Hop til indhold
sand

Min liderlige kone

Recommended Posts

Besøgte hende for et par måneder siden. Meget diskret sted men havde indtryk af at det var lejet og derfor ikke var hendes faste/private sted. Tror kun hun (eller de) gør det lejlighedsvis. For hendes mand er til stede, men du vælger selv om han deltager eller ej.

Jeg blev tiltrukket af hendes ægte, modne bryster. De sidder dælme godt! Hun udviste ikke særlig stor indlevelse i starten. Men hun endte med at virke veltilpas efter den halve time, vi havde sammen.

Hun er en glad amatør hotwife der gør det når tid og lyst er der. Men ved selvfølgelig ikke om hun vender tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 26/10/2017 at 13:14:

Besøgte hende for et par måneder siden. Meget diskret sted men havde indtryk af at det var lejet og derfor ikke var hendes faste/private sted. Tror kun hun (eller de) gør det lejlighedsvis. For hendes mand er til stede, men du vælger selv om han deltager eller ej.

Jeg blev tiltrukket af hendes ægte, modne bryster. De sidder dælme godt! Hun udviste ikke særlig stor indlevelse i starten. Men hun endte med at virke veltilpas efter den halve time, vi havde sammen.

Hun er en glad amatør hotwife der gør det når tid og lyst er der. Men ved selvfølgelig ikke om hun vender tilbage 

kan se på billederne at de viser bareback sex - blev du tilbudt det også ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 26. oktober 2017 at 13:14:

Besøgte hende for et par måneder siden. Meget diskret sted men havde indtryk af at det var lejet og derfor ikke var hendes faste/private sted. Tror kun hun (eller de) gør det lejlighedsvis. For hendes mand er til stede, men du vælger selv om han deltager eller ej.

Jeg blev tiltrukket af hendes ægte, modne bryster. De sidder dælme godt! Hun udviste ikke særlig stor indlevelse i starten. Men hun endte med at virke veltilpas efter den halve time, vi havde sammen.

Hun er en glad amatør hotwife der gør det når tid og lyst er der. Men ved selvfølgelig ikke om hun vender tilbage 

Hvad var prisen og hvor længe vare besøget ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til hun "er på" denne weekend: https://annoncelight.dk/showad/234841

Må hellere rette mig selv. Du kan godt betale for at få det uden gummi. Mit besøg var en halv time med gummi. 

Desværre ser det også ud til (på det ene billede) at hun nu har fået "ødelagt" sine,  ellers lækre,  bryster af et par piercinger. Hvem tænder lige på den slags? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der flere der har besøgt hende og kan /vil skrive lidt om besøget/ hende, jeg tænker at besøge hende i morgen, så var det rart at vide lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 11/4/2017 at 08:59:

Desværre ser det også ud til (på det ene billede) at hun nu har fået "ødelagt" sine,  ellers lækre,  bryster af et par piercinger. Hvem tænder lige på den slags? 

Den må da vist stå for egen regning? Det er der nemlig mange, der gør - også selvom du så ikke lige er én af dem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MizzAnne skrev, for 34 minutter siden:

Den må da vist stå for egen regning? Det er der nemlig mange, der gør - også selvom du så ikke lige er én af dem :D

nemlig,det er frækt med piercinger i brystvorterne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jumbo skrev, for 2 minutter siden:

nemlig,det er frækt med piercinger i brystvorterne ;)

Ikke bare frækt - det øger også følsomheden - for nogle øger det følsomheden rigtig, rigtig meget :P Hvilket er dejligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MizzAnne skrev, Lige nu:

Ikke bare frækt - det øger også følsomheden - for nogle øger det følsomheden rigtig, rigtig meget :P Hvilket er dejligt...

sådan ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jumbo skrev, for 21 minutter siden:

har desværre ikke mødt en gp med piercinger i brystvorterne :mellow: men ville gerne ;-)

Nu kan du jo så se, at hans liderlige kone har dem.. og jeg ved da, at vi er et par stykker mere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MizzAnne skrev, for 21 minutter siden:

Nu kan du jo så se, at hans liderlige kone har dem.. og jeg ved da, at vi er et par stykker mere :D

har du MizzAnne piercinger i brystvorterne <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
jumbo skrev, for 25 minutter siden:

har du MizzAnne piercinger i brystvorterne <3

Det kan vi snakke om i privaten - det var ikke min mening at hijacke den her tråd :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
jumbo skrev, for 24 minutter siden:

har du MizzAnne piercinger i brystvorterne <3

Det spørgsmål var vidst besvaret men ellers så ja det har hun :P 

og lækre Piercinger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MizzAnne skrev, for 1 minut siden:

Det kan vi snakke om i privaten - det var ikke min mening at hijacke den her tråd :D

selvfølgelig ikke MizzAnne ;) jeg skriver en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Julieman skrev, Lige nu:

Det spørgsmål var vidst besvaret men ellers så ja det har hun :P 

og lækre Piercinger :)

dem vil jeg gerne se ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
jumbo skrev, for 15 minutter siden:

dem vil jeg gerne se ;)

Måske men vi må hellere vende tilbage til Tråden, og se om Liderlig kones bryster holder til Piercingen :P 

er dog sikker på, at hun stadig er liderlig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren

Havde den udsøgte fornøjelse at besøge parret i lørdags. Valgte at nyde konen alene, så manden opholdt sig i den tilstødende stue.

Der er i den grad tale om en glad og virkelig nydelig og velplejet Hotwife, der nyder at få pik (for at udtrykke mig klart). Det er den direkte sex og ikke kæle/kysse kæresteri, der er tændingen for hende.

får jeg muligheden igen er der ingen tvivl. Jeg gentager gerne!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...