Hop til indhold
Svalereden

jobs

Recommended Posts

Svalereden skrev, for 2 minutter siden:

Hvor ligge man en søge annonce op?

Syntes der var en sektion til det, men kan ikke finde den?

Der er en kategori "Job søges/tilbydes" under det lukkede forum for annoncører :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Svalereden

Det som DK fyr 34 henviser til, det er at du, hvis du er annoncør og ikke bare er bruger på Eroguide.dk

Så kan du i et lukket forum for annoncører finde en kategori "Job søges/tilbydes".

Så hvis du opretter en annonce, ser det ud til at det findes det som du efterlyser :)

Hvordan du så lige opretter en annonce, ja det kan jeg ikke se noget om.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Profilen "Svalereden" var ved en fejl ikke tilføjet annoncør-gruppen. Det er den nu, så du har adgang til forum-kategorien "LUKKET FORUMS FOR ANNONCØRER" og derunder "Job søges eller tilbydes"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden:

@Svalereden

Det som DK fyr 34 henviser til, det er at du, hvis du er annoncør og ikke bare er bruger på Eroguide.dk

Så kan du i et lukket forum for annoncører finde en kategori "Job søges/tilbydes".

Så hvis du opretter en annonce, ser det ud til at det findes det som du efterlyser :)

Hvordan du så lige opretter en annonce, ja det kan jeg ikke se noget om.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Så det du siger er at der skal være en betalt fremhævning ( den der gør at annonce profilen kan ses på forside, og på profil coverfoto ) for at jeg kan få adgang til det forum?

For som nu med betalt virksomheds profil kan jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svalereden skrev, Lige nu:

Så det du siger er at der skal være en betalt fremhævning ( den der gør at annonce profilen kan ses på forside, og på profil coverfoto ) for at jeg kan få adgang til det forum?

For som nu med betalt virksomheds profil kan jeg ikke.

pyt Maya har forklaret det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...