KnudSan 1861 Skrevet 8. Oktober, 2017 (edited) Var i København for en uges tid siden med toget. Gik en tur i Istedgade ved 24 tiden, havde ikke tankerne rettet mod noget frækt. Ned ad gaden står en ok nydelig pige/ kvinde og trækker lige ned i blusen, så jeg kan se et flot bryst og får også lige lov og røre, virkeligt dejlige brystvorter. Men jeg takker nej til noget frækt. Går lidt videre, vender om da jeg nu er lidt tændt og gerne vil tage lidt på brysterne igen. Vil lige skrive, at jeg aldrig har været sammen med en gadepige. Nå huån trækker ned i blusen igen og spørger om jeg har 100 kroner, så kan jeg få en sutter. Ok, siger jeg og tænker så får jeg da prøvet det. Ned på et mørkt hjørne ved Halmtorvet og bukserne Ned, jeg har taget en hundrekrone seddel i bukselommen og min tegnebog godt gemt i jakken. Hun sutter vildt godt, siddende på hug, der kommer et par betjente og jeg trækker bukserne op, hun siger de er ligeglade, men det var jeg ikke. De er væk og hun spiller godt på mit lem med hånden nu og jeg klemmer hendes dejlige bryster. Så tager jeg hende mellem benene og , Ja der er en lille tissemand. Jeg trækker lidt på smilebåndet af mig selv. Han siger det er dejligt jeg rører ham, men jeg trækker min ind i bukserne og lyner op. Han siger vi aftalte 200 kroner. Jeg siger 100 og leder efter seddelen i lommen. Den er væk, så jeg giver ham en Ny, han har helt sikkert nappet seddelen i lommen, da han sad på hug og suttede. Ret snedigt, men ingen sure miner herfra. Jeg grinede lidt til ham og han smilede tilbage og vi sagde pænt hej. Han er østeuropæere. Det var så min debut med "gadepige". Så hvis der bliver en anden gang, så må jeg tjekke lidt mere end brysterne, de var flotte. Ved ikke om den skal være under anmeldelse eller hyggesnak. Men en sjov oplevelse. Redigeret 8. Oktober, 2017 af KnudSan 5 16 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 488 Skrevet 8. Oktober, 2017 ja ja, en oplevelse er vel en oplevelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 8. Oktober, 2017 Mr Comeagain skrev, Lige nu: ja ja, en oplevelse er vel en oplevelse Ja. Jeg smiler endnu. Overvejede dog om jeg ville skrive om oplevelsen, men da jeg ikke er vred eller flov over episoden, så synes jeg den skal med her på EG. Men var mere tilfreds i går aftes i Århus med en smuk Thai kvinde og hun var ægte kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 8. Oktober, 2017 (edited) KnudSan skrev, for 16 minutter siden: Ja. Jeg smiler endnu. Overvejede dog om jeg ville skrive om oplevelsen, men da jeg ikke er vred eller flov over episoden, så synes jeg den skal med her på EG. Men var mere tilfreds i går aftes i Århus med en smuk Thai kvinde og hun var ægte kvinde. Synes det er fint du turde skrive om oplevelsen. Du fik da smilet med hos mange og jeg er sikker på at ingen griner af dig men med dig Redigeret 8. Oktober, 2017 af Aros Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 8. Oktober, 2017 (edited) Aros skrev, for 7 minutter siden: Synes det er fint du turde skrive om oplevelsen. Du fik da smilet med hos mange og jeg er sikker på at ingen griner af dig men med dig Tak og Ja det håber jeg også. Humor er en god ting og ham Gadepigen han smilte også med et glimt i øjet, nok tilfreds med, at jeg ikke gik amok, men tog det helt roligt. Mon der er en dagens flest grinende smileys præmie her på EG. Redigeret 8. Oktober, 2017 af KnudSan 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXfootlover 2299 Skrevet 8. Oktober, 2017 200 kr. var trods alt billigt sluppet Jeg blev for nogen få år siden fusket for 8-9 kilo af to på hinanden følgende gadepiger i samme område. Hvor en del af forklaringen nok må tilskrives overdreven indtagelse af alkohol af undertegnede. Men set i lyset af din egen oplevelse, så var det vel trods alt positivt at den eneste "sjover", der var involveret, blot var min egen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 8. Oktober, 2017 XXXfootlover skrev, for 6 minutter siden: 200 kr. var trods alt billigt sluppet Jeg blev for nogen få år siden fusket for 8-9 kilo af to på hinanden følgende gadepiger i samme område. Hvor en del af forklaringen nok må tilskrives overdreven indtagelse af alkohol af undertegnede. Men set i lyset af din egen oplevelse, så var det vel trods alt positivt at den eneste "sjover", der var involveret, blot var min egen. Det er lidt mere surt show og går vel ikke under oplevelse, ihvertfaldt ikke den gode. Men må da indrømme, at han suttede godt, det er nok det jeg griner af også. Hvis ikke betjentene var kommet, så var jeg kommet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karibuu 24 Skrevet 8. Oktober, 2017 Ret modigt af vedkommende. Ikke alle ville have reageret som du gjorde - det kunne have endt decideret galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 8. Oktober, 2017 KnudSan skrev, 1 time siden: [...] Han siger vi aftalte 200 kroner. Jeg siger 100 og leder efter seddelen i lommen. Den er væk, så jeg giver ham en Ny, han har helt sikkert nappet seddelen i lommen, da han sad på hug og suttede. Ret snedigt, men ingen sure miner herfra. 