Hop til indhold
19517

Android problem

Recommended Posts

1. 

På en hjemmeside skal jeg uploade et billede til en profil. Jeg får valgene, galleri, Facebook, Google foto, One drive etc. Jeg vælger først Google foto, men fortryder. Hver gang jeg så prøver igen, går den aromatisk videre til Google foto. Jeg får ikke valgene mere. Hvordan nulstillet jeg den?

 

2. 

I min e-boks app har jeg én gang valgt hvilken app der skal åbne en pdf fil. Og nu kan jeg ikke vælge en anden pdf fil læser. Den åbner automatisk den første, som ikke rigtig virket for mig. 

Håber du gider/kan hjælpe. 

Jeg har en Galaxy a3 (2017)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvilken tlf og version af Android du har, men du kan gå til Settings -> Apps -> (den app du vil slette default handling til) -> Open by default -> Clear defaults.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv følende:

  1. Åbn Chrome-appen 
  2. Øverst til højre skal du trykke på Mere   Indstillinger.
  3. Tryk på Privatliv  Ryd browserdata.
  4. Vælg et tidsrum, f.eks. Seneste time eller Alle browserdata.
  5. Markér afkrydsningsfeltet ud for "Cookies og websitedata". Fjern markeringen i alle andre afkrydsningsfelter.
  6. Tryk på Ryd data

PS! Ryd data betyder ryd data, ting som er gemt fx hvilke sider du har besøgt og forudfyldte  felter som huskes forsvinder. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...