Hop til indhold
migselv

Dejligt besøg hos slugeren

Recommended Posts

Slugeren skrev, den 1/11/2017 at 19:25:

Er meget ked af jeg ikke havde husket at købe olie. 

Som plaster på såret får du en god rabat hvis du vælger at besøge mig igen. 

Tak for et ellers dejligt og frækt besøg og tak for en skøn ladning sperm:) 

Det kalder jeg RIGTIG god stil...... Så må vi bare finde ud af hvilken fantasi der skal dyrkes næste gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
hard-bat skrev, for 9 timer siden:

Fantaserer også om fræk tur hos slugeren - må have det til gode - prøvet med sms et par gange uden held

Lyder underligt.. Alle sms besvares:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må lige understrege da jeg får en hel pb, om hvor på nettet man kan se de føromtalte film. Men da frk Nilfisk og mand IKKE har givet tilladelse til at få dem lagt på nettet, samt at der er indgivet anmeldelse, vil jeg IKKE oplyse noget.. Af respekt for for dem. Så I må selv bruge tid hvis I vil se dem. Altså der er INGEN grund til at sende flere pb, beklager...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Undercover skrev, for 2 timer siden:

Må lige understrege da jeg får en hel pb, om hvor på nettet man kan se de føromtalte film. Men da frk Nilfisk og mand IKKE har givet tilladelse til at få dem lagt på nettet, samt at der er indgivet anmeldelse, vil jeg IKKE oplyse noget.. Af respekt for for dem. Så I må selv bruge tid hvis I vil se dem. Altså der er INGEN grund til at sende flere pb, beklager...

Hvor er det bare ærgerligt folk ikke respekterer det.... Men tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...