200 kr. for et godt blow er ikke meget, og 100 er selvfølgelig ikke en rimelig betaling, men tyveriet er ikke i orden. Hvad hvis du havde haft et større beløb i lommen? Men man kan da håbe på at dette så er en advarsel til andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 8. Oktober, 2017 Karibuu skrev, for 7 minutter siden: Ret modigt af vedkommende. Ikke alle ville have reageret som du gjorde - det kunne have endt decideret galt. Ja det tænkte jeg også på. Men han står altså på flisen der. Der er nok mange der ikke opdager hans lille tissemand. Tror også han er klar til at sprinte, hvis det opdages han er en han. Men også smart at sætte sig på hug, så kan man jo ikke nå skridtet, men kun brysterne. Som jeg skriver, hvis ikke vi var blevet forstyrret så havde han fået ladningen og dette havde så været min anmeldelse om min første gadepige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 8. Oktober, 2017 Finn1101 skrev, for 1 minut siden: 200 kr. for et godt blow er ikke meget, og 100 er selvfølgelig ikke en rimelig betaling, men tyveriet er ikke i orden. Hvad hvis du havde haft et større beløb i lommen? Men man kan da håbe på at dette så er en advarsel til andre. Jeg var bevidst om hvor jeg var. Så da vi går ned mod Halmtorvet, da tager jeg 100 kroner o lommen og gemmer min pung i inderlommen som også har lynlås. Så jo jeg var klar over situationen. Men også en lærdom om, at passe på med hvor kontakterne er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 8. Oktober, 2017 (edited) Er der et link? (Sorry....dårlig joke ) Redigeret 8. Oktober, 2017 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynkineseren 751 Skrevet 8. Oktober, 2017 underdog40 skrev, for 3 minutter siden: Er der et link? (Sorry....dårlig joke ) "The missing link" ??? nej, forstod den godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13908 Skrevet 9. Oktober, 2017 KnudSan skrev, for 10 timer siden: Jeg var bevidst om hvor jeg var. Så da vi går ned mod Halmtorvet, da tager jeg 100 kroner o lommen og gemmer min pung i inderlommen som også har lynlås. Så jo jeg var klar over situationen. Men også en lærdom om, at passe på med hvor kontakterne er. Ja, man kan hurtigt få tømt pungen på den måde - har selv prøvet det engang for mange år siden i Torremolinos i Spanien, hvor jeg fik en sutter i en udendørstrappeopgang af en "pige" som netop også sad på hug og tømte min pung i baglommen samtidigt. Jeg mærkede undervejs at "hendes" bryster virkede ret hårde, tabte interessen lige der og tror også at "pigen" netop da havde fået tømt pungen og stukket den tilbage i baglommen - "hun" mistede nemlig samtidigt interessen i projektet - heldigvis kunne jeg hæve flere penge dagen efter og havde vel ikke det hele i pungen - men det var da en bet - og en lærdom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 9. Oktober, 2017 KnudSan skrev, for 14 timer siden: Var i København for en uges tid siden med toget. Gik en tur i Istedgade ved 24 tiden, havde ikke tankerne rettet mod noget frækt. Ned ad gaden står en ok nydelig pige/ kvinde og trækker lige ned i blusen, så jeg kan se et flot bryst og får også lige lov og røre, virkeligt dejlige brystvorter. Men jeg takker nej til noget frækt. Går lidt videre, vender om da jeg nu er lidt tændt og gerne vil tage lidt på brysterne igen. Vil lige skrive, at jeg aldrig har været sammen med en gadepige. Nå huån trækker ned i blusen igen og spørger om jeg har 100 kroner, så kan jeg få en sutter. Ok, siger jeg og tænker så får jeg da prøvet det. Ned på et mørkt hjørne ved Halmtorvet og bukserne Ned, jeg har taget en hundrekrone seddel i bukselommen og min tegnebog godt gemt i jakken. Hun sutter vildt godt, siddende på hug, der kommer et par betjente og jeg trækker bukserne op, hun siger de er ligeglade, men det var jeg ikke. De er væk og hun spiller godt på mit lem med hånden nu og jeg klemmer hendes dejlige bryster. Så tager jeg hende mellem benene og , Ja der er en lille tissemand. Jeg trækker lidt på smilebåndet af mig selv. Han siger det er dejligt jeg rører ham, men jeg trækker min ind i bukserne og lyner op. Han siger vi aftalte 200 kroner. Jeg siger 100 og leder efter seddelen i lommen. Den er væk, så jeg giver ham en Ny, han har helt sikkert nappet seddelen i lommen, da han sad på hug og suttede. Ret snedigt, men ingen sure miner herfra. Jeg grinede lidt til ham og han smilede tilbage og vi sagde pænt hej. Han er østeuropæere. Det var så min debut med "gadepige". Så hvis der bliver en anden gang, så må jeg tjekke lidt mere end brysterne, de var flotte. Ved ikke om den skal være under anmeldelse eller hyggesnak. Men en sjov oplevelse. Fedt du skriver om din oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 9. Oktober, 2017 @Jernsvinet Ja det er øv, men vi skal sommetider lære på den hårde måde. Men jeg er da blevet lidt hookt på, at få en sutter af en gadepige. Så næste gang muligheden byder sig, så måske. Har læst at der også er gadepige i Odense et eller andet sted. Men tror ikke vi 2 er alene om den med bukserne nede om anklerne og så napper han lige kontanterne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1861 Skrevet 9. Oktober, 2017 klinikfuckers skrev, for 6 timer siden: Fedt du skriver om din oplevelse Tak. Ja det er da ret oplysende og også morsomt på en god måde. Ingen ballade og hvis jeg ikke havde været nysgerrig på at gramse lidt, og de betjente, så havde det nok været ok og den ekstra 100 krone havde også været ok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg