Hop til indhold
den_anden

Chubby/buttet pige med store bryster?

Recommended Posts

Hej,

nogen der kan anbefale en sød chubby/buttet pige med store bryster i Københavnsområdet?

Gerne en i tyverne, som er tilbyder på GFE-lignende oplevelser.

:)

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med 20erne er nok svært, medmindre at der er på skiltet og ikke i virkeligheden. Men ellers er Trine Big Boobs et sikkert valg. Hun er både sød, buttet og har meget store bryster. Om hun giver, hvad du drømmer om med GFE tør jeg ikke at sige, men jeg har altid følt mig ordentligt og godt behandlet af hende, og jeg har haft fornøjelsen af hende flere gange indenfor de seneste 10 år.

www.trine.nu 

Billederne viser hende fra en meget heldig side, men hvis du er til en stor pige, så tror jeg ikke at du bliver skuffet. Og sød er hun. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 41 minutter siden:

Det med 20erne er nok svært, medmindre at der er på skiltet og ikke i virkeligheden. Men ellers er Trine Big Boobs et sikkert valg. Hun er både sød, buttet og har meget store bryster. Om hun giver, hvad du drømmer om med GFE tør jeg ikke at sige, men jeg har altid følt mig ordentligt og godt behandlet af hende, og jeg har haft fornøjelsen af hende flere gange indenfor de seneste 10 år.

www.trine.nu 

Billederne viser hende fra en meget heldig side, men hvis du er til en stor pige, så tror jeg ikke at du bliver skuffet. Og sød er hun. 

 

Super, føjet til listen. Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 10 timer siden:

Det med 20erne er nok svært, medmindre at der er på skiltet og ikke i virkeligheden. Men ellers er Trine Big Boobs et sikkert valg. Hun er både sød, buttet og har meget store bryster. Om hun giver, hvad du drømmer om med GFE tør jeg ikke at sige, men jeg har altid følt mig ordentligt og godt behandlet af hende, og jeg har haft fornøjelsen af hende flere gange indenfor de seneste 10 år.

www.trine.nu 

Billederne viser hende fra en meget heldig side, men hvis du er til en stor pige, så tror jeg ikke at du bliver skuffet. Og sød er hun. 

 

Ja, ser riktigt bra ut. Jag gillar dock kvinnor med längre hår. Har hon alltid kort hår?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det afhænger vel af øjnene der ser... Jeg har for nyligt besøgt Trine. Super sød. Men på min vægtfylde skala nedenfor er hun forbi chubby-stadiet.

skinny-petit-slank-almindelig-buttet/chubby-stor-kraftig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt give mit go for Trine Big Boobs. Dog er min erfaring omkring de 10 år gammel. Dengang var hende og jeg jævnaldrende. Idag er jeg ca 10 år ældre end hende. Men det er jo blot en detalje. Er man til bryster og røv tror jeg ikke du bliver skuffet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tugwell: Så hvad siger du - er Trine nærmere de 36 år end 26 eller? Ikke at det vil gøre mig noget men fedt at vide .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gazco skrev, for 2 timer siden:

Tugwell: Så hvad siger du - er Trine nærmere de 36 år end 26 eller? Ikke at det vil gøre mig noget men fedt at vide .....

Ja det vil jeg næsten lægge hovedet på blokken for. 

Dengang jeg havde besøg af hende har været omkring 2005-2006. Så hvis alderen passer med 26 som hun skriver i dag, ja så har det godt nok været en ung pige jeg fik besøg af dengang. Så¨hvis jeg skal komme med et kvalificeret bud på hendes alder i dag, må det være et sted mellem 35-38 stykker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine er top lækker og super sød - uanset alder. Fræk er hun også....og alene ud fra hendes måde at være på / erfaring, ville jeg også skyde hende til ca midt i 30'erne. Under alle omstændigheder en dejlig velholdt kvinde som man bare har lyst til at begrave sig i :). Der er 100% tilfredshedsgaranti hos hende.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...