Hop til indhold
JenniferRomantica

Nervøsitet..

Recommended Posts

Okay.. Kender i det der når man skal starte noget nyt op.? 

Jeg har nu arbejdet i knap 2 år i branchen.. Jeg startede på Romantica.. Og har arbejdet der fast lige siden.. Siden er Eventyrpigerne, Sexyclub og Vordingborgpigerne kommet til stille og roligt.. Men det er jo alle de samme slags steder.. Altså der foregå de samme ting på stortset samme måde.. 

I morgen har jeg så min første vagt i Copenhagen saunaclub.. Og der foregå tingene lidt anderledes end de andre steder.. Jeg er forbandet nervøs vil jeg gerne indrømme.. Arghmen jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv.. Lige pludselig skal jeg selv styre tiden osv osv osv:shock:.. Det sku da nervepirrende.. 

Hvad gør I ved nervøsitet når det føles nyt og farligt.?

Jeg er skide dårlig til nye ting generelt.. Som i virkelig dårlig.. Da de begyndte at renoverer Romantica var jeg ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg rendte rundt med mit lille vaterpas og tjekkede alting.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Okay.. Kender i det der når man skal starte noget nyt op.? 

Jeg har nu arbejdet i knap 2 år i branchen.. Jeg startede på Romantica.. Og har arbejdet der fast lige siden.. Siden er Eventyrpigerne, Sexyclub og Vordingborgpigerne kommet til stille og roligt.. Men det er jo alle de samme slags steder.. Altså der foregå de samme ting på stortset samme måde.. 

I morgen har jeg så min første vagt i Copenhagen saunaclub.. Og der foregå tingene lidt anderledes end de andre steder.. Jeg er forbandet nervøs vil jeg gerne indrømme.. Arghmen jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv.. Lige pludselig skal jeg selv styre tiden osv osv osv:shock:.. Det sku da nervepirrende.. 

Hvad gør I ved nervøsitet når det føles nyt og farligt.?

Jeg er skide dårlig til nye ting generelt.. Som i virkelig dårlig.. Da de begyndte at renoverer Romantica var jeg ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg rendte rundt med mit lille vaterpas og tjekkede alting.. Hahaha.. 

Du er jo en stor pige, så det skal nok gå det hele skal du se....... ;)

 

Nevøsitet kan også bruges positivt......hvis dét er spændingsnervøsitet, og du bare har sommerfugle i maven så nyd den - for det betyder et du glæder dig.

Hvis du løber på toilettet hele tiden af bar nervøsitet, så overvej om det er det rigtige du har gang i.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag en dyb indånding og sig højt til dig selv:" Tag det roligt!". Så skal du tænke bevidst over, hvilke nye udfordringer, der ligger foran dig og prøve at forholde dig til dem.

Husk dog at en anelse nervøsitet før noget nyt er helt normalt og faktisk (i eksamenssituationer i det mindste) kan øge din præstation (til glæde for dine gæster).

Jeg har selv (for mange år siden 06/06/06) besøgt stedet, som det tredje på en tour-de-sexe og den dejlige pige formåede at give mig en super oplevelse. Det vil du sikkert også kunne gøre ved dine gæster.

Og så vil jeg sige, at visse udfordringer kan jeg heller ikke magte, men besøg hos dine kolleger er jeg ikke længere supernervøs for. Chin up, face the future, that is where you're going to spend the rest of your life.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 56 minutter siden:

Okay.. Kender i det der når man skal starte noget nyt op.? 

Jeg har nu arbejdet i knap 2 år i branchen.. Jeg startede på Romantica.. Og har arbejdet der fast lige siden.. Siden er Eventyrpigerne, Sexyclub og Vordingborgpigerne kommet til stille og roligt.. Men det er jo alle de samme slags steder.. Altså der foregå de samme ting på stortset samme måde.. 

Held og lykke med det nye sted <3

Har det på præcis samme måde som dig så jeg læser lidt med i de svar der kommer.

Hilsner

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 51 minutter siden:

 

I morgen har jeg så min første vagt i Copenhagen saunaclub.. Og der foregå tingene lidt anderledes end de andre steder.. Jeg er forbandet nervøs vil jeg gerne indrømme.. Arghmen jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv.. Lige pludselig skal jeg selv styre tiden osv osv osv:shock:.. Det sku da nervepirrende.. 

 

Jeg har aldrig rigtigt helt fundet ud af hvordan konceptet er på Copenhagen saunaclub, så håber da, at når du er faldet til, kan fortælle lidt stedet og koncepterne.  Med hensyn til nervøsitet, bruger jeg metoden "Rolig nu gamle dreng, du er vist ikke den første der skal prøve det, og de andre har sikkert forståelse for at man lige skal ind i tingene". Jeg tænker som regel også "hvad er reelt det værste der kan ske",   Men ellers har jeg ingen bud.  Jeg tror også af din nervøsitet har lidt dybere rødder end blot almen nervøsitet, så det er nok rigtigt svært at give gode og brugbare råd.

