Hop til indhold
Guest dykker

Nogle som har mødt/har erfaring med Casha fra Næstved

Recommended Posts

Guest dykker

Har skrevet lidt sammen med en super sød kvinde fra Næstved, hun virker super fin og ærlig, men er der nogle af jer brødre der har oplevelser eller lign. 

 

https://sugardaters.dk/show?alias=Casha+

 

Glæder mig til at høre fra jer

Redigeret af dykker
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

har sendt hende en standard besked som hun åbnede men hun svarede mig ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Okay.....  tak for info. Lad mig høre hvis du får mere info.

 

God efterårsferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Okay, så fik jeg en lærestreg, hun er en bitch, som alene er ude efter penge, cafemøde for en 1000 - smadder sød og fit ung dame, som er særdeles attraktiv, efter første møde, fik hun de aftale 1000 kr. jeg bad om et kys, men nej..... det var for tidligt. Efterfølgende ville hun ses en gang mere til et kemitjek, vi mødtes - hun fortalte hun var tryg ved det nu, og ville mødes på torsdag. Igen bad jeg om et lille farvel kys for de 1000 kr. - men nej det måtte vente til onsdag - efterfølgende skrev hun så at jeg sikkert ikke var til at stole på når jeg igen bad om et kys - derefter blokeret.   Da vi mødtes i dag fortalte jeg om min bekymring omkring hun blot ville kemimøde for 1000 kr. og aldrig ville gå længere, hvilket hun benægtede.

Så mit råd hold jer fra hende - narrefisse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
dykker skrev, 1 time siden:

Okay, så fik jeg en lærestreg, hun er en bitch, som alene er ude efter penge, cafemøde for en 1000 - smadder sød og fit ung dame, som er særdeles attraktiv, efter første møde, fik hun de aftale 1000 kr. jeg bad om et kys, men nej..... det var for tidligt. Efterfølgende ville hun ses en gang mere til et kemitjek, vi mødtes - hun fortalte hun var tryg ved det nu, og ville mødes på torsdag. Igen bad jeg om et lille farvel kys for de 1000 kr. - men nej det måtte vente til onsdag - efterfølgende skrev hun så at jeg sikkert ikke var til at stole på når jeg igen bad om et kys - derefter blokeret.   Da vi mødtes i dag fortalte jeg om min bekymring omkring hun blot ville kemimøde for 1000 kr. og aldrig ville gå længere, hvilket hun benægtede.

Så mit råd hold jer fra hende - narrefisse.

 

Så inden for 9 timer møder du hende to gange, og giver hende 2x 1000 dkk for kaffe og kemi møde :-)

kom og besøg mig i aarhus, du skal nok få et kindkys, mod 1000 dkk og en kop kaffe :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Hæ, Hæ   ja der var nu 5 dage imellem, men hun tog sku røven på mig, bevares.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dykker skrev, for 18 timer siden:

Hæ, Hæ   ja der var nu 5 dage imellem, men hun tog sku røven på mig, bevares.

 

 

Og derfor er vi nogle der er glade for din anmeldelse. Tak for den. Man bør kunne fortælle om sine oplevelser her inde uden at få dumme svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker
anon skrev, 1 time siden:

Og derfor er vi nogle der er glade for din anmeldelse. Tak for den. Man bør kunne fortælle om sine oplevelser her inde uden at få dumme svar. 

Tak for ordene, tonen er hård herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Kemi møde for penge, er i mine øjne det tætteste på et scam - dog kan enkelte være Real 

Men man høre oftes at der aldrig sker mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn
dykker skrev, den 16/10/2017 at 17:41:

Okay, så fik jeg en lærestreg, hun er en bitch, som alene er ude efter penge, cafemøde for en 1000 - smadder sød og fit ung dame, som er særdeles attraktiv, efter første møde, fik hun de aftale 1000 kr. jeg bad om et kys, men nej..... det var for tidligt. Efterfølgende ville hun ses en gang mere til et kemitjek, vi mødtes - hun fortalte hun var tryg ved det nu, og ville mødes på torsdag. Igen bad jeg om et lille farvel kys for de 1000 kr. - men nej det måtte vente til onsdag - efterfølgende skrev hun så at jeg sikkert ikke var til at stole på når jeg igen bad om et kys - derefter blokeret.   Da vi mødtes i dag fortalte jeg om min bekymring omkring hun blot ville kemimøde for 1000 kr. og aldrig ville gå længere, hvilket hun benægtede.

Så mit råd hold jer fra hende - narrefisse.

 

Og du er naiv!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
TboneDK skrev, den 10/19/2017 at 12:06:

Kemi møde for penge, er i mine øjne det tætteste på et scam - dog kan enkelte være Real 

Det er vist meget afhængigt af situationen, men generelt har min holdning været at hvis de ikke gider bruge en halv time på en kop kaffe med mig, for at finde ud af om der er base for noget mere, så ligger deres interesse i mig på et meget lille sted, og jeg gider ligeledes ikke at bruge tid (eller penge) på dem.

