Hop til indhold

Recommended Posts

Var i går på besøg havde ikke været der før og havde ikke bestilt tid, jeg blev modtaget af viste det sig Apple der havde tid og sagde at de tog imod mobile pay, jeg plejer ikke og aftale noget om sex på forhånd, da jeg elsker spændingen om hvordan at det udvikler sig, hun startede med en virkelig professionel helkropsmassage, hvor hun virkelig fik løsnet mine ømme muskler i nakke og ryg. Hun stejfede kun bollene og pikken en enkelt gang og dækkede mig ellers af, da jeg lå på ryggen og kunne se hendes dejlige store bryster der kun halvt blev dækket af hendes sorte kjole fik jeg et ordentligt jern på der var gået ca. en time så fjernede hun håndklædet og begyndte at pirre mig med hendes negle rundt på hele kroppen på en tantra agtig måde, det sitrede i hele min krop og min pik var stiv som en totempæl hvor efter hun spurgte om jeg ville have boom boom for 1000 kr. jeg var solgt og sagde straks ja.

Hun hentede kondom og kom ind og smed tøjet og hvilken gudeskøn krop store dejlige bryster, dejlig fast krop og røv hun startede med at give mig body to body og kyssede mig pikken op imellem de dejlige store bryster hvor efter jeg kom i nogle gevaldige sprøjt, hun tørrede mig og begyndte at give mig blow-job da jeg stadig var stiv og hun kunne næsten tage min pik som hun syntes var godt stor til rodden, der efter fik jeg kondom på og sænkede sin snævre fisse ned over min pik til hun var i bund og sad og kørte frem og tilbage, der efter red hun mig stille og roligt, og spurgte om jeg ville tage hende på ryggen, det var fantastisk at kneppe hende og beskue hendes dejlige bryster, og jeg kom i endnu en god orgasme.

Der efter spurgte hun om jeg ville have et bad som jeg takkede ja til, hun sæbede mig ind og skyllede mig af bag efter imens hun stod oppe på toilettet for at hun kunne nå, hun spurgte om jeg ville have en flaske vand imens at jeg klædte mig på og hun lige skyllede sig, der efter kom hun ud og havde slået sit hår ud, langt flot hår der gik helt ned til røven, jeg betalte og sagde tak for massagen samt at hun godt kunne regne med at se mig igen.

Jeg må sige at det er den bedste oplevelse jeg har haft på en thai klinik til dato, karakter 10 ud af 10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 57 minutter siden:

Var i går på besøg havde ikke været der før og havde ikke bestilt tid, jeg blev modtaget af viste det sig Apple der havde tid og sagde at de tog imod mobile pay, jeg plejer ikke og aftale noget om sex på forhånd, da jeg elsker spændingen om hvordan at det udvikler sig, hun startede med en virkelig professionel helkropsmassage, hvor hun virkelig fik løsnet mine ømme muskler i nakke og ryg. Hun stejfede kun bollene og pikken en enkelt gang og dækkede mig ellers af, da jeg lå på ryggen og kunne se hendes dejlige store bryster der kun halvt blev dækket af hendes sorte kjole fik jeg et ordentligt jern på der var gået ca. en time så fjernede hun håndklædet og begyndte at pirre mig med hendes negle rundt på hele kroppen på en tantra agtig måde, det sitrede i hele min krop og min pik var stiv som en totempæl hvor efter hun spurgte om jeg ville have boom boom for 1000 kr. jeg var solgt og sagde straks ja.

Hun hentede kondom og kom ind og smed tøjet og hvilken gudeskøn krop store dejlige bryster, dejlig fast krop og røv hun startede med at give mig body to body og kyssede mig pikken op imellem de dejlige store bryster hvor efter jeg kom i nogle gevaldige sprøjt, hun tørrede mig og begyndte at give mig blow-job da jeg stadig var stiv og hun kunne næsten tage min pik som hun syntes var godt stor til rodden, der efter fik jeg kondom på og sænkede sin snævre fisse ned over min pik til hun var i bund og sad og kørte frem og tilbage, der efter red hun mig stille og roligt, og spurgte om jeg ville tage hende på ryggen, det var fantastisk at kneppe hende og beskue hendes dejlige bryster, og jeg kom i endnu en god orgasme.

Der efter spurgte hun om jeg ville have et bad som jeg takkede ja til, hun sæbede mig ind og skyllede mig af bag efter imens hun stod oppe på toilettet for at hun kunne nå, hun spurgte om jeg ville have en flaske vand imens at jeg klædte mig på og hun lige skyllede sig, der efter kom hun ud og havde slået sit hår ud, langt flot hår der gik helt ned til røven, jeg betalte og sagde tak for massagen samt at hun godt kunne regne med at se mig igen.

Jeg må sige at det er den bedste oplevelse jeg har haft på en thai klinik til dato, karakter 10 ud af 10

Det er lidt hyggeligt når hun står på kummen og sæber ind.

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, den ‎14‎-‎10‎-‎2017 at 09:58:

Det er lidt hyggeligt når hun står på kummen og sæber ind.

8000

er det normalt med 2 skud i bøssen-ved fp ?

eller er det en speciel Jyllands service

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 12 minutter siden:

er det normalt med 2 skud i bøssen-ved fp ?

eller er det en speciel Jyllands service

Normalen for Jylland er et skud

Venligst 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Hr. Mr. Bean. Det er ikke i orden at ligge billeder ud af pigerne, hvis ikke du har aftalt det med dem, jeg syntes at du skal fjerne billederne omgående. Hav en god aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thor23 skrev, for 1 time siden:

Det er ikke i orden at lægge billeder ud, hvis ikke du har en aftale med pigerne, du vil vel heller ikke bryde dig om at nogen tog billeder på din FB, og lagde dem på nettet.

Jeg har ikke taget nogen billeder fra Facebook og uploadet her. Jeg har blot indsat et par facebook links ligesom når man linker til billeder i annoncer.

Det er så forum softwaren her der åbenbart selv der automatisk konverterer facebook billed links til indlejrede billeder på forummet ved at indlejre dele af Facebooksiden inklusive billeder her.

Men sletter de billedet på Facebook, så forsvinder det også automatisk her da det blot er en indlejret Facebook side, modsat hvis man uploader billeder her til siden, hvor de så ville have blevet her permanent også hvis de valgte at slette billederne på Facebook.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thor23 skrev, for 11 minutter siden:

Er der nogen her der kan forklare mig hvordan man sletter et indlæg. ?

Det kan man ikke, med mindre man er moderator, da admin har valgt at blokere for almindelige forummedlemmers mulighed for at slette egne indlæg. Man kan heller ikke redigere sine indlæg efter x antal minutter. Hvis du vil have slettet et af dine indlæg må du klikke på "Rapporter indlæg" knappen øvesrt til højre på det indlæg du ønsker slettet og så skriv en besked til moderatorerne om, hvorfor du rapporterer indlægget.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg

Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 2 timer siden:

det er Amita ... hende som ejer butikken :)

Fejl 40

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...