Men held og lykke på den første arbejdsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min nervøsitet bunder nok i hele den her idé om at skulle prøve noget nyt.. Det Jeg skide hamrende dårlig til.. Især når jeg egentlig er tilfreds med det jeg har i forvejen.. Og jeg er mega glad for de piger og teler der er de forskellige steder jeg i forvejen arbejder..

Men derfor er det generelt stadig sundt at udfordre sig selv.. Og hvad jeg har hørt omkring sauna klub så snakker man en del mere og hygger mere med gæsterne end hvad der er muligt på normale bordeller.. Og det er lige mig.. Især delen med at snakke.. Hahaha.. Og hvem vil ikke gerne tilbringe dagen i en dejlig varm spa.? 

Tak for alle de gode råd.. Jeg er sikker på det nok skal blive skide godt.. Skal på vagt med min bedste veninde så håber hun guider bare en smule.. Hahaha.. 

Men derfor kan nervøsiteten jo stadig godt være der.. Måske det er mere "spændt"hed end nervøsitet.?! Hmm.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Okay.. Kender i det der når man skal starte noget nyt op.? 

Jeg har nu arbejdet i knap 2 år i branchen.. Jeg startede på Romantica.. Og har arbejdet der fast lige siden.. Siden er Eventyrpigerne, Sexyclub og Vordingborgpigerne kommet til stille og roligt.. Men det er jo alle de samme slags steder.. Altså der foregå de samme ting på stortset samme måde.. 

I morgen har jeg så min første vagt i Copenhagen saunaclub.. Og der foregå tingene lidt anderledes end de andre steder.. Jeg er forbandet nervøs vil jeg gerne indrømme.. Arghmen jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv.. Lige pludselig skal jeg selv styre tiden osv osv osv:shock:.. Det sku da nervepirrende.. 

Hvad gør I ved nervøsitet når det føles nyt og farligt.?

Jeg er skide dårlig til nye ting generelt.. Som i virkelig dårlig.. Da de begyndte at renoverer Romantica var jeg ved at gå ud af mit gode skind.. Jeg rendte rundt med mit lille vaterpas og tjekkede alting.. Hahaha.. 

Kære JenniferRomantica:)

Jeg erindrer Amerikanske Alicia Keys med det der kaldes en "taleboble" hvor sagde noget i denne retning : "What would you do if you weren´t afraid"

- - kan det afhjælpe din nervøsitet lidt ??                 

Nervøs og bange er faktisk 2 sider af samme sag.

 

Mange hilsner, og held lykke med på vejen til dig:)

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@JenniferRomantica Du er sej! 

Det bliver 100% en oplevelse for dig, jeg har aldrig prøvet det. Men jeg har hørt at det skulle være super hyggeligt :-)

Jeg hepper på at du får en sjov aften :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 33 minutter siden:

@JenniferRomantica Du er sej! 

Det bliver 100% en oplevelse for dig, jeg har aldrig prøvet det. Men jeg har hørt at det skulle være super hyggeligt :-)

Jeg hepper på at du får en sjov aften :-) 

Tak smukke.. 

Og tak for "hepningen".. Hehe.. 

:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 44 minutter siden:

Tak smukke.. 

Og tak for "hepningen".. Hehe.. 

:wub:

Trine har ret,

Det er vældig hyggeligt, man sidder der med en nøgen lækkerhed og hygger og nusser før man skal kneppe. Det gav mig lidt mere ro på end blot "Wham,Bam, Thank you Ma'am!", men nu holder jeg også utroligt meget af snakken efter (her tager man den bare først).

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Hvordan fungerer det i saunaklubben? Må man hænge ud alt det man vil, eller får man et blåt bånd på når man kommer ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MichSims skrev, 1 time siden:

Hvordan fungerer det i saunaklubben? Må man hænge ud alt det man vil, eller får man et blåt bånd på når man kommer ind?

Øhm som jeg har forstået det så betaler man for en kvindes selskab i en time eller to eller så meget man vil betale for.. Og den tid har du så sammen med kvinden.. Man har så en tur i spa i ca en halv time og så en halv times hygge på værelset.. Men som sagt har jeg ikke prøvet at være der endnu så jeg aner i teorien ikke mere end du gør..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cykelmyggen
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Øhm som jeg har forstået det så betaler man for en kvindes selskab i en time eller to eller så meget man vil betale for.. Og den tid har du så sammen med kvinden.. Man har så en tur i spa i ca en halv time og så en halv times hygge på værelset.. Men som sagt har jeg ikke prøvet at være der endnu så jeg aner i teorien ikke mere end du gør..

