flere år, og på et tidspunkt var hun afløser dengang der var massage i Lillegade hvor jeg kom meget.

Så måske for gammel venskabs skyld. Men fortæl hende nu ikke at jeg har fået hj hvis jeg er den eneste kan hun jo regne ud hvem det er..

        Mvh Olsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, den 28.10.2017 at 19:11:

selv om man er nøgen og ikke helt kan skjule sin begejstring, så har jeg aldrig fået et tilbud om ekstra ydelser. 

Kan man være nøgen der? Troede det var med underbukser, hvis der ikke er ekstra. Kan godt se det var i 2017, men jeg har lige tænkt at prøve stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
olsen40 skrev, den 28.10.2017 at 21:07:

Hej Sol

Har kendt hende gennem flere år, og på et tidspunkt var hun afløser dengang der var massage i Lillegade hvor jeg kom meget.

Så måske for gammel venskabs skyld. Men fortæl hende nu ikke at jeg har fået hj hvis jeg er den eneste kan hun jo regne ud hvem det er..

        Mvh Olsen

Du er ikke aleneB)B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, den 11.9.2023 at 08:11:

Kan man være nøgen der? Troede det var med underbukser, hvis der ikke er ekstra. Kan godt se det var i 2017, men jeg har lige tænkt at prøve stedet. 

Hun insisterer på at underbukserne tages af. Hun vil vel gerne kigge lidt. :biggrin:

Skriv lige hvis du får noget ekstra udover massagen. Over et år siden jeg var der sidst

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 59 minutter siden:

Hun vil vel gerne kigge lidt. :biggrin:

Skriv lige hvis du får noget ekstra udover massagen. Over et år siden jeg var der sidst

Håber ikke hun bliver skuffet så ;) 

Fik du ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
olsen40 skrev, den 28.10.2017 at 09:34:

   Mvh Olsen

 

Mr Thai skrev, den 11.9.2023 at 18:44:

Du er ikke alene

Hvad gjorde I for at få hj? Var det bare jeres store charme og gammelt venskab? :rolleyes:

Har tænkt at tage chancen næste uge, men vil heller ikke genere damen. 

Skriv evt pb, hvis det er bedre. Jeg ved godt det mange steder skal se ud til der ikke er ekstra, men så er der alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fila skrev, den 13.9.2023 at 17:24:

 

Hvad gjorde I for at få hj? Var det bare jeres store charme og gammelt venskab? :rolleyes:

Har tænkt at tage chancen næste uge, men vil heller ikke genere damen. 

Skriv evt pb, hvis det er bedre. Jeg ved godt det mange steder skal se ud til der ikke er ekstra, men så er der alligevel.

Mine besøg hos Malika går lang tid tilbage.

I sin tid startede det ved at vi snakkede om en anden thaimassør i byen.

mener jeg kom til at nævne… at jeg da godt kunne tænke mig mere intim massage..

så det fik jeg:ph34r::ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi til massage, det var ok, men jeg synes hun virkede noget fortravlet. Var mange gange inde ved mikroovnen, hvor hun varmede poser, som blev lagt rundt omkring på min krop. Massageolien har en meget gennemtrængende lugt, som hænger i både tøj og krop. Jeg skulle beholde underbukser på, så regnede med der ikke var mere at komme efter. Jeg spurgte ikke, da jeg ikke fik lyst. Næste gang tror jeg det bliver en tur til Nina i Hadsund i stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...