Hop til indhold
Finn1101

Fornemmelse af hvid kittel og afslutning – Malle, Hørsholm

Recommended Posts

Som københavner er det ikke nødvendigt at bevæge sig udenfor byen, når behovet opstår. Alligevel havde eg valgt at tage motorvejen nordpå og køre en halv times tid frem og tilbage for en gang ”professionel massage med afslutning” ifølge annoncen og til en relativ høj pris, samt at gå i arbejdstiden.

https://annoncelight.dk/showad/209362


Man kan vælge 1 eller 2 timer og hvor hård massagen skal være og om afslutning skal være med munden eller med hånden. Prisen er 900 til 1900 kr. alt efter hvordan behandlingen sammensættes. 

Behandlingen er en kombination af rigtig massage og intim pirring. Begge ting er godt, men personligt ville jeg måske foretrække enten det ene eller det andet. Hvis man er kommet efter det pirrende, så er der for lidt af dette, og hvis man er kommet efter en god muskelmassage, så den lidt skuffende og bliver ikke bedre af de pirrende afbrydelser. 

Men jeg kendte konceptet på forhånd, og jeg har jo prøvet dette og kombinationen mange gange før på diverse thaiklinikker, og det var på ingen måde en dårlig oplevelse, men det er ligesom det virker lidt anderledes, når det hele er aftalt på forhånd, og måske også fordi det var med tidsbestilling (måske man havde større lyst, da men bestilte). 

Behandlingen var ikke dårlig, slet ikke, og attituden var venlig (og kan man sige professionel?) og alt var som aftalt, og det var godt nok, men man havde måske lidt fornemmelsen hvid kittel (det havde hun dog ikke på). 

Prisen er måske lidt i den høje ende, men ikke urimelig. Og du får den tid, du betaler for.

Hvis jeg havde boet eller arbejdet i området, og hun havde andre åbningstider, så var jeg nok kommet igen, men selvom det bliver en anbefaling fra min side, så kan oplevelsen ikke klare en længere køretur samt fravær indenfor normal kontortid. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Skal det forstås sådan at hun var iført hvid kittel under massagen , for der står "lingeri" i annoncen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 30 minutter siden:

Skal det forstås sådan at hun var iført hvid kittel under massagen , for der står "lingeri" i annoncen ? 

Nej, faktisk var alt som lovet, men måske en lillesmule klinisk efter min smag, det er det som jeg forsøger at sige med fornemmelse af hvid kittel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 29 minutter siden:

Finn hvilke afslutning valgte du og var den god 

vh

Alko

Jeg fik et handjob,og det synes jeg godt at hun kunne finde ud af. I det hele taget vil jeg sige at afslutningen, som var aftalt på forhånd, var god ikke præget af at der skulle gå hurtigt.

(Hun kan godt anbefales, passer bare lidt dårligt ind i mit skema pga beliggenhed og åbningstider, og så at man skal bestille tid måske flere dage i forvejen). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har også besøgt Malle og kan ikke genkende at det skulle være klinisk, jeg valgte 1½ time og først en god dyb muskelmassage afbrudt/kombineret med intim pirring og jeg fik en fantastisk BJ som afslutning. Malle var kun iført trusser og man må gerne røre...

Jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...