Ser meget frem til at høre din oplevelse med det nye sted :-)

Det er særlig sejt du udfordrer dig selv og tør noget du ved bringer dig udenfor din "comfort zone" ..... det flytter bjerge og tro mig ... du vil helt sikkert smile af dig selv når du står på den anden side og vagten er overstået første gang.

Hep herfra også :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jennifer

 

Jeg er spændt på hvordan din første vagt er forløbet, har ikke været hos Copenhagen saunaclub, det er fine billeder og sikkert skønne kvinder.

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ski da ikke lige om den her må blive smidt op herinde eller hvor den evt skal slås op.. Men tænker det kan flyttes hvis det er.. 

I dag havde jeg min første vagt et helt nyt sted med en rimelig anderledes arbejdsgang.. Copenhagen Sauna Club.. 

For det første vil jeg sige det er et lækkert sted.. På trods af en smule forvirrende planløsning eller udnyttelse af m2.. Hehe.. 

Pigerne er søde og fantastiske.. De tog rigtig godt imod mig hvilket jeg var utrolig glad for fordi det er ingen hemmelighed at jeg var rimelig spændt/nervøs for hvordan det hele foregik osv..

Hvilket min første gæst vist sagtens kunne fornemme.. Arghmen aldrig nogensinde siden min debuterende vagt har jeg følt mig mere uprofessionel, fumlende og jomfruelig.. Hahaha.. Heldigvis var han selv van til at komme der så han måtte et par gange sige "øhm nej det gør man først bagefter " og blidt guide.. Hahaha.. 

Jeg må indrømme at jeg er fan af setuppet.. Og jeg er fan af det faktum at der kan betale med kort.! Et eller andet sted havde jeg i mit hoved forestillet mig at det var større.. Men det gør mig ikke noget at det ikke er en decideret svømmehal fordi det gør oplevelsen mere intim og hyggelig..

Faciliteterne er rene og fine.. Og en ting er sikkert.. Man er helt 100 på at få en hel ren pige med sig ind på værelset.. Hahaha.. Man bader UTROLIG meget.. Men hvem ville ikke elske hvis halvdelen af deres arbejdsdag kunne bruges i en dejlig varm spa:wub:.. Det gjorde jeg i hvertfald.! 

Jennifer er fan.!! Kan slet ikke forstår der ikke er skrevet meget mere om stedet i det her forum.. Det er lækkert.. 

Nu vil jeg drage tilbage til mine velkendte jagtmarker indtil om 14 dage hvor turen atter gå til Copenhagen sauna club:D..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan du bare se, det var ikke noget at være nervøs over. Godt du havde en god oplevelse og at du glæder dig til at komme igen. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

 

Jennifer er fan.!! Kan slet ikke forstår der ikke er skrevet meget mere om stedet i det her forum.. Det er lækkert.. 

 

 

Hej Jennifer.

Nu har du selv skabt omtalen og promoveringen af stedet,og sikkert også en masse nysgerrige læsere. Kunne du ik fortælle lidt om konceptet,prisen, varigheden og ydelserne. Er det udelukkende de blide former der sælges,eller er det også muligt hvis man kommer med lidt kinky ønsker? Er samtlige af dine kollegaer danske?:)

stedet har jo nærmest levet sit eget liv i mange år,uden at ha behov for de store reklamefremstød,så jeg tænker at du kunne være den rette til en opdatering.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 timer siden:

Jeg ved ski da ikke lige om den her må blive smidt op herinde eller hvor den evt skal slås op.. Men tænker det kan flyttes hvis det er.. 

I dag havde jeg min første vagt et helt nyt sted med en rimelig anderledes arbejdsgang.. Copenhagen Sauna Club.. 

For det første vil jeg sige det er et lækkert sted.. På trods af en smule forvirrende planløsning eller udnyttelse af m2.. Hehe.. 

Pigerne er søde og fantastiske.. De tog rigtig godt imod mig hvilket jeg var utrolig glad for fordi det er ingen hemmelighed at jeg var rimelig spændt/nervøs for hvordan det hele foregik osv..

Hvilket min første gæst vist sagtens kunne fornemme.. Arghmen aldrig nogensinde siden min debuterende vagt har jeg følt mig mere uprofessionel, fumlende og jomfruelig.. Hahaha.. Heldigvis var han selv van til at komme der så han måtte et par gange sige "øhm nej det gør man først bagefter " og blidt guide.. Hahaha.. 

Jeg må indrømme at jeg er fan af setuppet.. Og jeg er fan af det faktum at der kan betale med kort.! Et eller andet sted havde jeg i mit hoved forestillet mig at det var større.. Men det gør mig ikke noget at det ikke er en decideret svømmehal fordi det gør oplevelsen mere intim og hyggelig..

