Hop til indhold
shiny

Crystal 48 in Amager

Recommended Posts

Men I det mindste er jeg overnevist om, at billederne er ægte. Ærlige billeder der viser “svesken på disken” i stedet for alle de fake annoncer specielt fra udenlandske gp’ er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 2 timer siden:

Men I det mindste er jeg overnevist om, at billederne er ægte. Ærlige billeder der viser “svesken på disken” i stedet for alle de fake annoncer specielt fra udenlandske gp’ er.

Ja de fleste er ikke bare ægte men ret nye og taget på arbejdsstedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
mindet skrev, for 39 minutter siden:

er hun dansk?

Der er ikke ret mange danske piger der vælger (kun) engelsk tekst, er mit bud. Hun er, så vidt jeg ved, østeuropæer. 

Vh. TF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv besøgte omtalte dame for et par år siden, dengang var hun et sted på Frederiksberg,  og så vidt jeg husker er hun fra Ungarn.

Det, som jeg undrer mig over, er at anmelderen bemærker hendes alder. Hun skriver jo ærligt at hun er 48, og det tror jeg passer fint. At man evt. er for ung til at besøge en dame på 48, skal altså ikke komme damen til skade, og jeg synes på ingen måde at hun indikerer at hun skulle leve op unge drenges våde MILF-drømme. 

Efter min mening er hun yderst reel, og man får god valuta for pengene, fx en halv time til 500. 

Hvis man indregner prisen i den samlede bedømmelse, og det bør man gøre, så fortjener hun en anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

When I was going to Copenhagen to meet another woman, Natasa, and she suddenly had a headache and couldn't meet once I was actually at the central station (when I got on the train we were set to meet and she was going to tell me where she was when I texted her from the station), she tried to tell me I could meet her friend Crystal instaead and linked me to her profile... I told her I had come all the way there to meet HER, so I'd wait until she were better :P

So they probably come from the same place or something like that. Crystal showed up again this time at the same time that Natasa came back, so yeah...

I could have been interested actually, but hearing there's not much GFE going on, well... Cheap, but still... I've met cheap ones that were funny, talkative etc and really seemed to enjoy themselves when treated nicely so... And I've met women in their late 40s to 50s before and had a lot of fun, like yesterday in Malmö :)

 

Thank you for the information :)

Redigeret af horndog74

Del dette indlæg


Link til indlæg

Saw Crystal again yesterday....

As usual good value for money....

Two hours with megafrench...1800kr....

Real good deep blow with lots of saliva....she swallowed two loads....and licked my friend really clean....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...