Hop til indhold
ppd

Pussy Party. 10. November Finsensvej Frederiksberg, Kbh.

Recommended Posts

 

Så holder Pussy Galores på Frederiksberg endnu et Pussy Party. Denne gang nummer 72 i rækken.

 

FREDAG DEN 10. NOVEMBER Kl. 11 TIL 14.

 

Pigerne som åbenbart deltager er:

TIFFANY D.:3.jpg

 

JOSFINE: http://www.pussygalores.dk

 

MERCEDES MAGIC: http://www.pussygalores.dk

 

 

KOM FØR DIN NABO...

VEL MØDT!

Hele teksten herunder er (også) fra deres hjemmeside:

Vi åbner dørene for et hedt vinterparty.

Fredag d. 10/11/2017 kl. 11-14

Kom og få varmen sammen med 3 smukkke, imødekommende og hammer sexede værtinder.

Kom og få alle dine frække fantasier opfyldt med bla. lesbisk show, deapthroat, frække lege og kinky oplevelser.

Prisen vil i dages andledning være kun kr. 2000,- og der er et antal begrænsede pladser.
For at sikre dig en plads, skal du købe en billet.

Billeten kan købes på Pussy Galores hver fredag mellem 09.00 og 15.00, samt via MobilePay.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, den 18/10/2017 at 11:42:

Gott att se ett PG party igen!!:D/A

Enig.

For min skyld kunne det godt være hvert andet måned, hvis de kan lokke pigerne til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

 Pussygalores varmestue kunne sagtens vække mit gamle  partygen til live igen. 3 lækre piger til deling mellem 12-15 mænd i 3-4 timer for 2000 kr er et godt tilbud syntes jeg.Har tidligere været aktiv til partys i hovedstaden,men stoppede da grådigheden tog over. Hvis nogen vil passe min pølsevogn fra 10-15 Fredag 10/11 vil jeg tá en frisk travetur fra Vesterbro til Frederiksberg den pågældende dag:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
kattjakt skrev, den 18/10/2017 at 11:42:

Gott att se ett PG party igen!!:D/A

Ja godt de melder sig på banen igen:D

Jeg har lige sikret mig en billet og synes PG har perfekt store lokaler/rum til sexparty. Det eneste minus er parkeringsforholdene på Frederiksberg det aldrig til at finde en plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 11 minutter siden:

Ja godt de melder sig på banen igen:D

Jeg har lige sikret mig en billet og synes PG har perfekt store lokaler/rum til sexparty. Det eneste minus er parkeringsforholdene på Frederiksberg det aldrig til at finde en plads.

Du kan da bare parkere i gården. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig at PG er ett av de bedre steder för party. Det store rummet med megasängen er perfekt för party. Har opplevt x piger med x antal män i den sängen under den samme tid, vilket er perfekt för den orgy vibe som ett gott party kan ge!!:D

Meget dejligt att PG arrangerer party igen. Jeg har fått ferie fra mitt arbete alleredan!:D /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dast74

Hur många är bokade?

Hur gör jag som svensk ? Mobile pay funkar väl ikke med svenskt mobilnummer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det lyder til at svensken kommer..

bbffee68d45c31a70df4217d5cbfdd2e753ed3c4

 

348x228_movie_main.jpg

a166149_xlb.jpg

here-for-the-gang-bang-tanks-womens-prem

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man kigger på PG’s hjemmeside ser det ud som om Tiffany ikke deltager - hendes profil fremgår ihvertfald ikke. Spændt på om der så kommer en ny debutant eller en kendt party pige på programmet:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

lidt øv med Tiffany,for hendes indlevelse er mega fræk,håber da en fuldgyldig erstatning findes.

Det er med glæde jeg følger med omkring events. Stor ros til pigerne og klinikkerne i København,for at gi os med den interesse op til flere valgmuligheder. Priserne syntes jeg er fair:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 7 minutter siden:

lidt øv med Tiffany,for hendes indlevelse er mega fræk,håber da en fuldgyldig erstatning findes.

Det er med glæde jeg følger med omkring events. Stor ros til pigerne og klinikkerne i København,for at gi os med den interesse op til flere valgmuligheder. Priserne syntes jeg er fair:)

Enzo

Ja hun er en glad og umættelig party pige men lad os nu se om der ikke kommer en debutant:D det kunne være dejligt.

Ja der er kommet gang i de københavnske klinikker men nu mangler vi bare MC sætter et juleparty på benene det kunne jo passende være efter de flytter lokaler den 11/11. Det kunne være noget af en House Warming :D deres events plejer også at ligge perfekt om formiddagen ligesom PG’s pussy party vol 72.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Formiddagen passer også mig og pølsevognen fint,vi holder bare lidt længere åben:)

Ps. Hvor skal MC flytte hen?

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 54 minutter siden:

Når man kigger på PG’s hjemmeside ser det ud som om Tiffany ikke deltager - hendes profil fremgår ihvertfald ikke. Spændt på om der så kommer en ny debutant eller en kendt party pige på programmet:D

Seduction Girls har åbenbart majoriseret Tiffany til ikke at deltage i Pussy Galores's party 3 uger før Seduction Girls's eget store juleparty. - Ja, ja. - Pigerne må også fordele glæderne lidt mellem sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 6 minutter siden:

Formiddagen passer også mig og pølsevognen fint,vi holder bare lidt længere åben

Ps. Hvor skal MC flytte hen?

Enzo

Yes flere partys om formiddagen TAK:D

MC flytter over i club MC (50c det i baggården) og det jo der de afholder partys - skønne og perfekte lokaler til GB og events.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 7 minutter siden:

Seduction Girls har åbenbart majoriseret Tiffany til ikke at deltage i Pussy Galores's party 3 uger før Seduction Girls's eget store juleparty. - Ja, ja. - Pigerne må også fordele glæderne lidt mellem sig.

Noget kunne tyde på det:(:huh: men den del af deres aftaler og business må de selv ligge og rode med - bare de smider en liderlig debutant på:D så jeg glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
PS44 skrev, for 27 minutter siden:

Yes flere partys om formiddagen TAK

MC flytter over i club MC (50c det i baggården) og det jo der de afholder partys - skønne og perfekte lokaler til GB og events.

Tak,det burde jeg næsten kunne ha regnet ud:rolleyes:

billige flytteomkostninger må man sige.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med er andre partyfans. Så dejligt att se en partyseason som denne nu. Ett stort tak till både pigerne och stederne som arrangerer dette och gör desse opplevelser möjliga. Och även till er andre partybröder. Uden er blir det ju inga partyn!;)

Det er ju nästan alltid så dejlig stämning på desse partyn och det bedste er att både partypigerne och vi deltagare kan ha det så gott tillsammen.

Keep it up!:D /A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dast74 skrev, for 2 timer siden:

Vem ersätter Tiffany ?

Det vides ikke, endnu:wacko:

Måske kommer der en Update på deres hjemmeside - vi må vente i spændning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...