Bananas 17698 Skrevet 12. Oktober, 2017 Vejle og Bananas var ikke en match made in heaven. Så jeg færdedes videre imod Sverige, men standsede i Fredericia. Det er jeg glad for. Meget glad. Bee gemmer sig på en klinik hvor alle ser dig gå ind. Hele Fredericia står på gaden og kigger, men det kan jeg sige - det er det værd. Hvis så mine børn, den svenske Konge og Trump kiggede, så ville jeg stadig gå ind igen. Det er længe siden jeg mødte en kvinde der fik mig op at ringe på den måde. Hun er ikke klassiskt smuk, men sikken en kvinde, sikken en krop, sikken en væremåde. Efter cirka 20 minutter med lidt massage og lidt jokes for at få stemningen op, så begynder hun at lire. Og hvordan hun gør det, holy .... I der nyder thaiuniverset, ved at det nogle gange kan blive kedeligt at ligge der og vente på at noget eventuelt skal ske. Ikke så med Bee. Det når ikke at blive en millimeter kedeligt inden hun er igang. Hun lirede mig op til den grad at jeg ikke viste hvordan jeg ville kunne standse på briksen. "Please turn around honey"... Jeg nåede næppe at vende mig, inden hun havde bananen i munden....jeez ... hun kunne have sagt 10.000 kr hvis du vil mere" Og jeg havde svaret: "Yes, please sure, don't stop." Men det sagde hun ikke. Hun kun spurgte meget normalt og venligt: "You want something extra?" Jeg er helt imponeret af hvordan hun gør det. Something extra? Ja tak, meget gerne, alt andet er umuligt. Det blev til halvanden time. Meget vådt, meget varmt, meget svedigt. Aner ikke hvordan jeg kunne holde hele vejen til mål, men det gik. Seksuell kunst i des fineste form. Jeg har længe ventet på at få møde en kvinde i niveau med Nina Siambabe i Kbh, og endelig skete det. Er bare glad for Bee ikke er i Kbh, for så ville jeg ikke kunne finde ud af det. Men kan godt tænke mig at køre de 300 km til Fredericia kun for at få opleve hende igen. Så god er hun. Hun ville have 1200 kr for oplevelsen, men det går sagtens at forhandle. Jeg fik op det til 1500. Det var mere rimeligt og efter lidt tøven gik hun med til det. Bee good and Bee will be good to you. Og hvor er jeg glad det ikke lykkedes i Vejle. Så ville jeg jo ikke have mødt Bee. Der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 13. Oktober, 2017 Hvad gav du for den halvanden time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1777 Skrevet 13. Oktober, 2017 Knægten skrev, for 2 timer siden: Hvad gav du for den halvanden time Læs dog @Bananas anmeldelse hvor det tydeligt står. Helt enig, Bee er også den bedste thai jeg har været sammen med 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 13. Oktober, 2017 Mr1time skrev, 1 time siden: Læs dog @Bananas anmeldelse hvor det tydeligt står. Helt enig, Bee er også den bedste thai jeg har været sammen med Rolig nu da det er trodsalt morgen her hvor jeg står 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 13. Oktober, 2017 Må man komme flere gange i løbet af tiden? Jeg havde ikke holdt 1,5 time med den gode behandling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17698 Skrevet 13. Oktober, 2017 Elprebsi skrev, for 47 minutter siden: Må man komme flere gange i løbet af tiden? Jeg havde ikke holdt 1,5 time med den gode behandling Jeg aner det ikke. Jeg er en mand der satser det hele på det store skud der venden jorden op og ned. Det skal også siges at jeg ikke bestilte halvanden time, men når jeg var ude så var det så lang tid vi havde brugt sammen. Så please, gå ikke til hende og sig Bananas fik halvanden time til en times pris. Nogle gange får man bare mere og andre mindre. Med Bee er det lidt ligegyldigt for er det noget man ikke gør hos hende så er det at kigge på klokken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 13. Oktober, 2017 Bare rolig - den slags ville jeg ikke sige. Jeg må få besøgt hende og se om man ikke kan få to skud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1777 Skrevet 13. Oktober, 2017 Jeg har været der en del gange ved bee, og også andre af pigerne på stedet. Ercaldrig blevet tilbudt flere gange sex på en time, heller ikke da jeg var med 2 piger på samme tid. må så også erkende at jeg aldrig har spurgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 13. Oktober, 2017 Bananas skrev, for 17 timer siden: Men kan godt tænke mig at køre de 300 km til Fredericia kun for at få opleve hende igen. Så god er hun. Hun ville have 1200 kr for oplevelsen, men det går sagtens at forhandle. Jeg fik op det til 1500. Det var mere rimeligt og efter lidt tøven gik hun med til det. Sikke da en fortælling. Skal selv snart til Fredericia og kunne da godt finde på at aflægge hende et besøg. Men - hvor meget betalte du for den time (som blev til halvanden) Du skriver hun ville have 1200 men du fik det forhandlet op til 1500? Ehhh ikke den måde jeg normalt prutter om prisen. Skulle der reelt have stået du fik det NED til 1200 fra 1500? