Hop til indhold

Recommended Posts

Var her i dag 

Blev serviceret godt af Annie. Hun er en slank dame på ca 30 holder sig godt. Mindre c skål samt en fast krop.

Havde en god time hvor vi kom det hele fint igennem. Hun kan lidt ala cat i Randers til ug

Det største minus på stedet er de fucking forhæng der ikke fungere. Nu er der en anden mand der har set min runkne røv. Men var i fuld gang så lod mig ikke mærke af det.

Annie kan anbefales

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Røg derned igen

Det var godt.

Ikke et hul eller rør blev ikke åbnet eller tømt i den intime time jeg var der.

Der var intet massage i det jeg fik men det var mit valg.

Der jobber 4 piger dernede jeg blev serviceret af Annie.

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så ramte jeg fredag Annie igen igen igen

Hmmm det er ikke blevet ringere.

Egengtligt mærkeligt at der ikke er andre skribenter der har noget at berette.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey brødre.

jeg har ikke været så flittig, med at skrive om mine oplevelser i et stykke tid, men jeg har lige besøgt stedet.

Dejlig oplevelse, havde hele butikken for mig selv, ingen andre kunder, en søndag formiddag.

Har aldrig oplevet Cat i Randers, på de gode dage, efter at have prøvet 3 gange, så da jeg læste at noget lignende var en del af oplevelsen hos Siam, skulle det jo prøves. Jeg er ikke skuffet, det var dejligt.

Efter en smilende velkomst, og efter jeg havde lagt mig, spurgte hun om penge allerede. Jeg gav hende de 300kr, og sagde hvis hun var god, ville jeg have ekstra, og skulle nok betale mere bagefter. Det accepterede hun fint.

Efter standard ‘mellem hård’ massage, begyndt hun at pirre mig i baghullet og klokkeværket. Det foresatte en stund, og hun aftørrede mig grundigt med klude i bagen. Helt ok, det styrkede min tro på, at noget godt kunne ske. 

Jeg vendte mig om, og 500kr ekstra for BJ+ blev aftalen. 

Hun gav pikken dejlig følsom massage, fortsatte pirringen de gode steder, og begyndte først at slikke klokkeværket og stangen.

Efter lidt tid kom tungen helt om i hullet, og hun slikkede frem og tilbage, op af pikken igen og slugte den næsten.

Tilbage til hullet igen, og hun lagde sig helt ned, for bedre at kunne slikke i dybden. Jeg løfte mig lidt op, så hun bedre kunne komme til.

Dejligt, frækt at se på, og så vildt lækkert. Pikken blev slugt igen, og hun kunne mærke jeg var på vej, så suget blev mere i intenst og jeg kom voldsomt i munden på hende. 

Hun foresatte med at slikke, indtil jeg ikke kunne tåle mere, på det følsomme pikhoved.

Jeg troede hun havde slugt klatten, men hun spøttede det roligt og smilende ud i en serviet, og aftørrede mig derefter.

Et kort brusebad, derefter betaling og farvel. 

Dejligt at jeg fik prøvet og oplevet dette, når det nu var mislykket ved Cat flere gange.

Jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har besøgt Anni mange gange, så det er vel på tide jeg supplerer 8000s fine omtale. 

Anni er omkring de 30, måske lidt mere. Flot formet fast krop. Ikke thaimager, men slet ikke tyk. 

Hun er altid i godt humør, og efter utallige besøg er det rart at blive modtaget som værende savnet :) 

Sommetider får jeg massage, andre gange giver jeg hende massage. Det sidste kan varmt anbefales. Hun tænder enormt og vådt på en langsom pirring, med masser af hud kontakt. Husk godt med olie og fingerleg ved bagdøren ;) 

Anni minder en del om Nut/Nok/Beer. Varm, indlevende, oprigtigt glad for sex. Har godt fat i en under korpuleringen, og viser tydeligt hvad hun gerne vil have. Hun er også god til at opfange dine ønsker, og der er vide grænser. I forhold til Beer er hun kropsligt meget flottere. Der er heller ingen piercings eller tatoos. Kun en lille skønhedplet i ansigtet. 

Jeg er virkelig glad, tilfreds og mæt når jeg går derfra. 

Der er altid en del piger på stedet. De er alle i den slanke og yngre kategori. Har kun en enkelt gang mødt en lidt buttet, men hun var nu dejlig på briksen, he, he. 

Briksene er brede og knirkefri, og adskilt fra briksen ved siden af med et forhæng. Det skal man være afklaret med. Jeg er totalt ligeglad, og der er Anni også, så der er masser af lyd på når vi "bruger" hinanden. 

