Hop til indhold
Bigload

Lingam massage med oral

Recommended Posts

Jeg alle sammen :) kvinder så som mænd her inde.

 

Nu har jeg snart været rundt hos de fleste lingam massør og men de mest fantastiske oplevelser :D

Sad og så på nettet, at der også findes videoer med lingam massage med oral. Nogen som har oplevet det ? og evt. HVOR kan man købe det og ved tilbyder det ?

I må MEGET gerne komme med links her eller skrive privat til mig, hvis i vil holde det til kroppen, eller gøre det som en undtagelse for mig :)<3

 

HIT ME PLEASE :)

Forsat rigtig god weekend

 

Mvh

BigLOad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg søgte lige på:
 
Lingam massage
 
Youtube
 
Nærkontakt af nøgen grad
Redaktionen9. marts 2014
http://aarhuspanorama.dk/tantramassage-naerkontakt-af-noegen-grad/ 
 
Jeg må nok erkende at jeg ikke ville være ret seriøs, omkring den art spiritualitet denne massage pakkes ind i.
 
Men det lyder interessant, forudsat at det ikke er en mand der udfører massagen, og ja gerne med oral i tillæg.
 
Tilsyneladende kan det lige så godt være en mand der udfører denne service på klinikker, der intet, hverken direkte eller mere underforstået har med købesex at gøre.
 
Så man skal måske se sig lidt for inden at man måske går til den forkerte, og giver udtryk for nogle forventninger der ikke vil blive vel modtaget.
 
Kan vi få den, måske første anmeldelse af Lingam massage, med eller uden halv eller hele pakken :)
 
Eller er der dybest set tale om en variation af tantra massage?
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...