Hop til indhold
Finn1101

Hvordan kommer man ind på et top-bordel (som glædespige)?

Recommended Posts

I en anden tråd, hvor jeg havde spurgt menigheden til råds, svarede flere glædespiger at mutter ikke havde noget med forretningen at gøre.

Jeg ved godt at det er et ømtåligt emne, men jeg forsøger alligevel.

Jeg ved ikke hvordan tingene fungerer på de etablerede bordeller, men alt det med at pigerne bare lejer et værelse, lidt ligesom på et hotel, det tror jeg simpelthen ikke på. Og heldigvis, vil jeg sige.

Det er ikke sådan at jeg forestiller mig en chef, der leder og fordeler arbejdet, men det er min opfattelse, at der er nogle fælles regler, og at man fx kun lukker piger ind, som man forventer kan levere en ordentlig service og som passer ind det pågældende sted. Nogle steder tror jeg såmænd også at man afviser piger, som man ikke synes har det rigtige udseende. Eller tager jeg helt fejl?

Jeg tror at vi er en del kunder, der er nysgerrige efter, hvordan man egentlig får plads på et godt bordel – og det kunne da også være at der var et par kommende (kvindelige) talenter, der ville læse med. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg vil gætte på at udvælgelseskriterierne svinger i takt med mulighederne for fuld besat vagtplan. Hvad skal der til for at Mutter eller fatter kan kalde sit sted et topbordel?

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 14 minutter siden:

I en anden tråd, hvor jeg havde spurgt menigheden til råds, svarede flere glædespiger at mutter ikke havde noget med forretningen at gøre.

Jeg ved godt at det er et ømtåligt emne, men jeg forsøger alligevel.

Jeg ved ikke hvordan tingene fungerer på de etablerede bordeller, men alt det med at pigerne bare lejer et værelse, lidt ligesom på et hotel, det tror jeg simpelthen ikke på. Og heldigvis, vil jeg sige.

Det er ikke sådan at jeg forestiller mig en chef, der leder og fordeler arbejdet, men det er min opfattelse, at der er nogle fælles regler, og at man fx kun lukker piger ind, som man forventer kan levere en ordentlig service og som passer ind det pågældende sted. Nogle steder tror jeg såmænd også at man afviser piger, som man ikke synes har det rigtige udseende. Eller tager jeg helt fejl?

Jeg tror at vi er en del kunder, der er nysgerrige efter, hvordan man egentlig får plads på et godt bordel – og det kunne da også være at der var et par kommende (kvindelige) talenter, der ville læse med. ;) 

Overvejer du da en operation ? og så et nyt erhverv :D;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 15 minutter siden:

[...] Hvad skal der til for at Mutter eller fatter kan kalde sit sted et topbordel?

Et etableret og velbesøgt sted som fx Pussy Galores, Mon Cherie, Seduction eller Sexy Club, tænker jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Som jeg skrev tidligere,jeg vil stadig gætte på at man lemper kriterierne alt efter mulighederne for at få en fyldt vagtplan. Vil formode at jo mere novice  du kan præsenteres jo bedre. Hvis man husker A-gruppen,kunne man godt føle sig omringet af *Ishøj Palme* typen som syntes nøje udvalgt til formålet,men det er vist de færreste der kan tillade sig og stille de store krav som branchen er i dag.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede til Romantica og fortalte jeg gerne ville arbejde og så fik jeg min første vagt mandagen efter.. Så der er ikke som sådan nogen jobsamtale..

Selvfølgelig kommer man ned og ser stedet og siger hej.. Men jeg har kun en gang prøvet at en pige ikke kom ind.. Og det var fordi hun virkede mærkelig.. Ikke pga udseendet.. 

Og jeg ved ikke hvordan du forventer at mutter skal kunne vide om de leverer en ordentlig service.? Der jo ikke nogen der prøvekører dem.! Hahaha.. 

Selvfølgelig er der en der styrer vagtplanen osv og fyre de piger der ikke er stabile osv.. Men det er vist det eneste "mutter" kan få skylden for.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ofte vagter, som de ‘gamle’/faste piger ikke gider have, fordi de ved, at de ikke er særlig gode - dem kan man ofte starte med at få, og så vise at man er rimelig stabil.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at træde nogen over tæerne (det gør jeg så sikkert alligevel) er det vel ikke den store videnskab at ansætte en pige som gerne vil arbejde på et bordel. Jeg tvivler på at man skal igennem psykologtest, samtale 1, samtale 2, afsluttende interview osv.

Hvis jeg drev et bordel ville mine ansættelseskriterier være ret enkle:

1: Du har en tissekone.

2: Du har en mund.

3: Du har bryster.

Med andre ord: Der er en stor sandsynlighed for at du er en pige.

Bingo. Du er ansat :) 

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar til Jennifer, jeg tror gerne at det foregår sådan på fx Romantica, for her er ofte nye piger, men nogle steder synes jeg at det er svært at finde stjerner, der ikke tidligere er set et andet sted – eller at sammensætningen er for ens til at det kan være tilfældigt.

