Hop til indhold
Guest Just yours

Miss_Katie

Recommended Posts

Guest Just yours
8270 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror ikke du får mange sugardates med den formulering, tag på bordel, så kan du sige du har været der :-)

Ved ikke lige hvad du mener... Ville såmænd bare høre om erfaringer med hende her.... Længere var den ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun går under andre navne. Prøv søg på Horsens.....blondine med kæmpe silikone.....trænet....lidt maskulin...en skrev engang hun har været mand.. .meeeen det tror jeg nu ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
Maxxx6000 skrev, for 8 timer siden:

Hun går under andre navne. Prøv søg på Horsens.....blondine med kæmpe silikone.....trænet....lidt maskulin...en skrev engang hun har været mand.. .meeeen det tror jeg nu ikke

Har du selv haft fornøjelsen..??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
Slikkeprinsen skrev, for 1 minut siden:

Hun er en flot og lækker pige, næsten for lækker og fræk med store bryster, og har diskret sted i Horsens.

Jeg formoder du har været der, og at det var det hele værd...så må vi se om jeg kan lukke aftalen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
Jazzmann skrev, Lige nu:

Bare gå til den..hun er absolut super!

Mine bedste anbefaling....var der for nogle måneder siden, i hendes egen lejlighed centralt i Horsens!

Hun aflyste idag.... Hmmm nitte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just yours skrev, for 1 minut siden:

Hun aflyste idag.... Hmmm nitte

Uden grund??? Lav en aftale med hende torsdag...der har jeg netop fået en i bogen :) Du kan få hende først... ;)

Redigeret af Jazzmann
stavefejl..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jazzmann skrev, for 15 timer siden:

Uden grund??? Lav en aftale med hende torsdag...der har jeg netop fået en i bogen :) Du kan få hende først... ;)

Er der ikke en der har en mail på hende da jeg ikke er på Sugar og ikkehar mulighed for at komme det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
Jazzmann skrev, den 24/10/2017 at 21:43:

Uden grund??? Lav en aftale med hende torsdag...der har jeg netop fået en i bogen :) Du kan få hende først... ;)

Hvordan gik det for dig, aflyse hun osse med dig....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Hun skifter navn relativt ofte. Hun har også heddet Miss_Jeanne eller noget i den dur tidligere, og jeg mindes bestemt også, at det var et andet profilnavn, da jeg skrev med hende for lang tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
UerfarenM skrev, for 3 minutter siden:

Hun skifter navn relativt ofte. Hun har også heddet Miss_Jeanne eller noget i den dur tidligere, og jeg mindes bestemt også, at det var et andet profilnavn, da jeg skrev med hende for lang tid siden.

Skidt med det, men det lyder lidt som om hun lever af det her, mon hun ery prof. Men smider det på SD, som skjalke skjul....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Just yours skrev, for 1 time siden:

Skidt med det, men det lyder lidt som om hun lever af det her, mon hun ery prof. Men smider det på SD, som skjalke skjul....

Hun har i hvert fald været derinde længe. Om du vil så kalde hende professionel, må du om. ;) Jeg ved ikke, om det er et skalkeskjul, muligheden for at kunne se mændene først, eller hvad det er. Det er vel strengt taget heller ikke så vigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just yours skrev, den 26/10/2017 at 19:58:

Hvordan gik det for dig, aflyse hun osse med dig....

 

Det glippede....misforståelse. Og så lidt bøvl med det navnskift.. prøver igen næste uge..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
Jazzmann skrev, for 1 time siden:

Det glippede....misforståelse. Og så lidt bøvl med det navnskift.. prøver igen næste uge..

hmmm held og lykke, er nu blevet blokeret....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Just yours skrev, for 3 timer siden:

hmmm held og lykke, er nu blevet blokeret....

 

nej hun har ny profil mejse osv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
kmd skrev, Lige nu:

nej hun har ny profil mejse osv

I know, men er blokeret...tror hun læser med herinde....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Just yours skrev, for 10 minutter siden:

I know, men er blokeret...tror hun læser med herinde....

nåe ok ja men så er du yt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours
Maxxx6000 skrev, for 2 timer siden:

Ja det har jeg :-)

var hun god, og hvad fik det lov til...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...