Hop til indhold

Recommended Posts

Var et smut forbi Lillyfee idag, først og fremmest pga. et løfte om 150cm. høj eller lav om man vil... :P 

En virkelig lille godte, om alderen på 26 helt stemmer ved jeg ikke, men det gør nu ikke så meget for mig... 

Der var dømt kunstigt hår, bryster, og læber. men må indrømme at de bryster sidder helt perfekt, og er ok bløde af et par silicone vafler at være. 

Bestilte 45 min  med øko sut, og måtte for en gang skyld kapitulere efter 5min  i en ordentlig kaskade over brysterne... 

efter hun lige fik skyldet det hele af sig kom hun tilbage og vi fortsatte festen i alle tænkelige stillinger, men det blev ikke til en afslutning nr  2 :wacko: desværre... men hun prøvede virkelig. 

Ja lidt indstuderede støn men i bund og grund en meget sød lille godte med godt humør og en meget spiselig krop:P 

stedet 6/10

pigen 8/10

sex  9/10

ja jeg skal nok lige forbi igen :rolleyes: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daffy-Dick skrev, for 4 minutter siden:

Var et smut forbi Lillyfee idag, først og fremmest pga. et løfte om 150cm. høj eller lav om man vil... :P 

En virkelig lille godte, om alderen på 26 helt stemmer ved jeg ikke, men det gør nu ikke så meget for mig... 

Der var dømt kunstigt hår, bryster, og læber. men må indrømme at de bryster sidder helt perfekt, og er ok bløde af et par silicone vafler at være. 

Bestilte 45 min  med øko sut, og måtte for en gang skyld kapitulere efter 5min  i en ordentlig kaskade over brysterne... 

efter hun lige fik skyldet det hele af sig kom hun tilbage og vi fortsatte festen i alle tænkelige stillinger, men det blev ikke til en afslutning nr  2 :wacko: desværre... men hun prøvede virkelig. 

Ja lidt indstuderede støn men i bund og grund en meget sød lille godte med godt humør og en meget spiselig krop:P 

stedet 6/10

pigen 8/10

sex  9/10

ja jeg skal nok lige forbi igen :rolleyes: 

 

Ja..hun er så sød og lækker. Har haft fornøjelsen af duo med hende og en sød pige kaldet Sofia. De var på dette tidspunkt på jyllingvej og bestilte 1xtime  med dem med stor tilfredstilelse af begge piger.  Helt klar en man skal passe godt på og behandle godt når hun er tilrådigehed. ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 13 minutter siden:

I dette link har hun cum on face på menuen men i snak jeg havde med hende sagde hun nej til den service.

Ja, de gør det ikke altid lige let for os potentielle kunder .. og da slet ikke når de render og "arver" hinandens annoncer.

Fik du eventuelt bekræftet at området er Østerbro ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 23 minutter siden:

Ja, de gør det ikke altid lige let for os potentielle kunder .. og da slet ikke når de render og "arver" hinandens annoncer.

Fik du eventuelt bekræftet at området er Østerbro ?

Nej. Vi kom ikke videre efter hendes nej til cof/cif

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 43 minutter siden:

Nej. Vi kom ikke videre efter hendes nej til cof/cif

Jeg tror såmænd ikke du er gået glip af så meget. Da jeg besøgte hende på Jyllingevej, var det en noget maskinel oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeyTribi skrev, for 14 timer siden:

Tak for anmeldelsen!

Hvad tænker du om alderen, hvis du skulle gætte?

Det er virkelig svært, tror man bliver hurtig brugt i den branche, især når man begynder at gå plastic vejen... men vil nok have gættet på tættere de 30, der er sjovt nok rigtig mange piger lige under de 30 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 58 minutter siden:

Forældet annonce (opdateret sidst i juni).

Ja, som det fremgår pr. kl. 17:02, holder hun åbenbart til i Sydhavnen ;)

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 12 timer siden:

Ja, som det fremgår pr. kl. 17:02, holder hun åbenbart til i Sydhavnen ;)

Ja, mit indlæg var ment som et generelt tip: tjek datoen, gamle annoncer er ikke til at stole på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 1 minut siden:

Det siger du ikke? :D

Jo, for dit svar til mig viste at du ikke fangede den. Jeg burde have skrevet det oprindeligt, så min fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, Lige nu:

Jo, for dit svar til mig viste at du ikke fangede den. Jeg burde have skrevet det oprindeligt, så min fejl.

Ingenlunde. Men du må ha' misset min smiley i mit svar. Min fejl. Jeg burde ha' oversat smiley'en for dig. 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hader maskinsex, og ved det sandsynligvis er programmet på menuen hos hende, men det er godt nok svært ikke at blive fristet af de bryster , den krop og det frække smil hun kan fyre af :) 

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daffy-Dick skrev, den 17/10/2017 at 23:13:

Var et smut forbi Lillyfee idag, først og fremmest pga. et løfte om 150cm. høj eller lav om man vil... :P 

En virkelig lille godte, om alderen på 26 helt stemmer ved jeg ikke, men det gør nu ikke så meget for mig... 

Der var dømt kunstigt hår, bryster, og læber. men må indrømme at de bryster sidder helt perfekt, og er ok bløde af et par silicone vafler at være. 

Bestilte 45 min  med øko sut, og måtte for en gang skyld kapitulere efter 5min  i en ordentlig kaskade over brysterne... 

efter hun lige fik skyldet det hele af sig kom hun tilbage og vi fortsatte festen i alle tænkelige stillinger, men det blev ikke til en afslutning nr  2 :wacko: desværre... men hun prøvede virkelig. 

Ja lidt indstuderede støn men i bund og grund en meget sød lille godte med godt humør og en meget spiselig krop:P 

stedet 6/10

pigen 8/10

sex  9/10

ja jeg skal nok lige forbi igen :rolleyes: 

 

Haha, læste det som "afslutning i nr 2". Det er nok ikke lige på menuen :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lem skrev, den 16/11/2017 at 06:26:

Har planer om besøge Lillyfee her en af dagene;) ved i om hun modtager sorte kys??

Ved ikke... men lad os hører, tror faktisk godt hun kunne værre til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, den 16/11/2017 at 12:11:

Hun ligner mere og mere en dukke og er de bryster ikke også blevet et nummer større? En skam, for de var ellers perfekte før.

Har besøgt hende 3gange i denne her omgang (indenfor 1mdr.) hun er lidt maskinel, mest i hendes stønnen. Hun sutter godt, og har en rigtig dejlig pige krop. Man kan godt se hun ikke er 19-20 i hendes ansigt, men det kan man ikke se op kroppen, på trods af at de er hjulpet på vej syntes jeg hendes bryster er rigtig rigtig fine, og ikke for store og hårde. 

Man kan stå op og kneppe hende mens hun hænger på en, hun er let som en fjer :D   Sidst jeg var forbi strittede hun lidt imod, når jeg kørte i bund, så nu er hun prøvet for sidste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...