Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Frederiksberg dreng, hvilken beslutning traf du, det er fint at bede om hjælp, og nogle af os er måske, jeg er, lidt nysgerrig på hvad du besluttede og hvad du fik uf af et GP besøg, kan nu se i en anden tråd du søger om gadeblæs..lad høre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Jeg har kun dette at sige til dig Frbdrengen. Jeg forstår godt din frustration, at være 19 år og ikke have været sammen med en kvinde. Men det er hverken normalt eller unormalt. Jeg er 46 år i dag og fik min sexuelle debut omkring de 20-21 år.... Sååååå kom ikke her ;)

Men jeg vil gerne advare dig !! Og jeg håber du lytter godt efter !!

Går du først ad denne sti, med købesex ... så vil jeg godt advare dig. Det er nemlig fuldstændigt som stoffer, man bliver afhængig af det. Og man skal have pengene i orden. Det er dyrt at købe sex.

 

Angath

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Angath skrev, for 9 timer siden:

Jeg har kun dette at sige til dig Frbdrengen. Jeg forstår godt din frustration, at være 19 år og ikke have været sammen med en kvinde. Men det er hverken normalt eller unormalt. Jeg er 46 år i dag og fik min sexuelle debut omkring de 20-21 år.... Sååååå kom ikke her ;)

Men jeg vil gerne advare dig !! Og jeg håber du lytter godt efter !!

Går du først ad denne sti, med købesex ... så vil jeg godt advare dig. Det er nemlig fuldstændigt som stoffer, man bliver afhængig af det. Og man skal have pengene i orden. Det er dyrt at købe sex.

 

Angath

Det er MEGET vise ord, især det sidste. God advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange ting man kan blive afhængige af i dag.

Internettet, gambling, lotto, cigaretter, coke, tjald, gaming, svigermødre så at at man også kan blive det af piger, er ikke noget nyt..

Ja, er der ikke nogle veninder fra uddannelser/tidligere uddannelser man kan ringe op og bage på og så se hvor det fører hen?

Nu er det sådan at mænd, ligesom kvinder, ofte har et behov for intimitet, kys og kærtegn og det kan altså være svært at finde en pige hvis man står og er rigtig liderlig, for piger tænker mere på hvor meget fyren tjener og om han ville kunne være en god far og på et langsigtet forhold end at de lige har lyst til et knald.

Hvis pigen er liderlig og single, så bliver der guffet lidt chokolade og nippet lidt rødvin og så klarer hun det selv senere..

Købesex er dyrt, men til gengæld kan du så prøve lyshårede,rødhårede, brunetter,slanke og erotisk buttede,asiater, mulater, sydamerianere og sydeuropæere og ikke mindst østeuropæere.

Husk bare kondomer og kun de gange din økonomi tillader det.

Du lever kun en gang, så prøv det i det omfang du finder det lokkende.

(HUSK at det ikke tager overhånd..Så hellere tag en spiller som førnævnte( https://pandamovie.co/adult/:shock:

Gadeblæs er måske lidt vildt når man er en ung fyr og det er pisse koldt udenfor..

Ville nok anbefale en klinik..

https://www.eroguide.dk/massageklinikker/

 

 

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...