I øvrigt kan jeg, qua forhængene, konstatere at utroligt mange mænd køber kort tid. Meget kort tid. Sidst nåede de andre piger at ondulere 2 mænd på briksen ved siden af min, i den time jeg var der. 

Der er bad på stedet, men det er micro og hele rummet bliver vådt.

Atmosfæren på stedet er fint. Jeg har et par gange fået et smil, et blink og thumbs up fra en af de andre piger, efter en særligt støjende seance. Det er faktisk ret hyggeligt. 

Siam Massage

Jyllands Allé 8, 8000 Aarhus C
Tlf: 25 462 888 + 50270190
man-søn: 10-21

Følg linket i min signatur for at se kortet over thaikllinikker Jylland og Fyn.

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er Anni også hende der står for massageklinikken. Altså hende der er "mutter" har sagt  til mig at hun hedder Mai/Mae eller sådan deromkring. (Og jeg ved godt at det er et dæknavn)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 1 time siden:

Er Anni også hende der står for massageklinikken. Altså hende der er "mutter" har sagt  til mig at hun hedder Mai/Mae eller sådan deromkring. (Og jeg ved godt at det er et dæknavn)

Nej det er ikke den samme

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg kan ikke holde mig væk fra Anni. 

Idag blev en fed kæresteoplevelse, tilsat en masse fingerknep og lidt små squirt. Må se om jeg kan lave vandfald med hende næste gang ;) 

Hun tog til sidst over og besteg mig meget bestemt. Jeg havde ellers en anden stilling i tankerne, men hun ville ride, og hu-hej det gjorde hun så gardinet gled af holderen :mrgreen:. En kollega satte hurtigt klemmen på igen. Så hun har altså stået lige på den anden side af gardinet mens vi stønnede rundt. :lol: 

Jeg holdt ikke så længe til denne ungdommelige iver og energi, som jeg gerne ville, men efterspillet med snak, kys og pilleri var en lækker måde at komme ned på jorden på. 

Siam Massage, Århus

Jyllands Allé 8
8000 Aarhus C
Tlf: 2546 2888 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 22/3/2018 at 12:56:

Jeg kan ikke holde mig væk fra Anni. 

Idag blev en fed kæresteoplevelse, tilsat en masse fingerknep og lidt små squirt. Må se om jeg kan lave vandfald med hende næste gang ;) 

Hun tog til sidst over og besteg mig meget bestemt. Jeg havde ellers en anden stilling i tankerne, men hun ville ride, og hu-hej det gjorde hun så gardinet gled af holderen :mrgreen:. En kollega satte hurtigt klemmen på igen. Så hun har altså stået lige på den anden side af gardinet mens vi stønnede rundt. :lol: 

Jeg holdt ikke så længe til denne ungdommelige iver og energi, som jeg gerne ville, men efterspillet med snak, kys og pilleri var en lækker måde at komme ned på jorden på. 

Siam Massage, Århus

Jyllands Allé 8
8000 Aarhus C
Tlf: 2546 2888 

Da der vist er flere der gerne vil se/høre mere til "Anni" :D

sender jeg den lige i top :wub:

/4real

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Au Naturel skrev, for 10 timer siden:

Tager Siam imod reservationer på sms? 

Jeg ringer altid dagen i forvejen. Har aldrig prøvet at SMS. Du kan jo prøve, men gør det på engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Latebloomer skrev, for 25 minutter siden:

Er der nogen, der kan oplyse, om Annie er ikke-ryger og er til tungekys? 

Anni ryger, dog ikke mens det sjove pågår - :mrgreen: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Basba
8000 skrev, den 17/10/2017 at 00:14:

Det største minus på stedet er de fucking forhæng der ikke fungere. Nu er der en anden mand der har set min runkne røv. Men var i fuld gang så lod mig ikke mærke af det.

Annie kan anbefales

Venligst 8000

Du har du absolut ret i.

:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 25/6/2018 at 12:15:

Anni ryger, dog ikke mens det sjove pågår - :mrgreen: 

Så har du ikke kneppet hende hårdt nok... :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Liderbukken skrev, for 17 minutter siden:

Så har du ikke kneppet hende hårdt nok... :-D

Det er hende der knepper mig, mens de andre hepper bag forhænget. Jeg er lige blevet tildelt guldlynlåsen med egeløv, og et flot diplom for uegennyttig indsats for at glæde små piger på Jyllands Alle :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...