Hop til indhold
Guest Hankatten75

Den berømte Ten i Vejle...er hun en mand??

Recommended Posts

Guest Hankatten75

https://annoncelight.dk/showad/230873Så kom jeg lige forbi. Kun bombom, ikke massage. Ved sgu ikke lige...Jo, medlevende og fræk nok, men de der hænder, skuldre og ansigt fik mig til at mistænke om det skulle være en mand. Jeg ved godt at det er langt ude, men hele hendes væremåde og statur minder mere om mand end kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har hun været det :D:D stærke hænder og GOD massage.

Men tro mig, hun er kvinde. Hun lover fuld tilfredshed, og det lever hun op til. Hvis du da vil.

 

Tog du hende kun i nummeren bagfra, siden du kan tror det.  Ja ja, lyster er jo forskellige :D:P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75

haha, altså fissen var der sgu ikke noget i vejen med...med fik bare sådan nogle vibes :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/230873Så kom jeg lige forbi. Kun bombom, ikke massage. Ved sgu ikke lige...Jo, medlevende og fræk nok, men de der hænder, skuldre og ansigt fik mig til at mistænke om det skulle være en mand. Jeg ved godt at det er langt ude, men hele hendes væremåde og statur minder mere om mand end kvinde.

Jeps det er langt ude ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Det håber jeg da ikke, så er det fandeme anden gang jeg er blevet snydt.

Første gang jeg blev snydt af en ombygger synes jeg godt jeg kunne mærke forskel selvom den var pænt lavet var det altså ikke helt det samme:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 6 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/230873Så kom jeg lige forbi. Kun bombom, ikke massage. Ved sgu ikke lige...Jo, medlevende og fræk nok, men de der hænder, skuldre og ansigt fik mig til at mistænke om det skulle være en mand. Jeg ved godt at det er langt ude, men hele hendes væremåde og statur minder mere om mand end kvinde.

Hold da op. Hvor intelligent er du lige??....lol

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forskel på mænd og kvinder - udover de åbenlyse selvfølgelige, så mærker jeg det især i hofteregionen. Mænd er mere knoglede end kvinder er. Det lægger man også mærke til hos ladyboys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 15 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/230873Så kom jeg lige forbi. Kun bombom, ikke massage. Ved sgu ikke lige...Jo, medlevende og fræk nok, men de der hænder, skuldre og ansigt fik mig til at mistænke om det skulle være en mand. Jeg ved godt at det er langt ude, men hele hendes væremåde og statur minder mere om mand end kvinde.

LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hankatten75 skrev, for 20 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/230873Så kom jeg lige forbi. Kun bombom, ikke massage. Ved sgu ikke lige...Jo, medlevende og fræk nok, men de der hænder, skuldre og ansigt fik mig til at mistænke om det skulle være en mand. Jeg ved godt at det er langt ude, men hele hendes væremåde og statur minder mere om mand end kvinde.

... det er lidt som når svigermor kører ud over en klippe i din nye Aston Martin ... det er både godt og skidt....

har en ven i thailand som ynder at fortælle den her historie om det bedste blowjob han nogensinde har fået(og han har fået en del ;) )

alt var godt og så skulle de senere lidt mere ... lige indtil han fandt ud af at det var en ombygget model ....det havde han det lidt mærkligt med :) 555

(historierne er der mange af ...hehe... )

og som han siger, ALLE tror de kan se .. hører og mærke forskel, det er helt klart...!!! men nej ... nogle er lavet så naturligt og har bare de gener, at de nok mest er kvinder af natur !

 

har selv været min del på bar og troede også jeg kunne klart spotte en ladyboy .... men jeg har også fået en meget køn og sød "dreng" med til hotellet engang ... 

hun/han undskyldte og jeg undskyldte ... betalte en lille start takst og taxa tilbage til baren... 

vi grinede lidt af det...  og kunne ellers tage en drink sammen dagen efter  ...

:) 

et trick til at spotte det som ikke kan laves om ...og ja, adams æblet kan opereres væk og de har ikke alle sammen kæmpe plastic babser og er 185 cm...osv...

men bed hende om at strække sin arm ud .... en mands arm går lige ud..... men en kvindes arm slå et knæk fra albuen ud....!!!

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ten er IKKE en mand. Inden hun fik plastik patter havde hun helt naturlige bryster. Derudover har jeg fået hende til at sprøjte op til flere gange. Og det kan man sq ikk hvis man er en mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
frandsen skrev, 1 time siden:

Ten er IKKE en mand. Inden hun fik plastik patter havde hun helt naturlige bryster. Derudover har jeg fået hende til at sprøjte op til flere gange. Og det kan man sq ikk hvis man er en mand

Jeg har sprøjtet op til flere gange i mit liv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frandsen skrev, den 19/10/2017 at 13:30:

Ten er IKKE en mand. Inden hun fik plastik patter havde hun helt naturlige bryster. Derudover har jeg fået hende til at sprøjte op til flere gange. Og det kan man sq ikk hvis man er en mand

Jeg sprøjter næsten hver gang jeg har sex. Det tror jeg at de fleste mænd gør. Hvorfor tror du ikke at det er muligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75 skrev, den 17/10/2017 at 16:24:

https://annoncelight.dk/showad/230873Så kom jeg lige forbi. Kun bombom, ikke massage. Ved sgu ikke lige...Jo, medlevende og fræk nok, men de der hænder, skuldre og ansigt fik mig til at mistænke om det skulle være en mand. Jeg ved godt at det er langt ude, men hele hendes væremåde og statur minder mere om mand end kvinde.

Ha ha..en mand med strækmærker på maven efter en fødsel..hmmmm hvad tror du selv ;-) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...