Hop til indhold
friskmus

flatrate i tyskland?

Recommended Posts

Hej er der nogle som har erfaringer med flatrate i Tyskland efter ny lovgivning???

nogle ændringer/evt. lukninger?

jeg læste at flatt99 har lukket for flatraten de havde om onsdagen?

og fantasy var ikke så bekymret da jeg besøgte dem ugen inden den nye lov trådt i kraft?? men har de justeret noget eller kører de som altid??

nogle som har eller ved hvor man kan se pigerne og gerne vagtplan fra fantasy???

findes der andre flatrate ikke for langt fra dk???

og det er flatrate ad libetium!

håber at i kan hjælpe....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Friskmus

Jeg ser at du er ny bruger, så medmindre du har skrevet anmeldelser af besøg under andet nick, så kan vi her konstatere at dit første indlæg består af en forespørgsel om andres hjælp med ny information :)

Det er så også ok, tag mig det ikke ilde op.

Men hvis du nu får de informationer som du efterspørger, og du efterfølgende gør brug af dem til nye besøg i Tyskland.

Skriver du så din første anmeldelse som ny bruger, men åbenbart ikke ny læser af Eroguide.dk ?

Hvis ja, så vil det være god stil.

Det er sådan EG fungerer, man får og man giver.

Venlig hilsen og god tur næste gang

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk lavet en meget lang beretning om flatt 99 og fantasy....

men jeg har kun været her i et halvt års tid og kender det ikke så godt åbenbart og beretningen ved jeg ikke hvor er nu ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
friskmus skrev, den 25/10/2017 at 15:29:

Jeg har faktisk lavet en meget lang beretning om flatt 99 og fantasy....

men jeg har kun været her i et halvt års tid og kender det ikke så godt åbenbart og beretningen ved jeg ikke hvor er nu ???

Nåååh men det er da heldigvis meget nemt at undersøge hvor de er blevet af. Ved at klikke på dit navn kan man nemlig se samtlige af dine opslag, og der er kun 15 i skrivende stund, så det er let gennemgået. Og alle dine opslag er efterlysninger eller yderligere spørgsmål - ikke en eneste beretning at finde.

Du skriver godt nok, at du ikke "kender det så godt" så de er måske blevet væk? Heldigvis har du ikke den slags tekniske problemer med efterlysningerne.

Held og lykke i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...