Hop til indhold
Peter1234

Blow uden gummi

Recommended Posts

Det har sikkert været oppe at vende herinde, men kunne ikke lige finde noget.

Ser der er mange piger der tilbyder BJ uden kondom. Er der som mand og modtager ikke en risiko for at få

kønssygdomme? Nogen herinde der har erfaring med dette, eller regnes det som værende rimelig safe at modtage blowjob uden beskyttelse?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho
tzatiki skrev, for 2 timer siden:

Den skal vi ikke lige have éen gang til....

Brug søgefunktionen.

 

Det er vel ikke noget du afgøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1234 skrev, for 6 timer siden:

Det har sikkert været oppe at vende herinde, men kunne ikke lige finde noget.

Ser der er mange piger der tilbyder BJ uden kondom. Er der som mand og modtager ikke en risiko for at få

kønssygdomme? Nogen herinde der har erfaring med dette, eller regnes det som værende rimelig safe at modtage blowjob uden beskyttelse?

 

Du kan godt få sygdomme ved bj uden gummi. Deriblandt hiv og aids. Derfor er der INGEN chance for at få bj ved mig. Da jeg agter at passe BÅDE på mig selv og mine gæster. Desværre ser jeg alt for tit mænd der ønsker dette, jeg ser det ganske tragisk i sådan et regi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1234 skrev, for 7 timer siden:

Det har sikkert været oppe at vende herinde, men kunne ikke lige finde noget.

Ser der er mange piger der tilbyder BJ uden kondom. Er der som mand og modtager ikke en risiko for at få

kønssygdomme? Nogen herinde der har erfaring med dette, eller regnes det som værende rimelig safe at modtage blowjob uden beskyttelse?

 

Uden at skulle gøre mig til ekspert på det medicinske, så mener jeg at blowjob uden kondom hører til den mindre risiko, men det er selvfølgelig ikke sikker sex, og der en reel risiko for at få både gonoré, klamydia, syfilis og herpes ved ubeskyttet oralsex. Det er dog langt, langt vigtigere at bruge kondom ved almindelig samleje og analsex.

Min helt personlige mening er at man også skal være påpasselig med ubeskyttet oralsex.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

British Columbia disease control har lavet denne tabel - den siger hvis alt omkring oralsex.

Screen Shot 2017-10-22 at 22.14.05.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...