Hop til indhold
Bananas

En grå time hos Nara i Vejle.

Recommended Posts

Efter en lang grå uge på vejene i Europa skulle jeg så endelig få lidt thailandsk varme i Vejle. Det var planen i hvert fald.

Vejle - et Mekka for dem der elsker thaimassage og alt som der tilhører. Virker det til når man læser med herinde. 
Og jeg tænke jeg skulle få lidt af kagen. Nærmere bestemt sigtede jeg på en duo med Nang og S i deres nye lokaler. Efter tip herinde på EG.  Ringede og bestilte det hele, men når jeg kom ind i den nyistandsatte og flotte (og varme) klinik, fick jeg hverken møde den ene eller den anden eller en duo - men Liza 28 i silverkjole og silicone.


Efter en massage der stræber efter noget slags rekord i ligegyldighed og total mangel på antydning om noget ekstra, kom alligevel spørgsmålet. Jeg var jo i Vejle og sagde ja tak. Så blev det sex der stræbede efter mesterskabstitlen i kedelighed. Jeg aborterede det hele selv, forklarede venligt at jeg var alt for træt for at komme, betalte den i hvert fald venlige Liza og gik derfra.


NB Liza var meget sød og venlig og smuk. Bare ikke den slags kvinde der får mig at mindes hvad det er at være mand.


Derefter tilbragte jeg en time med at forsøge få fat på Beer, uden held.
Så forladt jeg Vejle og tog til Fredericia.

Og det var jo i Fredericia mit stykke af kagen ventede. Hele kagen faktiskt. Stadig gråt ude, men pludselig sol i mit sind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 timer siden:

Efter en lang grå uge på vejene i Europa skulle jeg så endelig få lidt thailandsk varme i Vejle. Det var planen i hvert fald.

Vejle - et Mekka for dem der elsker thaimassage og alt som der tilhører. Virker det til når man læser med herinde. 
Og jeg tænke jeg skulle få lidt af kagen. Nærmere bestemt sigtede jeg på en duo med Nang og S i deres nye lokaler. Efter tip herinde på EG.  Ringede og bestilte det hele, men når jeg kom ind i den nyistandsatte og flotte (og varme) klinik, fick jeg hverken møde den ene eller den anden eller en duo - men Liza 28 i silverkjole og silicone.


Efter en massage der stræber efter noget slags rekord i ligegyldighed og total mangel på antydning om noget ekstra, kom alligevel spørgsmålet. Jeg var jo i Vejle og sagde ja tak. Så blev det sex der stræbede efter mesterskabstitlen i kedelighed. Jeg aborterede det hele selv, forklarede venligt at jeg var alt for træt for at komme, betalte den i hvert fald venlige Liza og gik derfra.


NB Liza var meget sød og venlig og smuk. Bare ikke den slags kvinde der får mig at mindes hvad det er at være mand.


Derefter tilbragte jeg en time med at forsøge få fat på Beer, uden held.
Så forladt jeg Vejle og tog til Fredericia.

Og det var jo i Fredericia mit stykke af kagen ventede. Hele kagen faktiskt. Stadig gråt ude, men pludselig sol i mit sind.

Lyder som en trist oplvelse. Måske du ramte dem på en dårlig dag eller hvad tænker du selv ? Der er ellers så voldsomt mange positive thai-Vejle-tråde herinde at man skulle tro det var løgn ;)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Morgen

Træls læsning /oplevelse

kunne godt have undet dig en tur med S hun er i min optik lækker og dejlig. Ser ud til at man skal undgå Lisa.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 50 minutter siden:

Lyder som en trist oplvelse. Måske du ramte dem på en dårlig dag eller hvad tænker du selv ? Der er ellers så voldsomt mange positive thai-Vejle-tråde herinde at man skulle tro det var løgn ;)

 

Nej ikke en særligt trist oplevelse. Det er altid noget særligt med kvindehænder på din krop, selv om de ikke kan massere. Og hun var smuk at se på, selv om jeg ikke kan lide silicone. Og det var varmt og dejligt derinde, og lille Bananas syntes det var vamt og dejligt i hendes mund. Så det var helt ok, men massagen og sexen var ikke noget at mindes.

Sådan er det bare iblandt. Til at leve med.:)

 

8000 skrev, for 34 minutter siden:

Morgen

Træls læsning /oplevelse

kunne godt have undet dig en tur med S hun er i min optik lækker og dejlig. Ser ud til at man skal undgå Lisa.

Venligst 8000

Jeg ved ikke hvis man skal undgå Lisa. Hun var meget sød og venlig og faktiskt ret sexet. Men hun var ikke for mig. Helt sikkert fungerer det bedre for andre. Og for mig fungerede det siden fint i Fredericia, så min dag var ikke træls :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

hansisexy:

Nej - hun rejser hjem på mandag - jeg var på besøg i deres nye - meget varme - lokaler i tirsdags.

bananas:

hvorfor havde du ikke lavet en aftale med de 2 andre kvinder på forhånd i stedet for at troppe op uden - du kan vel ikke forvente at begge 2 er ledige, men alligevel træls for dig at du ikke fik hvad du kom efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 1 time siden:

hansisexy:

Nej - hun rejser hjem på mandag - jeg var på besøg i deres nye - meget varme - lokaler i tirsdags.

bananas:

hvorfor havde du ikke lavet en aftale med de 2 andre kvinder på forhånd i stedet for at troppe op uden - du kan vel ikke forvente at begge 2 er ledige, men alligevel træls for dig at du ikke fik hvad du kom efter.

Ja, meget varme lokaler:)

Jeg troede jeg havde lavet en aftale, men der må have blevet nogen misforståelse.

Kvelden inden havde jeg desuden ringet og fået bekræftet at Beer skulle være til stede næste dag om formiddagen, men når jeg kom der var der en lap på dørren at det var lukket til eftermiddagen. Så ringede jeg til Nara og troede jeg aftalede med de to piger. Mange misforståelser mellem Bananas og Vejle:D

Men jeg siger det gerne igen: oplever det virkelig ikke træls. Man kan ikke altid få det man håber på. Comes with the territory. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansisexy

Hehe 

Jeg har sku en aftale med S. I morgen inden hun rejser hjem. Heldig mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...