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17698 Skrevet 13. Oktober, 2017 22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden: Sikke da en fortælling. Skal selv snart til Fredericia og kunne da godt finde på at aflægge hende et besøg. Men - hvor meget betalte du for den time (som blev til halvanden) Du skriver hun ville have 1200 men du fik det forhandlet op til 1500? Ehhh ikke den måde jeg normalt prutter om prisen. Skulle der reelt have stået du fik det NED til 1200 fra 1500? Nej, jeg er jo ikke jyde og syntes 1200 var alt for billigt for det jeg fik. Min fremgangsmåde er nogle gange at prutte op prisen lidt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 13. Oktober, 2017 Bananas skrev, Lige nu: Nej, jeg er jo ikke jyde og syntes 1200 var alt for billigt for det jeg fik. Min fremgangsmåde er nogle gange at prutte op prisen lidt. Tak for svaret, du er sgu hurtig. I hvert fald til at svare... He... så har hun jo tjent rigeligt på dig, så kan jeg måske prutte hende 300 kr ned. Ej, normalt betaler jeg bare hvad de forlanger. Jyder prutter prisen ned og Kjøvenhavnere prutter den op. Vi fynboer betaler bare hvad det koster... Kan du fortælle hvor i Fredericia hun befinder sig. Evt. bare et gadenavn i en PM. Kan se der er denne tråd samt der begge omhandler Bee, men de linker til to forskellige. Hvad er hoved og hale på det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17698 Skrevet 13. Oktober, 2017 Jeg er jo ikke Københavnere, men svensker, og vi siges jo være temmelig naive, men generøse Tæt på Fakta i centrum og du skal altså ikke være genert når du ringer på døren. Ring dem så får du adressen. Tfn finder du her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 13. Oktober, 2017 Igen tak for info. Håber min tur til Fredericia flasker sig så jeg kan komme et smut forbi dem. God weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1777 Skrevet 13. Oktober, 2017 22 cm and thick skrev, for 42 minutter siden: Igen tak for info. Håber min tur til Fredericia flasker sig så jeg kan komme et smut forbi dem. God weekend. Mit indlæg som du henviser til, er fra foråret, så måske link idag er anderledes. Men på annoncelight er deres annonce med overskrift "bee, meena og petty" det er tæt på Hovedgaden, skråt over for fakta. På butikken står der massage, så ingen er i tvivl om hvad du skal. Det har jeg dog ingen problemer med, da jeg ikke er fra Fredericia, og så er der gratis parkering ved Fakta. Jeg kører også gerne 45 min. hver vej for at besøge Bee, istedet for at besøge en i Odense som ville spare mig for 2 x 30 min. jeg har prøvet både yngre, flottere, tykkere og tyndere, men ingen andre har jeg fået en behandling som ved Bee, selvom hun er i starten af 40'erne, og jeg er et gammelt fjols på 50 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17698 Skrevet 13. Oktober, 2017 Mr1time skrev, for 36 minutter siden: jeg har prøvet både yngre, flottere, tykkere og tyndere, men ingen andre har jeg fået en behandling som ved Bee, selvom hun er i starten af 40'erne, og jeg er et gammelt fjols på 50 år Og jeg er et endnu ældre fjols. Selvfølgelig kan man købe møden med yngre modeller men jeg er nu kommet til konklusionen at det gerne er de lidt ældre der nemmest får mig op i himlen. Eller rettere; det er KUN de lidt ældre. Og thai'erne har jo det - mange af dem - med at bare blive flottere og mere sexet jo ældre de bliver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 14. Oktober, 2017 He he jeg er dog ikke 50 endnu, men bor heldigvis (desværre) heller ikke i Fredericia, men skæbnen vil så at jeg har et ærinde der og meget tyder så på at jeg nok ikke har lyst til at lade chancen for at besøge Bee gå fra mig. Hvis jeg nu er uheldig at hun ikke er der, er en af de andre så også et besøg værd eller er der evt. et andet sted i byen der i så fald er bedre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Decameron14 163 Skrevet 14. Oktober, 2017 (edited) Bee findes der kun en af. Meena som er samme sted er nu heller ikke værst, hvis Bee skulle være optaget. Man kunne også køre det sidste stykke til Vejle, hvor eksempelvis S også er højt rost af mange. Du kan evt. læse om mit besøg hos Meena her: Redigeret 14. Oktober, 2017 af Decameron14 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2017 Dejligt at høre om din oplevelse Bananas. Og dejligt at du ikke prutter om prisen. Tak er enig omkring Bee. Hun hører til i toppen blandt rigtigt mange Thai i trekantsområdet. Lækker og rigtig sød. 1500 er rigtigt godt givet ud. Value for money. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hankatten75 Skrevet 15. Oktober, 2017 Bee og S i en trekant...det må være drømmescenariet før man skal herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 15. Oktober, 2017 Hvor finder man denne s henne af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 15. Oktober, 2017 Knægten skrev, 1 time siden: Hvor finder man denne s henne af Hos Nara i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
al3000 695 Skrevet 15. Oktober, 2017 Tilbyder hun analsex? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hankatten75 Skrevet 15. Oktober, 2017 Tror jeg nok, men synes ikke det er fedt med kondom, det klarer fruen derhjemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 15. Oktober, 2017 Snakker vi om bee i Fredericia eller s som er hos nara i vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 16. Oktober, 2017 Jeg tilslutter mig koret med et HALLELUJA OG ALMEN. Jeg var på besøg ved Bee mandag formiddag og havde en fantastisk time. Hun er jo helt fantastisk (og stram) Hun har bestemt ikke travlt med at gøre en færdig og trækker den så længe hun overhovedet kan Mere er det vel ikke nødvendig at uddybe, vel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg