Hop til indhold

Hvor finder man en GP med meget store areolaer?

Featured Replies

Skrevet

Jeg tænder for vildt på store bryster, store brystvorter og ikke mindst store mørke areolaer (det mørke område omkring selve brystvorten).

Er der nogen af brødrene der har erfaringer med netop dette?

Jeg har et par gode steder med piger, der har de store brystvorter - og det er rigtig frækt. Men lige nu er jagten sat ind på ekstra store (mørke) areolaer... :-)

NB: (forespørgslen er gentaget under Thai efterlysninger)

Skrevet

Prøv at søge på Racheldiva der har til huse i Taastrup? Vil hun opfylde dine krav?

/DFyr_36

Skrevet
  • Author
Afklaretmand skrev, for 14 timer siden:

Ah.... sømand.... læs gerne anmeldelserne ang fotos

mvh

IKKE helt forstået...??

Skrevet
  • Author
DFyr_36 skrev, den ‎16‎-‎10‎-‎2017 at 13:40:

Prøv at søge på Racheldiva der har til huse i Taastrup? Vil hun opfylde dine krav?

/DFyr_36

Tak for tippet.

Ja og nej :-) Dejlige store bryster. Men areola er ikke "over sized". Og det er ligesom det jagten handler mest om denne gang.

:-)

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har kun set billeder, men det ser ud som om hende her har (hun har flere annoncer på både esc-guide og annlight:

https://annoncelight.dk/showad/236057

Hun kunne bestemt være en kandidat til jobbet. Mange tak for tippet!

Skrevet

Troede det var sådan nogle du mente. Sorry :wacko:. Kan godt se nu at det ikke giver mening....

3687270_digital-image_74a1aafc-d097-4b32-9ef4-ad3cd2abc5e7_1024x1024.png?v=1492866778

Skrevet
doggingkbh skrev, for 9 timer siden:

IKKE helt forstået...??

Ja eller undskyld. Jeg skulle tydeligt have skrevet, at fotos er en anden - ifølge de anmeldelser, man kan se under opslaget med racheldiva

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.