Jeg fornemmer dog at der ikke er noget, som man taler om – og det giver stof til eftertanke, men det bekymrer mig også en smule. Jeg vælger dog at tro at det bare skyldes at man er bange for rufferibestemmelsen, og det viser bare at reglerne snart bør laves om.

Jeg har altid forestillet mig, at ”mutter” på de etablerede steder udvalgte en type piger, som hun troede på, orienterede og vejledte ”ansøgerne” og var lidt af en mester i at se, om pigerne var gjort af det rette stof, og sendte de sarte og sårbare hjem igen, men her har jeg så måske bare været for naiv?

Det undrer mig så bare, med hvilken træfsikkerhed visse bordeller har piger, der er hos dem i årevis, mens det er anderledes andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 30 minutter siden:

Tak for svar til Jennifer, jeg tror gerne at det foregår sådan på fx Romantica, for her er ofte nye piger, men nogle steder synes jeg at det er svært at finde stjerner, der ikke tidligere er set et andet sted – eller at sammensætningen er for ens til at det kan være tilfældigt.

Jeg fornemmer dog at der ikke er noget, som man taler om – og det giver stof til eftertanke, men det bekymrer mig også en smule. Jeg vælger dog at tro at det bare skyldes at man er bange for rufferibestemmelsen, og det viser bare at reglerne snart bør laves om.

Jeg har altid forestillet mig, at ”mutter” på de etablerede steder udvalgte en type piger, som hun troede på, orienterede og vejledte ”ansøgerne” og var lidt af en mester i at se, om pigerne var gjort af det rette stof, og sendte de sarte og sårbare hjem igen, men her har jeg så måske bare været for naiv?

Det undrer mig så bare, med hvilken træfsikkerhed visse bordeller har piger, der er hos dem i årevis, mens det er anderledes andre steder.

Jeg tror du har været naiv ja.. Og grunden til at de fleste etablerede bordeller for det meste har en stor andel af gode piger og de samme piger i længere perioder (nogle gange år) er at pigerne sorterer sig selv fra.. Det siger sig selv at hvis pigen er dårlig så falder hendes kundekreds rimelig hurtigt og så vil pigerne jo stoppe deres arbejde og søge andre græsgange.. Og hvis de er ustabile (hvilket KAN være et tegn på manglende passion og lyst til at arbejde) så bliver de fyret.. Det er en meget naturlig proces der finder sted.. Lidt ligesom på en hver anden arbejdsplads.. 

Selvfølgelig vil en hver mutter med respekt for sig selv da ikke ansætte en pige der tydeligvis ikke er egnet til at arbejde.. Dem som du kalder sarte og udsatte.. Men den her branche er bare sådan indrettet at man ikke kan vide om man kan det før man er der.. Medmindre man kender sig selv godt nok til at vide det helt sikkert.. F.eks var jeg ikke et sekund i tvivl om at det var noget jeg ville om ikke andet så bare prøve.. Og siden har jeg elsket det..

Når jeg gå ud fra Hovedbanegården hver fredag eftermiddag vokser der et smil frem på mine læber der få mig til at fnise af mig selv fordi det er så underligt at der ikke skal andet eller mere end det til.. København er lig med arbejde for mig.. Intet andet.. Jeg bryder mig ikke om store mængder mennesker og den travlhed der er til stede alle steder i byen.. Jeg føler mig hjemme i mit arbejde.. Det er svært at forklarer og vist nok også et sidespor i forhold til tråden så jeg undskylder.. Hahaha..

Jeg har selv fået en veninde til at starte i branchen.. Det gik hende helt af helvedes til og hun hadede det.. Det trickerede hendes bipolar forstyrrelse eller hvad man kalder det og fik hende til at bryde helt sammen.. Efter den tredje vagt.. Så stoppede hun.. Jeg bedte hende om at stoppe.. Men så jeg måske en dårlig veninde eller menneskekender fordi jeg ikke kunne se at hun ikke var egnet før hun startede.? Nej det tænker jeg ikke.. Vi er alle blot mennesker.. Selv de kære bordel ejere.. 

Og så er det bare sådan at forskellige typer piger kan tjene penge forskellige steder.. Jeg f.eks kunne aldrig tjene de gode penge på Sexyclub.. Hvor andre tjente styrtende.. Så kunne jeg så tjene penge på Romantica hvor andre ikke kunne.. Og så ender "besætningen" med til sidst at ligne hinanden sådan overordnet.. Måske det er grunden til at du føler at det er den samme "type" piger der er de samme steder.? 

Og med hensyn til udskiftning på Romantica så tænker jeg tit på at der egentlig kun er mig selv og en anden pige tilbage på Romantica der også var der da jeg startede.. Lidt vildt at tænke på.. Men det her er for det meste en kortlivet karrierer.. Pigerne kommer og gå.. De finder sig kærester og starter familier eller skifte ganske enkelt karrierer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...