Hop til indhold
OleV

Hamburg

Recommended Posts

Hey guys.... 

 

Jeg overvejer at tage en tur til hamburg, men har aldrig prøvet FKK klubber der, har dog været på Artemis en del gange.... Hvordan er stederne i Hamburg? Bliver man skuffet i forhold til artemis? Og er det korrekt at priserne er højere i Hamburg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget i Bremen eller Hannover der er bedre. Du skal desværre noget længere ned.

 

Priserne i Hamburg er 60 euro pr. 30 min. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at Harmony og Atmos i Hamborg er gode alternativer til Artemis.

De er slet ikke lige så store, men jeg synes at de er helt fine.

 

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop fået fortalt af en, som fik det fortalt af en kammerat som netop har været på Atmos.

At der ikke længere er enhedspriser for sex på Atmos, men at pigerne suverænt selv fastsætter prisen.

Jeg fik ingen priser at vide, men tilsyneladende kan prisen for samme ydelse nu være forskellig fra pige til pige på Atmos.

Der har ganske vist altid stået på klubbernes hjemmesider, at pigerne selv fastsætter prisen, men hidtil har priserne typisk været ens for alle pigerne i klubberne.

Er der nogen der kan be eller afkræfte, at pigernes priser nu kan være helt individuelle, og forskellige fra pige til pige på Atmos, og eller også hos andre FKK klubber i Tyskland.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Jeg har netop fået fortalt af en, som fik det fortalt af en kammerat som netop har været på Atmos.

At der ikke længere er enhedspriser for sex på Atmos, men at pigerne suverænt selv fastsætter prisen.

Jeg fik ingen priser at vide, men tilsyneladende kan prisen for samme ydelse nu være forskellig fra pige til pige på Atmos.

Der har ganske vist altid stået på klubbernes hjemmesider, at pigerne selv fastsætter prisen, men hidtil har priserne typisk været ens for alle pigerne i klubberne.

Er der nogen der kan be eller afkræfte, at pigernes priser nu kan være helt individuelle, og forskellige fra pige til pige på Atmos, og eller også hos andre FKK klubber i Tyskland.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg ved ikke hvordan det er på Atmos, for har ikke været der. Hverken før eller efter de nye regler.

Men på harmony er prisen stadig 60 euro pr. 30 min. Dog er der ikke længere et opslag over priserne ude ved indgangen. Det er stadigt muligt at få fransk uden ved nogle af pigerne. Dog ser man det ikke så meget i bioen mere som tidliger.

 

Vedr. At pigerne selv sætter prisen. Så vil du på :

https://www.freudenhaus.de/dortmund

og

https://www.saunaclub49.de/

Kunne se at nogle af pigerne har sat en anden pris. End den de fleste har.

Her kan man dog se prisen for hver pige på forhånd. Så hun slynger ikke bare en ny pris ud hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Jeg har netop fået fortalt af en, som fik det fortalt af en kammerat som netop har været på Atmos.

At der ikke længere er enhedspriser for sex på Atmos, men at pigerne suverænt selv fastsætter prisen.

Jeg fik ingen priser at vide, men tilsyneladende kan prisen for samme ydelse nu være forskellig fra pige til pige på Atmos.

Der har ganske vist altid stået på klubbernes hjemmesider, at pigerne selv fastsætter prisen, men hidtil har priserne typisk været ens for alle pigerne i klubberne.

Er der nogen der kan be eller afkræfte, at pigernes priser nu kan være helt individuelle, og forskellige fra pige til pige på Atmos, og eller også hos andre FKK klubber i Tyskland.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg tager til Atmos på fredag, så jeg kan give en melding snart omkring det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne på atmos er præcis som de plejer. Og man aftaler prisen med pigerne direkte, men det er samme som før.

sex, blow med kondom: 50 eur

sex, blow uden kondom: 70 eur

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...