Hop til indhold
MrJ

Advarsel - swallow, anal, gagging 1200kr

Recommended Posts

Så skete det sgu igen for mig...
Her til morgen, sendte jeg en SMS til denne dame (har tidligere heddet Monika men har ikke noget navn længere) for at prøve at lave en aftale til eftermiddag - men jeg fik aldrig svar.

Til eftermiddag prøvede jeg så igen. Først ved at sende SMS, og siden prøvede jeg at ringe. Efter lidt tid kom der hul igennem via SMS, og jeg fik aftalt at komme forbi om ca 25 minutter; der var trafik på vejen til Amager. Jeg fik OK på aftalen.
Jeg ankommer til aftalte tid, sender en ny SMS og hører ikke noget. Jeg ringer, og der bliver ikke svaret. Så går jeg lidt rundt i området, inden jeg beslutter mig for at køre hjem igen :-(
Ca en time efter aftalte tid, skriver jeg igen til "Monika" (eller bordelmutter) for at fortælle hende hvordan jeg ser på det, og at hun ikke kan være det bekendt. Det bliver (naturligvis) ikke besvaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klik på "dame" i hans tråd

mester4u skrev, for 4 minutter siden:

Surt show...

Læg evt link ud så vi ved nøjagtig hvem du mener.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi ”damen” (Monica) for noget tid siden, på dette tidspunkt var hun at træffe i Sydhavn. Det var vist hende på billederne, men hun tager sig mindre godt ud i virkeligheden, synes jeg.

Servicen var derimod helt i bund, jeg følte mig ikke snydt, hun var sød nok, men tydeligvis udkørt og træt, så vi sludrede lidt. Hun var vistnok fra Polen.

Det var for mig bare endnu et eksempel på, at vi skal tænke os om, når vi besøge ikke-danske piger.

Jeg gik selvsagt skuffet derfra, men også med en anelse dårlig samvittighed. 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rettelse

Måske min kommentar, sammen med MrJ's  indledende indlæg, kommer til at virke som en advarsel. Det er imidlertid ikke helt rimeligt overfor Monica og den service som hun trods alt gav mig. 

Som jeg skriver følte jeg mig ikke snydt, hun var sød nok, men virkede træt og udkørt, da jeg besøgte hende, og resten af min kommentar er mit sædvanlige forbehold overfor ikke-danske piger. Jeg oplevede ikke Monica så dårlig at jeg ligefrem vil advare mod at besøge hende. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...