Faciliteterne er rene og fine.. Og en ting er sikkert.. Man er helt 100 på at få en hel ren pige med sig ind på værelset.. Hahaha.. Man bader UTROLIG meget.. Men hvem ville ikke elske hvis halvdelen af deres arbejdsdag kunne bruges i en dejlig varm spa:wub:.. Det gjorde jeg i hvertfald.! 

Jennifer er fan.!! Kan slet ikke forstår der ikke er skrevet meget mere om stedet i det her forum.. Det er lækkert.. 

Nu vil jeg drage tilbage til mine velkendte jagtmarker indtil om 14 dage hvor turen atter gå til Copenhagen sauna club:D..

 

Wow tak for en lille god anmeldelse af din første vagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søge funktionen giver ord som slidt, forfaldent, dyrt men også afslappet og med charme. Mest udenlandske piger, noget for enhver smag. 1800 for spa, sauna, fransk og dansk med den udenlandske pige. Måske betales ekstra for ekstra ydelser. Man møder andre kunder. Det er bare hvad andre har skrevet for nyligt. Har ikke været der selv, men er da nysgerrig, som jo også er formålet med tråden ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Saunaklubben skriver flere steder på hjemmesiden at værtinderne er danske og taler flere sprog. 

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke det er hverken slidt eller forfaldent.. Dele af huset forekommer af nyere dato og andre dele er ældre.. Men jeg synes bestemt ikke det er forfaldent..

Jeg ved ikke om 1100 er dyrt for en time i dejligt selskab.. Fordi det er jo det timen koster.. Hvor du så oveni betaler 700 for faciliteterne (spa, sauna værelse osv).. Normalt tager jeg 2100 for en time.. Så der jo så spørgsmålet omkring hvad man få for sine penge.. Man kan ikke have sex i en hel time for 1100 nej.. Hvis jeg skulle knalde i en time for 1100 ville jeg ikke arbejde på stedet.. Men en halv times sex og så ellers spa osv i den anden halve time synes jeg egentlig stadig er en god deal.. Men klart at konceptet ikke er til de mænd der bare kommer for at knalde på fra start til slut..

Det her er hygge og atmosfære..

Det heller ikke et sted for mænd der er voldsomt nervøse for at møde andre mænd der i bund og grund er der for det samme som du selv er.. Jeg har set et venteværelse og jeg ved ikke om man evt kan snakke med huspasseren hvis man nu er i en speciel situation med henhold til genkendelighed men jeg tror muligheden foreligger.. Dog er der en meget hjemlig og hyggelig stemning hvor man render forbi hinanden på kryds og tværs og pigerne render rundt i sexede og frække kjoler..

Der er mulighed for en sludder for en sladder imens man venter på at hilse på de dejlige damer.. Det er utrolig velegnet til en kammeratslig tur efter en druktur eller bare fordi "the more the marrier"-tur.. 

Og bare muligheden for at opleve noget anderledes i den her branche der ikke lider under de største forandringer eller nytænkning er jo lækkert.. Det er lidt en speciel form for "udstilling" det der med at står 5-6 piger på række og gå ind en efter en og sige sit navn og give hånd og ud igen.. Måske med en masse mænd i venteren.. Men det fedt.. Især pga den stemning der hurtigt indfinder sig i sådan en "locker room" situation imellem mænd.. Hahaha.. 

I fredags var vi to danske piger og så var der 4 udenlandske piger der alle snakkede ganske udemærket engelsk.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 30 minutter siden:

Saunaklubben skriver flere steder på hjemmesiden at værtinderne er danske og taler flere sprog. 

Enzo.

Ikke alle er danske.. Der er en del udenlandske piger.. Men alle snakker ganske udemærket og forståeligt engelsk:D.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg refererede blot hvad andre havde skrevet. Fint med uddybning. 

Surt at der ikke er en vagtplan, og vist kun model-/stemningsbilleder. Hilser pigerne nøgne/topløse som på klub i Tyskland, eller er det mere gætteri/held hvad man kaster sig ud i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke om 1100 er dyrt for en time i dejligt selskab.. Fordi det er jo det timen koster.. Hvor du så oveni betaler 700 for faciliteterne (spa, sauna værelse osv).. Normalt tager jeg 2100 for en time.. Så der jo så spørgsmålet omkring hvad man få for sine penge.. Man kan ikke have sex i en hel time for 1100 nej..

 

bare et nysgerrigt spørgsmål

hvis nu herren fravælger spa og sauna osv og kun betaler 1100, hvor lang tid er det så?

hvis det stadig er en time, hvordan afgrænser man så det der med at det kun er sex i en halv time?

et andet spørgsmål

bliver der skiftet vand i spa hver time eller bliver der bare fyldt ny varme på?

:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...