Hop til indhold
Geil

Yumi Vejle

Recommended Posts

Var hos Naphat i dag uanmeldt og spurgte til en gang massage, jeg blev spurgt om jeg kun skulle have massage og sagde i overenstemmelse med sandheden, det vidste jeg ikke, hun ( ejeren tror jeg) sagde ,at så var det  Yumi den rigtige.

jeg blev vist ind på et værelse ( pænt sted ), og mødte en ung smuk pige med store smukke øjne, hun startede massagen, iøvrigt med varm olie, god massage, jeg bad om middel hård massage, rigtig god til engelsk og også lidt sjov, god til at få mig til at ønske mere, så da jeg skulle vende mig var jeg en kende ophidset , hun grinede og sagde ,at jeg havde brug for mere end massage, og det havde hun ret i.

En rigtig god oplevelse, b2b, 69er med højlydt støn, flere stillinger, lidt af en vildkat, holdt dog igen når jeg bad om det, alt i alt en go oplevelse, og de dådyr øjne hun har gør altså en blød.

Sagde til hende at jeg kommer igen i næste uge,,,,,,,,men hun tager hjem på lørdag,,,,,øv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geil skrev, for 44 minutter siden:

Var hos Naphat i dag uanmeldt og spurgte til en gang massage, jeg blev spurgt om jeg kun skulle have massage og sagde i overenstemmelse med sandheden, det vidste jeg ikke, hun ( ejeren tror jeg) sagde ,at så var det  Yumi den rigtige.

jeg blev vist ind på et værelse ( pænt sted ), og mødte en ung smuk pige med store smukke øjne, hun startede massagen, iøvrigt med varm olie, god massage, jeg bad om middel hård massage, rigtig god til engelsk og også lidt sjov, god til at få mig til at ønske mere, så da jeg skulle vende mig var jeg en kende ophidset , hun grinede og sagde ,at jeg havde brug for mere end massage, og det havde hun ret i.

En rigtig god oplevelse, b2b, 69er med højlydt støn, flere stillinger, lidt af en vildkat, holdt dog igen når jeg bad om det, alt i alt en go oplevelse, og de dådyr øjne hun har gør altså en blød.

Sagde til hende at jeg kommer igen i næste uge,,,,,,,,men hun tager hjem på lørdag,,,,,øv

 

Normal Vejlepris?

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, den 11/10/2017 at 19:17:

Normal Vejlepris?

Besøgte Yumi i fredags og kan kun ti mig anmeldelsen. Startende med en fantastisk massage med lige tilpas pirring, en af de fantastiske massager hvor du både har løst til at fortsætte med masage delen, men også bare er ved at sprænges af lyst til at komme videre. Sex delen var også helt fantastisk uden at gå i detaljer.

Men til mig sagde hun at hun er her en måned endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Yumi er ikke i DK mere - hun rejste til Italien i lørdags - så der går måneder før hun er tilbage i DK igen....

Dette svar fik jeg på en SMS fra klinikken...

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 11 timer siden:

Yumi er ikke i DK mere - hun rejste til Italien i lørdags - så der går måneder før hun er tilbage i DK igen....

Dette svar fik jeg på en SMS fra klinikken...

Kommer lige derfra, i håb om Yumi ikke var taget afsted, men desværre, ved ikke hvornår hun kommer tilbage.

Der er så kommet en anden pige, Cookie, jeg blev overtalt af ejeren til at prøve hende, og hun giver rigtig god massage og er meget nærværende, en anden oplevelse, jeg fik massage og et håndjob, og her bagefter, tænker jeg på hende, det er uforklarligt , men skal helt klart prøve en fp med hende, og med det navn er jeg nødt til at smage, hahaha.

 men først skal jeg prøve lykke igen ved beer, hun er svær at få fat i

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, den 11/10/2017 at 19:17:

Normal Vejlepris?

Jeg ved godt at Yumi er rejst, men der er jo andre dejlige thaipiger i hvad der åbenbart er et Mekka for thaielskere, nemlig Vejle. Men kunne I der er så heldige at være godt kendte i miljøet dog ikke lade være med blot at bekræfte at det er "normal Vejlepris", men skrive hvad beløbet er. Jeg er sikkert ikke den eneste, der ikke er så godt kendt i Vejle. 

Jeg kan se at det også kan gælde i tråde om Århus eller Fredericia, og sikkert andre steder også. Jeg vil så gerne være indviet,men hvis det ikke må komme bredt ud modtager jeg også gerne pm.

Mange venlige hilsner Stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Naphat her til aften. Det var min første tur i Vejle så det var altså lidt med spænding at jeg ringede på. Der blev åbnet med et smil og Naphat begyndte straks at flirte/joke med mig. Spurgte fjoget efter et menukort og spurgte så om der var ekstra på kortet. Et grin og et smil fra Naphat "hvad tænker du på" fik mig til at accepterer alt hvad de ville tilbyde, men det blev alligevel KUN til en fantastisk oliemassage med dejlig varm olie af en lille sød frækkert. Hun havde tøj på da jeg havde havde sagt "det er lige meget om hun er nøgen" - hvilket jeg straks fortrød. Det gik alligevel og jeg nød hvert et minut. Super oplevelse og intet at udsætte på pigen, massagen eller afslutningen. Super lækkert.

Næste gang - næste uge - skal jeg derned igen... og denne gang vil jeg invitere Naphat med op i baglokalet og lade hende give mig en massage.  Hun er mega lækker og voksen som jeg godt kan lide dem...

Glæder mig allerede...

 

Redigeret af snurrebasse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...