Dog har jeg glædeligt betalt for en middag (og deres selvskab) eller lign. Hvis der forudgående har været en god dialog over fx telefon, og jeg har haft fornemmelse af at interessen var gengældt, om ikke andet så 40-60 ;)

dykker skrev, den 10/17/2017 at 17:30:

Tak for ordene, tonen er hård herinde

Det er karlsmart typerne, de bør ignoreres - ærgerlige penge, men hav det med som en regel at hvis pigen vil have 4-cifre for "bare at møde dig", så er hendes interesse næppe særligt stor :) er der tale om et længere møde (stadigt med bukser på) så ville jeg være mindre tilbageholdende med at give en eller anden kontant kompensation for hendes tid :) 

bombrn skrev, for 7 timer siden:

Og du er naiv!!!

Hvem hjælper du med den kommentar? Du fremstår som ovennævnte "karlsmarte" på den måde, det er vel ikke sådan du har lyst til at gå rundt og være... vel :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig fået noget ud af kemimøder med piger fra sugardaters. Tror at de fleste af de unge piger der kræver det for høj betaling fx 1000 kr ikke er interesseret i at gå videre med sex. Kemi møder med modne piger er ofte reelle og koster som regel ikke noget. Så læren må være betalt aldrig for et kemimøde ... dem der er med på det er reelle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sting55 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har aldrig fået noget ud af kemimøder med piger fra sugardaters. Tror at de fleste af de unge piger der kræver det for høj betaling fx 1000 kr ikke er interesseret i at gå videre med sex. Kemi møder med modne piger er ofte reelle og koster som regel ikke noget. Så læren må være betalt aldrig for et kemimøde ... dem der er med på det er reelle

interessant, har lige sagt nej tak, til en derinde , som ville vide hvad hun fik , hvis vi ikke endte i soveværelset

hun svarede ikke på, hvad der var ok hvis vi endte i soveværelset, gensidigt oral og sex osv 

så nope , det er mest spild af penge, men nogle mænd er jo til at vise deres unge urelaistiske erobninger frem offentligt , det ved jeg fra nogle enkelte som har erfaret det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sting55 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har aldrig fået noget ud af kemimøder med piger fra sugardaters. Tror at de fleste af de unge piger der kræver det for høj betaling fx 1000 kr ikke er interesseret i at gå videre med sex. Kemi møder med modne piger er ofte reelle og koster som regel ikke noget. Så læren må være betalt aldrig for et kemimøde ... dem der er med på det er reelle

interessant, har lige sagt nej tak, til en derinde , som ville vide hvad hun fik , hvis vi ikke endte i soveværelset

hun svarede ikke på, hvad der var ok hvis vi endte i soveværelset, gensidigt oral og sex osv 

så nope , det er mest spild af penge, men nogle mænd er jo til at vise deres unge urelaistiske erobninger frem offentligt , det ved jeg fra nogle enkelte som har erfaret det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

jeg plejer at sige , at jeg vil overføre på mobile pay, og beder om et nummer, så kan jeg se hvem det er på nummeret nogle gange, og drille dem lidt med det

tja tag jer i agt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ud fra Mobile pay nummeret på krak og Facebook kan se, at der er tale om en anden person end på de billeder de viser på sugardaters, så er det er forsøg på bedrageri at kræve forudbetaling. Og det er stafbart og kan politianmeldes og der er mange elektroniske spor. Det vil være en god idé at nævne for dem ... så kan det være de holder op

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

politiet er fuldstændigt ligeglade, de siger det er dating og man bare skal være klogere

fik politiet i odense til at tale med en pige som fik til en togbillet men aldrig dukkede op

hun sagde bare hun havde fortrudt, og så sagde politiet hun ikke havde intentioner om bedrageri og sluttede sagen kors

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Husk hun er mega sød og meget naturlig, men en ting jeg efterfølgende opdage var at hun i de 3 uger vi skrev sammen og aftale et møde, aldrig kiggede på min profil, det er læring for mig, hvis hun havde samme planer og interesser som jeg havde hun helt sikkert kigget flere gange. Men nej hendes plan var blot et hurtigt kemimøde for en tusse - anden gang vi nmødtes talte vi om det, at jeg måske følte at hun blot gik efter hurtige penge, hun afkræftede dette,  jeg ærgre mig endnu over at jeg tros hendes afvisning gav hende en tusse mere. Men hun var smart vi havde jo allerede en aftale om at ses til mad og hygge tre dage senere.  Pas på hende hunde er pisse smart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

nå fik samme skuffe som dig dykker

hun ville have penge, sagde jeg ville overføre på mobil, men det ville hun ikke, ville have hendes nummer

så tja spild af tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Jamen, så er jeg da glad for jeg trods alt skrev om min oplevelse, således mindst en blev forskånet for hende.

Men nu er hun vist slettet på SD - så pas på, hun dukker sikkert op med et andet navn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...